Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet?):
WANNEER:
Zaterdag 22-02-03
WAT:
's middags: (opties)
* zwemmen?
* bowlen? (1)
* poolen? (4)
* laserquest? (1)
's avonds:
* Eten
* Kroeg
* Uitgaan voor de liefhebbers
WAAR:
* Nader Te Bepalen
(Opties: Utrecht, Arnhem, (Enschede?), ???)
WIE (tussenstand): (m=middag, a=avond)
* NathaN (m+a)
* Twoflower (m+a)
* Andyvie (m+a)
* Vlarp (m? a)
* Sunjammer (m? a)
* Error (m? a)
* xman (a)
* Troel (m+a, waarschijnlijk wel)
WIE NIET:
* Driftwood
* LuQas
* de_letter_J/XMN8R
* Marc_mga
* Jerruh
* Great_Expectations
* IJsklontje/s.a.n.d.e.r.
* Onetouch
Verzoekje aan alle deelnemers: Willen jullie je e-mail adres even aan Twoflower doorgeven (voor zover hij die nog niet heeft; zijn e-adres staat in zijn profiel...). Dit voor het maken van definitieve afspraken als we zover zijn... (Aangezien hij is aangewezen als regelneefje... )
(Hij heeft zo te zien wel van iedereen behalve error een adres dankzij MSN, maar er zijn ook mensen die zo'n MSN adres niet voor mail gebruiken, laat het in dat geval dus even weten...)
quote:Ik blijf zowiezo niet thuis voor een TV-programma
Op donderdag 30 januari 2003 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Zoals ik dus net zei in het vorige topic: ER is niet iets waar ik thuis voor zou blijven...
quote:Ok, ik ook niet. Maar er zijn een paar programma's waarbij ik nog wel eens wil twijfelen, en ER is er daar zeker geen van.
Op donderdag 30 januari 2003 20:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik blijf zowiezo niet thuis voor een TV-programma
quote:ER is niet superhoogdravend, maar ik volg het al een paar jaar; lekker relaxed. Moet kunnen af en toe, toch !?
Op donderdag 30 januari 2003 20:02 schreef Twoflower het volgende:
Ok, ik ook niet. Maar er zijn een paar programma's waarbij ik nog wel eens wil twijfelen, en ER is er daar zeker geen van.
quote:ER is leuk
Op donderdag 30 januari 2003 20:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
ER is niet superhoogdravend, maar ik volg het al een paar jaar; lekker relaxed. Moet kunnen af en toe, toch !?
Ik ben wel helemaal lijp van de nature-chanels, zoals Discovery en zo. Ik heb er wel 7 !!! Maar ook daar blijf ik niet voor thuis hoor.
quote:Goed zo! Dat zijn er al twee die ER leuk vinden!
Op donderdag 30 januari 2003 20:09 schreef Andyvie het volgende:
ER is leuk
quote:Ik heb ook veel goeds gehoord over 24. Ik heb de eerste drie afleveringen gezien, toen drie afleveringen gemist en toen was ik de draad al kwijt (en ik kwam er te laat achter dat ie later in de week nog een keer herhaalt wordt).
Op donderdag 30 januari 2003 20:11 schreef XMN8R het volgende:
Goed zo! Dat zijn er al twee die ER leuk vinden!
Wat nu? Ze klagen beslist niet, maar hebben het er allebei wel over dat ze verlangen naar een leuk lief vriendje.
Moet ik voor Cupido gaan spelen en allerlei "toevallige" ontmoetingen gaan organiseren? En zo ja, hoe dan? Of moet ik me er maar buiten houden, en mijn vingers niet willen branden aan dit soort gevaarlijk spel?
quote:Hangt er vanaf hoe subtiel je kan zijn. En als het alleen gaat om met elkaar kennis maken, zonder dat je verder actief gaat bemiddelen, bemoeiallen, moet dat best kunnen. Hoe en wat hangt dan weer van de precieze situatie af, dat kan ik vanaf hier niet inschatten natuurlijk.
Op donderdag 30 januari 2003 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ken twee jongens, allebei alleen en min-of-meer een beetje stiekem op zoek. Ze kennen elkaar niet, maar volgens mij, zou het op zich best wel kunnen klikken. Misschien niet direct vlam in de pan met overslaande vonken, maar meer het geleidelijk aan elkaar steeds leuker vinden.Wat nu? Ze klagen beslist niet, maar hebben het er allebei wel over dat ze verlangen naar een leuk lief vriendje.
Moet ik voor Cupido gaan spelen en allerlei "toevallige" ontmoetingen gaan organiseren? En zo ja, hoe dan? Of moet ik me er maar buiten houden, en mijn vingers niet willen branden aan dit soort gevaarlijk spel?
quote:Ik denk dat je best een beetje Cupido mag spelen hoor. Maar waarom "allerlei toevallige" ontmoetingen? Dat klinkt zo sinister...
Op donderdag 30 januari 2003 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ken twee jongens, allebei alleen en min-of-meer een beetje stiekem op zoek. Ze kennen elkaar niet, maar volgens mij, zou het op zich best wel kunnen klikken. Misschien niet direct vlam in de pan met overslaande vonken, maar meer het geleidelijk aan elkaar steeds leuker vinden.Wat nu? Ze klagen beslist niet, maar hebben het er allebei wel over dat ze verlangen naar een leuk lief vriendje.
quote:In het algemeen kan ik redelijk subtiel zijn
Op donderdag 30 januari 2003 21:08 schreef NathaN het volgende:
Hangt er vanaf hoe subtiel je kan zijn.
quote:Ik heb al wat gepost hoor!
