SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet iemand die blowt.
Nee dit zouden ook m'n eersten zijnquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik kan niets met in-ear verder, dus daar heb ik niet zoveel input over.
Naja, ik héb dus wel, maar m'n oren zijn te klein ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit zouden ook m'n eersten zijn
Nee ik ben heel erg een impulskoperquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Vergelijken jullie trouwens ook 2 weken alles voordat je iets koopt? Ik moet en zal altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding vinden
Oh jammer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Harstikke leuk en positief gesprek
Tot ik mijn salaris noemde
Klik Pieppieppiep.![]()
Nee, zo erg niet. Maar zo ver kon ze niet gaan. En écht remote werken kon ook niet.
Dan kan je beter voor die airpods gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Zie dus ook gebeuren dat ik die dingen koop en dat ze voor geen meter zitten.
ohquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Klik Pieppieppiep.![]()
Nee, zo erg niet. Maar zo ver kon ze niet gaan. En écht remote werken kon ook niet.
Dan slaap ik nog.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Klik Pieppieppiep.![]()
Ik heel soms, en die paar keer dat ik het doe heb ik ook altijd spijt van de aankoopquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben heel erg een impulskoper
...ik met m'n in-ears.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heel soms, en die paar keer dat ik het doe heb ik ook altijd spijt van de aankoop
Dat heb ik ook als ik er een half jaar over nadenk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heel soms, en die paar keer dat ik het doe heb ik ook altijd spijt van de aankoop
En dan ga je later voor jezelf bedenken waarom je het toch wel nodig hebt terwijl dat complete onzin isquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
leukquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
En ik heb een hysterische dekbedovertrek gekocht gisteravond.
[ afbeelding ]
Leven is te kort voor een saaie dekbedovertrek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |