abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201443202
Ik heb recentelijk een Nintendo Switch gekregen en wil deze aan de televisie aansluiten, echter zit ik met het probleem dat mijn Televisie geen HDMI toegangspunten aan de zijkanten lijkt te hebben waar ik makkelijk bij kan, en de TV aan de muur hangt met een beugel. Het lijkt er dus op dat ik eerst de televisie van de muur moet verwijderen om de Switch te installeren, Dit lijkt mij toch niet de bedoeling en ik zou dus ook niet weten hoe.

Model Televisie: SAMSUNG 65TU7100
Model muursteun: VOGELS WALL 3305

De televisie en steun zijn gekocht bij Mediamarkt en door hun installatieservice opgehangen.

Moet er een makkelijk toegankelijk punt zijn waardoor ik hier wel bij zou kunnen of moet ik echt die hele TV van de muur halen en zo ja; is hier een makkelijke manier voor?
pi_201443214
Gewoon even van de muur afhalen. En als je 2 linkerhanden of geen basis technisch inzicht hebt even vragen aan de buurman of hij het voor je doet.
pi_201443229
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:30 schreef GerryDV het volgende:
Gewoon even van de muur afhalen. En als je 2 linkerhanden of geen basis technisch inzicht hebt even vragen aan de buurman of hij het voor je doet.
Het is vooral het formaat (65 inch) dat dit bemoeilijkt en dat ik niet weet hoe dat doorgaans moet? Ik zie niet waar ik erbij kan. Moet ik de tv normaliter omhoog kunnen tillen?
pi_201443810
Het is gelukt met behulp van een Youtube video om de TV van de muur te halen en op nieuw op te hangen! Was wel een behoorlijke operatie. Bovendien zijn de kabels die bij de Switch zitten erg kort.

Nu ik er over nadenk, we hebben hier ooit met de Switch van vrienden gespeeld. Ik denk dat hij zijn Switch toen met bluetooth verbonden had of zo. Is dat mogelijk? Want dat zou een stuk makkelijker zijn.
pi_201451051
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:25 schreef stephano1990 het volgende:

Het is gelukt met behulp van een Youtube video om de TV van de muur te halen en op nieuw op te hangen! Was wel een behoorlijke operatie. Bovendien zijn de kabels die bij de Switch zitten erg kort.
Haal een hdmi kabel bij de Action. Lekker lang en goedkoop

quote:
Nu ik er over nadenk, we hebben hier ooit met de Switch van vrienden gespeeld. Ik denk dat hij zijn Switch toen met bluetooth verbonden had of zo. Is dat mogelijk? Want dat zou een stuk makkelijker zijn.
Beeld over bluetooth? Nee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_201451191
Met zo'n opstelling zou ik de eARC poort van de tv aan een receiver hangen en daar alles op aansluiten, zou er niet aan moeten denken dat ik iedere keer een 65" paneel van de muur moet tillen om een apparaat aan te sluiten :{
  dinsdag 21 september 2021 @ 17:26:04 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_201457608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:19 schreef Fleischmeister het volgende:
Met zo'n opstelling zou ik de eARC poort van de tv aan een receiver hangen en daar alles op aansluiten, zou er niet aan moeten denken dat ik iedere keer een 65" paneel van de muur moet tillen om een apparaat aan te sluiten :{
Of in alle poorten alvast een kabel steken, als je geen receiver met hdmi hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')