Op donderdag 30 januari 2003 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Mannelijke hunks!! is nog te leeg!
quote:Mezelf kennende kwebbel ik m'n mond zo voorbij, en als ze elkaar dan ontmoeten zal het toch zoiets worden als "Zo, dus volgens G_E zijn we voor elkaar gemaakt."
Op donderdag 30 januari 2003 21:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik denk dat je best een beetje Cupido mag spelen hoor. Maar waarom "allerlei toevallige" ontmoetingen? Dat klinkt zo sinister...
Ben je bijna jarig? Ga je met een groepje naar de kroeg? Organiseer eens een etentje en nodig ze allebei uit....!
Niet te veel forceren, dan gaat het juist fout.
quote:Ttja, ik denk dat je wel een beetje cool moet zijn voor een ontspannen ontmoeting en dus niet te veel kwebbelen
Op donderdag 30 januari 2003 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Mezelf kennende kwebbel ik m'n mond zo voorbij, en als ze elkaar dan ontmoeten zal het toch zoiets worden als "Zo, dus volgens G_E zijn we voor elkaar gemaakt."
quote:Hmmz... Dat geloof ik niet, maar ik zou me ergens wel zorgen maken dat het wel klikt enzo... Dus misschien is het inderdaad maar beter om me er niet mee te bemoeien.
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ttja, ik denk dat je wel een beetje cool moet zijn voor een ontspannen ontmoeting en dus niet te veel kwebbelen
. Misschien ben jij wel zenuwachtiger dan je vrienden ?!
quote:Hoe bedoel je?
Op donderdag 30 januari 2003 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]ik zou me ergens wel zorgen maken dat het wel klikt enzo[...]
quote:Kwalijk nemen misschien niet, maar ik zou me ergens toch verantwoordelijk voelen voor als het mislukt...
Op donderdag 30 januari 2003 22:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
Ben je bang dat het niet klikt en ze het je kwalijk nemen dat je het hebt geprobeerd?
Als je ze een beetje kent dan kunnen ze het toch alleen maar waarderen...!
quote:Volgens mij til je er (zoals gewoonlijk) te zwaar aan, G_E....
Op donderdag 30 januari 2003 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kwalijk nemen misschien niet, maar ik zou me ergens toch verantwoordelijk voelen voor als het mislukt...
quote:Je zou niet zo moeten twijfelen
Op donderdag 30 januari 2003 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Kwalijk nemen misschien niet, maar ik zou me ergens toch verantwoordelijk voelen voor als het mislukt...
Misschien heb ik morgen nog een lumineuze tip voor je, maar ik ga nu naar mijn bedje toe.
(Ik heb gisteravond tot 01:00 aan de telefoon gezeten en om 06:45 weer op ).
Sorrie dat ik je alweer in de steek laat (zitten wij in totaal verschillende tijdzones of zo? ).
Veel plezier (en wijsheid) met de nachtploeg... Trusten allemaal...
quote:Volgens mij begin je me langzamerhand redelijk goed te kennen, Twoflower
Op donderdag 30 januari 2003 22:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Volgens mij til je er (zoals gewoonlijk) te zwaar aan, G_E....
quote:Is dat een probleem, G_E?
Op donderdag 30 januari 2003 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Volgens mij begin je me langzamerhand redelijk goed te kennen, Twoflower
.....
quote:Ik om 6:15
Op donderdag 30 januari 2003 22:40 schreef XMN8R het volgende:(Ik heb gisteravond tot 01:00 aan de telefoon gezeten en om 06:45 weer op
).
Sorrie dat ik je alweer in de steek laat (zitten wij in totaal verschillende tijdzones of zo?).
quote:Slaap lekker
Veel plezier (en wijsheid) met de nachtploeg...Trusten allemaal...
quote:Beslist niet.
Op donderdag 30 januari 2003 22:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Is dat een probleem, G_E?
quote:Gelukkig.
Op donderdag 30 januari 2003 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Beslist niet.
quote:Hmmmz... Er zijn toch wel meer mensen die je goed kent of goed begint te kennen?
Op donderdag 30 januari 2003 22:45 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gelukkig.
* Twoflower is blij dat 'ie tenminste kan zeggen dat 'ie iemand goed kent (of begint te kennen)...
quote:Mwah, mijn zussen misschien, en Tsjernobelg wel een beetje. De rest sta ik nog vaak verbaasd van...
Op donderdag 30 januari 2003 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hmmmz... Er zijn toch wel meer mensen die je goed kent of goed begint te kennen?
quote:Die verbazing blijft, als het goed is
Op donderdag 30 januari 2003 23:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mwah, mijn zussen misschien, en Tsjernobelg wel een beetje. De rest sta ik nog vaak verbaasd van...
quote:Jawel, maar als het regelmatig is, dan ken ik die persoon dus niet goed, terwijl genoemde mensen me op het moment niet veel meer verrassen... (Geloof ik...)
Op donderdag 30 januari 2003 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Die verbazing blijft, als het goed is
quote:Heb je helemaal gelijk in. Weet iemand waar Error uithangt? Zonder hem is de nachtploeg wel erg klein.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
't is hier verder wel weer verdacht rustig & stil
quote:Geen idee. Misschien wordt al zijn nachtelijke tijd opgeslokt door één of andere Gorgeous Looking Hunk die hij aan de haak heeft geslagen. Hoewel dat maar 2 minuten hoeft te duren*
Op vrijdag 31 januari 2003 00:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je helemaal gelijk in. Weet iemand waar Error uithangt? Zonder hem is de nachtploeg wel erg klein.
*inside joke
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 31-01-2003 00:09]
quote:En dan is dat nog een gemiddelde...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Geen idee. Misschien wordt al zijn nachtelijke tijd opgeslokt door één of andere Gorgeous Looking Hunk die hij aan de haak heeft geslagen. Hoewel dat maar 2 minuten hoeft te duren
quote:Er moeten dus ook wel mensenn zijn die er in 0.1 seconde vanaf zijn... Vermoedelijk van die mensen die ook in een auto rijden die in 4 seconden optrekt van 0 naar 200
Op vrijdag 31 januari 2003 00:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dan is dat nog een gemiddelde...
Maar hoe zouden ze dat eigenlijk hebben gemeten?
quote:Ik wil het niet weten...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Er moeten dus ook wel mensenn zijn die er in 0.1 seconde vanaf zijn... Vermoedelijk van die mensen die ook in een auto rijden die in 4 seconden optrekt van 0 naar 200
Maar hoe zouden ze dat eigenlijk hebben gemeten?
quote:
Belgisch parlement keurt homohuwelijk goedBRUSSEL (ANP) - België wordt na Nederland het tweede land ter wereld met een homohuwelijk. Donderdagavond keurde de Kamer een wetsvoorstel goed om het burgerlijk huwelijk open te stellen voor mensen van hetzelfde geslacht.
quote:Ach, het is mooi dat het kan, maar ik zie het mezelf nog niet doen. Niet in België en niet in Nederland. (En dan niet alleen omdat ik nog niemand heb om mee te trouwen...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
quote:Dus ik ben niemand?
Op vrijdag 31 januari 2003 00:31 schreef Andyvie het volgende:
*meld*Iedereen is weer weg, dus ik ben er weer
quote:Ik bedoelde de visite die er vanavond was hier in Wageningen. Jij bent wel iemand hoor
Op vrijdag 31 januari 2003 00:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dus ik ben niemand?
quote:* Twoflower haalt opgelucht adem...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:32 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik bedoelde de visite die er vanavond was hier in Wageningen. Jij bent wel iemand hoor
quote:Gelukkig, want als je geen adem haalt, dan ga je zo snel dood...das ook niet leuk
Op vrijdag 31 januari 2003 00:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
* Twoflower haalt opgelucht adem...
quote:Wie zegt dat ik geen adem haalde dan? Ik deed dat alleen niet opgelucht...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:35 schreef Andyvie het volgende:[..]
Gelukkig, want als je geen adem haalt, dan ga je zo snel dood...das ook niet leuk
quote:Ow....ik nam het zo aan
Op vrijdag 31 januari 2003 00:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wie zegt dat ik geen adem haalde dan? Ik deed dat alleen niet opgelucht...
quote:Het maken van aannames kan heel gevaarlijk zijn hoor! (Ik weet zo geen voorbeelden, maar ik weet zeker dat het zo is.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:38 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ow....ik nam het zo aan
quote:Ja, dat is inderdaad zo. Daar weet ik alles van
Op vrijdag 31 januari 2003 00:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het maken van aannames kan heel gevaarlijk zijn hoor! (Ik weet zo geen voorbeelden, maar ik weet zeker dat het zo is.
)
quote:Vertel!
Op vrijdag 31 januari 2003 00:41 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ja, dat is inderdaad zo. Daar weet ik alles van
quote:Nou ja, als je een aanname maakt in de dichtheid van lucht en je ineens een dikte van de atmosfeer uitrekent van 1 mm... das toch best vervelend als je zelf 1,84 meter bent
Op vrijdag 31 januari 2003 00:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Vertel!
quote:O ja? Hoe dat zo?
Op vrijdag 31 januari 2003 00:47 schreef Andyvie het volgende:[..]
Nou ja, als je een aanname maakt in de dichtheid van lucht en je ineens een dikte van de atmosfeer uitrekent van 1 mm... das toch best vervelend als je zelf 1,84 meter bent
quote:kwestie van de verkeerde eenheden gebruiken
Op vrijdag 31 januari 2003 00:49 schreef Twoflower het volgende:[..]
O ja? Hoe dat zo?
quote:Ik dacht meer aan "'t Is dan wat lastig ademhalen..."
Op vrijdag 31 januari 2003 00:58 schreef Andyvie het volgende:[..]
kwestie van de verkeerde eenheden gebruiken
quote:Goedemorgen!
Op vrijdag 31 januari 2003 07:27 schreef Twoflower het volgende:
En het eerste lid van de ochtendploeg is ook weer aanwezig. Goedemorgen!
quote:*terugsgop*
Op vrijdag 31 januari 2003 10:34 schreef Twoflower het volgende:
*ABSOLUUT GEEN SUBTIELE SCHOP GEEF TEGEN TOPIC*
Lawaaimaker
quote:Nee, er was toch niemand
Op vrijdag 31 januari 2003 11:33 schreef Andyvie het volgende:
Heb ik nu iedereen weggejaagd?
quote:Ah, gelukkig
Op vrijdag 31 januari 2003 11:37 schreef NathaN het volgende:[..]
Nee, er was toch niemand
quote:Ik Fok! overdag voorlopig wat minder, i.v.m. eerder vernoemde pc-perikelen. Dus ik moet maar net de gelegenheid hebben op de Fok! te kijken of er wat nieuws is gepost...
Op vrijdag 31 januari 2003 11:33 schreef Andyvie het volgende:
Heb ik nu iedereen weggejaagd?
quote:Ik snap het
Op vrijdag 31 januari 2003 11:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik Fok! overdag voorlopig wat minder, i.v.m. eerder vernoemde pc-perikelen. Dus ik moet maar net de gelegenheid hebben op de Fok! te kijken of er wat nieuws is gepost...
*jump* *salto maak*
Ik ben hyper, melig, opgewekt.. en whatever, en dat terwijl m'n handen er uitzien alsof ze overreden zijn door een vrachtwagen en daarna in de hens zijn gestoken.
Vanavond is NextDance!!
quote:Zo, jij hebt er zin in...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:45 schreef Vlarp het volgende:
Haaaai!!!![]()
*jump* *salto maak*
Ik ben hyper, melig, opgewekt.. en whatever, en dat terwijl m'n handen er uitzien alsof ze overreden zijn door een vrachtwagen en daarna in de hens zijn gestoken.
Vanavond is NextDance!!
quote:Dat wordt nog wat vanaaf
Op vrijdag 31 januari 2003 13:45 schreef Vlarp het volgende:
Haaaai!!!![]()
*jump* *salto maak*
Vanavond is NextDance!!
quote:'t is al over nu. Moest boodschappen doen
Op vrijdag 31 januari 2003 15:09 schreef NathaN het volgende:[..]
Dat wordt nog wat vanaaf
quote:Ik zie het al helemaal voor me
Op vrijdag 31 januari 2003 15:59 schreef Vlarp het volgende:
't is al over nu. Moest boodschappen doenAl heb ik maarten wel weer gesproken, dus hebben weer lopen miepen daar in die winkel
Echt als wij samen in de winkel zijn dan hoort iedereen dat. Je ziet ze zelfs al met een glimlach kijken als ik binnenkom
Komt-ie ook vanaaf, trouwens?
quote:Ik kan me vergissen, maar daar was jij toch helemaal voor?
Op vrijdag 31 januari 2003 18:55 schreef XMN8R het volgende:
Dit kon wel eens een heeeeele lange after-party worden zo.....
quote:Meneer L!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 18:55 schreef XMN8R het volgende:
Dit kon wel eens een heeeeele lange after-party worden zo.....
Er zit een kras op mijn Queen cd
quote:Ja, maar... toch niet helemaal Remi in mijn eentje... ?!
Op vrijdag 31 januari 2003 19:17 schreef NathaN het volgende:
Ik kan me vergissen, maar daar was jij toch helemaal voor?
quote:Mevrouw T !!!
Op vrijdag 31 januari 2003 19:19 schreef Troel het volgende:
Meneer L!!!Er zit een kras op mijn Queen cd
Das beter dan een queen op je kras!
quote:Heb je het in zijn oor gefluisterd?
Op vrijdag 31 januari 2003 20:49 schreef Twoflower het volgende:
Zo, dat was weer een gezellige bedrijfsborrel. Tenminste 1 collega weet nu dat ik homo ben. Nu maar kijken of en hoe dit nieuws zich door het bedrijf verspreidt...
quote:Dat heb ik liever eigenlijk... Mijn Queen-cd is heilig...
Op vrijdag 31 januari 2003 19:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
Mevrouw T !!!
Das beter dan een queen op je kras!
quote:Nee hoor. We waren nog met z'n tweeën over, en het gesprek kwam op o.a. DM (ons bedrijf is klant van het bedrijf waar hij werkt), en op hoe ik hem kende....
Op vrijdag 31 januari 2003 20:59 schreef XMN8R het volgende:[..]
Heb je het in zijn oor gefluisterd?
quote:ai, hij is toch niet totaal onvervangbaar hoop ik ?
Op vrijdag 31 januari 2003 20:59 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik liever eigenlijk... Mijn Queen-cd is heilig...
quote:aha, en uiteindelijk is HET geopenbaard?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:01 schreef Twoflower het volgende:
Nee hoor. We waren nog met z'n tweeën over, en het gesprek kwam op o.a. DM (ons bedrijf is klant van het bedrijf waar hij werkt), en op hoe ik hem kende....
quote:Nou, dat wel, maar dat is zo zonde van het geld he?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:01 schreef XMN8R het volgende:[..]
ai, hij is toch niet totaal onvervangbaar hoop ik ?
quote:En daarna de familie?
Op vrijdag 31 januari 2003 20:49 schreef Twoflower het volgende:
Zo, dat was weer een gezellige bedrijfsborrel. Tenminste 1 collega weet nu dat ik homo ben. Nu maar kijken of en hoe dit nieuws zich door het bedrijf verspreidt...
quote:Dat is strafbaar
Op vrijdag 31 januari 2003 21:03 schreef XMN8R het volgende:
aha, en uiteindelijk is HET geopenbaard?
quote:Ja. Nou zag ik er bij deze collega toch al het minst tegen op om het te vertellen hoor. En de alcohol was ook aardig behulpzaam. Maar ik zie dus wel of het nieuws zich verspreidt...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:03 schreef XMN8R het volgende:[..]
aha, en uiteindelijk is HET geopenbaard?
quote:Nou, als je wil, je mag van mij 'stadsomroeper' spelen hoor...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:04 schreef Troel het volgende:[..]
En daarna de familie?
quote:ik denk dat jij een verkeerde voorstelling van HET hebt
Op vrijdag 31 januari 2003 21:04 schreef NathaN het volgende:
Dat is strafbaar
quote:nee, nou niet een ander de kastanjes uit het vuur laten halen... zelf doen !
Op vrijdag 31 januari 2003 21:05 schreef Twoflower het volgende:
Nou, als je wil, je mag van mij 'stadsomroeper' spelen hoor...
quote:Maar daar is voorlopig geen gelegenhied voor...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee, nou niet een ander de kastanjes uit het vuur laten halen... zelf doen !
quote:Nou, ik heb het toevallig vorige week vrijdag met mijn moeder het er min of meer over gehad...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:05 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, als je wil, je mag van mij 'stadsomroeper' spelen hoor...
quote:ach, een gelegeheid is zo gecreerd hoor...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:07 schreef Twoflower het volgende:
Maar daar is voorlopig geen gelegenhied voor...
quote:En?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:08 schreef Troel het volgende:[..]
Nou, ik heb het toevallig vorige week vrijdag met mijn moeder het er min of meer over gehad...
quote:Ik geloof dat ze min of meer begon te denken dat ik uit de kast wilde komen...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
En?
quote:En waarom zou ze ook?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:10 schreef Troel het volgende:[..]
Ik geloof dat ze min of meer begon te denken dat ik uit de kast wilde komen...
Maar voor de rest zal zij er zeker geen problemen mee hebben...
quote:Ach, je weet het nooit. Zo heb ik me ook behoorlijk in mijn ouders vergist...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:10 schreef Troel het volgende:[..]
En waarom zou ze ook?
quote:Is de coming-out in het algemeen besproken, of is de naam van je neef ook gevallen?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:10 schreef Troel het volgende:
En waarom zou ze ook?
quote:Wat had jij van je ouders verwacht dan??
Op vrijdag 31 januari 2003 21:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, je weet het nooit. Zo heb ik me ook behoorlijk in mijn ouders vergist...
quote:Nou, dat ze al wel een vermoeden hadden, en dus al wat aan het idee hadden kunnen wennen. (Dit naar aanleiding van een gesprek dat ik een tijd er voor met mijn moeder had gehad.)
Op vrijdag 31 januari 2003 21:13 schreef Troel het volgende:[..]
Wat had jij van je ouders verwacht dan??
quote:Maar zijn ze (je ouders) inmiddels op de hoogte?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:14 schreef Twoflower het volgende:
Nou, dat ze al wel een vermoeden hadden, en dus al wat aan het idee hadden kunnen wennen. (Dit naar aanleiding van een gesprek dat ik een tijd er voor met mijn moeder had gehad.)
Dat viel dus vies tegen...
quote:Meer algemeen hoor... Maar aangezien mijn moeder niet stom is zal ze wel doorhebben dat er meer "nieuws" zal volgen binnen korte tijd
Op vrijdag 31 januari 2003 21:12 schreef XMN8R het volgende:[..]
Is de coming-out in het algemeen besproken, of is de naam van je neef ook gevallen?
quote:Ja hoor, en na ongeveer een half jaar hebben ze het ook redelijk geaccepteerd. Maar hun eerste reactie was dus behoorlijk negatief (in mijn ogen).
Op vrijdag 31 januari 2003 21:16 schreef XMN8R het volgende:[..]
Maar zijn ze (je ouders) inmiddels op de hoogte?
quote:Als ik in kaart zou brengen welke "broertjes" er het meest problemen mee zou hebben is dat wel jouw vader, en heel misschien HB I... Dus dan heb je het "ergste" al gehad lijkt mij toch...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja hoor, en na ongeveer een half jaar hebben ze het ook redelijk geaccepteerd. Maar hun eerste reactie was dus behoorlijk negatief (in mijn ogen).
quote:Je ouders weten het dus wel, maar de rest van de familie nog niet?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:17 schreef Twoflower het volgende:
Ja hoor, en na ongeveer een half jaar hebben ze het ook redelijk geaccepteerd. Maar hun eerste reactie was dus behoorlijk negatief (in mijn ogen).
quote:HB? Ligt het nou aan mij dat ik die initialen niet herken?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:17 schreef Troel het volgende:[..]
Als ik in kaart zou brengen welke "broertjes" er het meest problemen mee zou hebben is dat wel jouw vader, en heel misschien HB I... Dus dan heb je het "ergste" al gehad lijkt mij toch...
quote:Ze wilden dat ik er nog eens goed over na ging denken. Alsof ik dat niet al jaren gedaan had...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
Je ouders weten het dus wel, maar de rest van de familie nog niet?
Hoe reageerden je ouders?
quote:Denk aan de woonplaatsen, dan snap je hem wel...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:20 schreef Twoflower het volgende:[..]
HB? Ligt het nou aan mij dat ik die initialen niet herken?
quote:hmm, erg botte reactie van je ouders (als ik dat mag zeggen).
Op vrijdag 31 januari 2003 21:21 schreef Twoflower het volgende:
Ze wilden dat ik er nog eens goed over na ging denken. Alsof ik dat niet al jaren gedaan had...
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 31-01-2003 21:23]
quote:Aha, ik vat 'm.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:23 schreef Troel het volgende:[..]
Denk aan de woonplaatsen, dan snap je hem wel...
quote:Tja, maar als het iets is wat je niet verwacht en je ziet je zoon liever als hetero kan ik me de reactie wel voorstellen.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:23 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmm, erg botte reactie (als ik dat mag zeggen).
quote:Ja hoor, mag je best zeggen. Was ook een beetje mijn gedachte op dat moment. Gelukkig zijn ze bijgedraaid....
Op vrijdag 31 januari 2003 21:23 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmm, erg botte reactie van je ouders (als ik dat mag zeggen).
quote:Nou, ik had dus eerder een keer een gesprek met mijn moeder, waarin ze een keer de vraag stelde hoe het met me zat, en toen heb ik geantwoord dat ik het niet wist. Dan zou je (volgens mij) als ouder toch al dingen moeten gaan vermoeden....
Op vrijdag 31 januari 2003 21:25 schreef Troel het volgende:[..]
Tja, maar als het iets is wat je niet verwacht en je ziet je zoon liever als hetero kan ik me de reactie wel voorstellen.
En ik neem aan dat Blumchens vader ook met zijn geloof danig in de weg zit, wat bij zijn moeder misschien ook wel meespeeld... Kan ik me zo voorstellen, weet ik niet zeker...
quote:Ja, maar vermoeden en daaraan toegeven is wat anders...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:28 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, ik had dus eerder een keer een gesprek met mijn moeder, waarin ze een keer de vraag stelde hoe het met me zat, en toen heb ik geantwoord dat ik het niet wist. Dan zou je (volgens mij) als ouder toch al dingen moeten gaan vermoeden....
quote:Blijkbaar....
Op vrijdag 31 januari 2003 21:29 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar vermoeden en daaraan toegeven is wat anders...
quote:Een negatieve reactie is misschien nog te verwachten (kan het altijd meevallen), maar als je oppert om "er nog eens over na te denken" dan ontken je toch eigenlijk dat homosexualiteit uberhaubt bestaat !?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:25 schreef Troel het volgende:
Tja, maar als het iets is wat je niet verwacht en je ziet je zoon liever als hetero kan ik me de reactie wel voorstellen.
En ik neem aan dat Blumchens vader ook met zijn geloof danig in de weg zit, wat bij zijn moeder misschien ook wel meespeeld... Kan ik me zo voorstellen, weet ik niet zeker...
quote:Ach, mijn ouders (en daardoor ik ook een beetje) zijn ook aardig ouderwets (of liever conservatief)... Maar blijkbaar hechten ze ook meer aan de letter van de bijbel dan ik had gedacht. Maar zoals ik al zei, ze hebben het gelukkig (min of meer) geaccepteerd.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:31 schreef XMN8R het volgende:[..]
Een negatieve reactie is misschien nog te verwachten (kan het altijd meevallen), maar als je oppert om "er nog eens over na te denken" dan ontken je toch eigenlijk dat homosexualiteit uberhaubt bestaat !?
En dat het een keuze zou zijn is toch wel erruug ouderwets ?!
(ps: ik hoop dat ik open kan zijn; ik wil je ouders niet opzettelijk in een kwaad daglicht zetten)
quote:wanneer iemand erg bijbel-gericht is, dan is het meestal wel moeilijk om er een speld tussen te krijgen.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:34 schreef Twoflower het volgende:
Ach, mijn ouders (en daardoor ik ook een beetje) zijn ook aardig ouderwets (of liever conservatief)... Maar blijkbaar hechten ze ook meer aan de letter van de bijbel dan ik had gedacht. Maar zoals ik al zei, ze hebben het gelukkig (min of meer) geaccepteerd.
Begrijp ik nou goed dat binnen je familie alleen je ouders en Troel er vanaf weten?
quote:Same goes for me... Wel vreemd dat ik weet dat mijn moeder er beduidend minder problemen mee zou hebben. Of dat dat komt omdat ze in haar kant van de familie ook homo's heeft zitten weet ik niet...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, mijn ouders (en daardoor ik ook een beetje) zijn ook aardig ouderwets (of liever conservatief)... Maar blijkbaar hechten ze ook meer aan de letter van de bijbel dan ik had gedacht. Maar zoals ik al zei, ze hebben het gelukkig (min of meer) geaccepteerd.
quote:En mijn zussen.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:37 schreef XMN8R het volgende:[..]
wanneer iemand erg bijbel-gericht is, dan is het meestal wel moeilijk om er een speld tussen te krijgen.
Begrijp ik nou goed dat binnen je familie alleen je ouders en Troel er vanaf weten?
quote:En ze hebben het verder niemand verteld?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:37 schreef Twoflower het volgende:
En mijn zussen.
quote:Hoe minder iemand contact met homo's heeft, hoe minder acceptatie / tolerantie, is over het algemeen mijn ervaring.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:37 schreef Troel het volgende:
Same goes for me... Wel vreemd dat ik weet dat mijn moeder er beduidend minder problemen mee zou hebben. Of dat dat komt omdat ze in haar kant van de familie ook homo's heeft zitten weet ik niet...
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 31-01-2003 21:46]
quote:Nee. Komt omdat ik het ze gevraagd heb, net als Troel trouwens. Maar de laatste paar weken heb ik zoiets van: "En wat als ze het weten? Maakt toch niets uit?"
Op vrijdag 31 januari 2003 21:40 schreef XMN8R het volgende:[..]
En ze hebben het verder niemand verteld?
Meestal is er altijd wel iemand die het doorverteld, net zoals je nu benieuwd bent naar het "roddel-traject" op je werk...
quote:Goed zo !
Op vrijdag 31 januari 2003 21:42 schreef Twoflower het volgende:
Nee. Komt omdat ik het ze gevraagd heb, net als Troel trouwens. Maar de laatste paar weken heb ik zoiets van: "En wat als ze het weten? Maakt toch niets uit?"
quote:En nou maar afwachten...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
Goed zo !
quote:Heb je het er nog wel eens over met je ouders?
Op vrijdag 31 januari 2003 21:52 schreef Twoflower het volgende:
En nou maar afwachten...
quote:Mijn ouders kennende (en in dit geval vergis ik me echt niet) willen ze het daar echt niet met anderen over hebben.... Dat zijn privé-zaken.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:54 schreef XMN8R het volgende:[..]
Heb je het er nog wel eens over met je ouders?
Misschien moet je hen een keer vertellen dat ze het niet meer voor zich hoeven te houden. Heel misschien willen ze er juist wel eens met iemand anders over praten ?!
quote:tja, dat kan ik me ergens ook wel weer voorstellen. toch jammer.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:56 schreef Twoflower het volgende:
Mijn ouders kennende (en in dit geval vergis ik me echt niet) willen ze het daar echt niet met anderen over hebben.... Dat zijn privé-zaken.
quote:Ach, ik ken ze niet anders...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:58 schreef XMN8R het volgende:[..]
tja, dat kan ik me ergens ook wel weer voorstellen. toch jammer.
quote:das ook weer waar. ik herken dat in zekere zin wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:59 schreef Twoflower het volgende:
Ach, ik ken ze niet anders...
quote:Ik totaal niet...
Op vrijdag 31 januari 2003 22:00 schreef XMN8R het volgende:[..]
das ook weer waar. ik herken dat in zekere zin wel.
... gelukkig
quote:*blij ben voor sunjammer*
Op vrijdag 31 januari 2003 22:20 schreef Sunjammer het volgende:
Ik totaal niet...... gelukkig
quote:Ik zal het mijn ouders morgen vertellen...
Op vrijdag 31 januari 2003 21:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
En nou maar afwachten...
quote:Waarom komt dit nou over alsof je zat te wachten op mijn toestemming?
Op vrijdag 31 januari 2003 22:30 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zal het mijn ouders morgen vertellen...
quote:Tja, ik weet niet...
Op vrijdag 31 januari 2003 22:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waarom komt dit nou over alsof je zat te wachten op mijn toestemming?
Anders voel ik me weer zo'n roddeltante
quote:En dat ben je niet?
Op vrijdag 31 januari 2003 22:37 schreef Troel het volgende:Anders voel ik me weer zo'n roddeltante
quote:een beetje maar... Maar niet over dingen die er echt toedoen...
Op vrijdag 31 januari 2003 22:38 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dat ben je niet?
quote:woei
Op vrijdag 31 januari 2003 22:30 schreef Troel het volgende:
Ik zal het mijn ouders morgen vertellen...
quote:Week? Weekend zul je bedoelen.
Op vrijdag 31 januari 2003 23:05 schreef XMN8R het volgende:[..]
woei
, belangrijke week voor Twoflower: nieuws op het werk én in de familie !
quote:Gaat dat zo snel dan ?
Op vrijdag 31 januari 2003 23:11 schreef Twoflower het volgende:
Week? Weekend zul je bedoelen.
quote:Weekend begon vandaag om 17.00 uur, en eindigt maandag om 08.30 uur...
Op vrijdag 31 januari 2003 23:14 schreef XMN8R het volgende:[..]
Gaat dat zo snel dan ?
quote:En jij denkt dat iedereen voor maandag 08:30 op de hoogte is?
Op vrijdag 31 januari 2003 23:15 schreef Twoflower het volgende:
Weekend begon vandaag om 17.00 uur, en eindigt maandag om 08.30 uur...
quote:Nee, maar voor die tijd zijn wel de belangrijkste kanalen ingeschakeld. Het tempo van de verspreiding van het nieuws is niet te voorspellen...
Op vrijdag 31 januari 2003 23:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
En jij denkt dat iedereen voor maandag 08:30 op de hoogte is?
quote:spannend !!!!!!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:18 schreef Twoflower het volgende:
Nee, maar voor die tijd zijn wel de belangrijkste kanalen ingeschakeld. Het tempo van de verspreiding van het nieuws is niet te voorspellen...
quote:Mwah, valt wel mee eigenlijk. (Maar dat kan ook door de alcohol komen...)
Op vrijdag 31 januari 2003 23:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
spannend !!!!!!!!
![]()
quote:Hou dat gevoel vast, dan komt alles goed !
Op vrijdag 31 januari 2003 23:21 schreef Twoflower het volgende:
Mwah, valt wel mee eigenlijk. (Maar dat kan ook door de alcohol komen...)
quote:Ik kijk altijd uit met alcohol.
Op vrijdag 31 januari 2003 23:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hou dat gevoel vast, dan komt alles goed !
(maar pas wel op met de alcohol ajb)
quote:bedoel je
Op vrijdag 31 januari 2003 23:25 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk altijd uit met alcohol.
quote:Beide.
Op vrijdag 31 januari 2003 23:27 schreef XMN8R het volgende:[..]
bedoel je
- ik drink niet te veel, of
- na alcohol drinken ben ik voorzichtig ?
quote:goed zo!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:27 schreef Twoflower het volgende:
Beide.
Welterusten
quote:Slaap lekker!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:32 schreef XMN8R het volgende:
Mijn luiken vallen dicht en mijn bed roept!Welterusten
quote:Goedemorgen !!!
Op zaterdag 1 februari 2003 09:46 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!!!
quote:Familie???
Op zaterdag 1 februari 2003 09:48 schreef XMN8R het volgende:[..]
Goedemorgen !!!
De Familie T is ook weer online zie ik
Hoezo, ik ben hier maar in mijn eentje hoor!
Dag meneer L!
quote:Dag mevrouw T !
Op zaterdag 1 februari 2003 09:49 schreef Troel het volgende:
Familie???Hoezo, ik ben hier maar in mijn eentje hoor!
Dag meneer L!
quote:Wilde niet... Maar wel plannen...
Op zaterdag 1 februari 2003 09:50 schreef XMN8R het volgende:[..]
Dag mevrouw T !
Heeft u nog wilde plannen voor dit weekend?
quote:durk-druk-druk
Op zaterdag 1 februari 2003 09:52 schreef Troel het volgende:
Wilde niet... Maar wel plannen...
Vanmiddag vertrek ik richting mijn ouders met de was en dan heb ik een vergadering van Rocksebarge en daarna is de was schoon en ga ik of vanavond of morgen weer naar Hengelo.
quote:Tja, ik zou het liever gewoon zelf doen, maar daar heb ik de middelen niet voor...
Op zaterdag 1 februari 2003 09:54 schreef XMN8R het volgende:[..]
durk-druk-druk
btw: handig, zo'n adresje om je was te laten doen
Op het moment dat ik bij mijn ouders ben word ik kriegel. Dan gaan ze weer zeggen hoe laat ik uiterlijk naar bed moet enzo. En vast wel lief bedoeld, maar ze hebben gewoon niet door dat ik een eigen leven heb en mijn eigen keuzes maak. Ik snap best dat ik dan met hun samen moet leven. Maar als zij om half 10 naar bed gaan, moet het niet uitmaken of ik om 10 uur ga of desnoods om 2 uur...
En dan wordt het weer vechten enzo...
quote:keuze maken dus:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:56 schreef Troel het volgende:
Tja, ik zou het liever gewoon zelf doen, maar daar heb ik de middelen niet voor...Op het moment dat ik bij mijn ouders ben word ik kriegel. Dan gaan ze weer zeggen hoe laat ik uiterlijk naar bed moet enzo. En vast wel lief bedoeld, maar ze hebben gewoon niet door dat ik een eigen leven heb en mijn eigen keuzes maak. Ik snap best dat ik dan met hun samen moet leven. Maar als zij om half 10 naar bed gaan, moet het niet uitmaken of ik om 10 uur ga of desnoods om 2 uur...
En dan wordt het weer vechten enzo...
- de was schoon & gestreken en op tijd naar bed, of
- eigen wasmasjien en lekker laat opblijven!
quote:Ja, maar dat zit er niet in... Heb ik simpelweg gewoon geen plek voor...
Op zaterdag 1 februari 2003 09:59 schreef XMN8R het volgende:[..]
keuze maken dus:
- de was schoon & gestreken en op tijd naar bed, of
- eigen wasmasjien en lekker laat opblijven!
En bij mijn ouders strijk ik ook gewoon zelf enzo, want mijn moeder kan dat niet.
quote:Dus je moet de was ook nog eens zelf strijken ÉN op tijd naar bed ?!?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:00 schreef Troel het volgende:
Ja, maar dat zit er niet in... Heb ik simpelweg gewoon geen plek voor...En bij mijn ouders strijk ik ook gewoon zelf enzo, want mijn moeder kan dat niet.
Ik hoop dat je nog wel een verhaaltje wordt voorgelezen voor het licht uit gaat?
quote:Nee, dat moet ik zelf doen. En dat doe ik ook meestal wel hoor. En het ergste is dat ze er nog op ISDN zitten. Dus geen kabel... En aangezien er geen ruk te doen is ga ik achter de pc zitten en dan krijgen we dus weer van je, 5 minuten internetten...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
Dus je moet de was ook nog eens zelf strijken ÉN op tijd naar bed ?!?
hmm, zou ik toch ergens ruimte gaan zoeken voor een wasmasjien...Ik hoop dat je nog wel een verhaaltje wordt voorgelezen voor het licht uit gaat?
Maarja, soms zijn ze wel lief hoor... He Pa, bedankt voor die auto
quote:en met die nieuwe auto kun je dan weer naar je ouders voor de was, zodat zij je weer even als vanouds op tijd naar bed kunnen sturen nadat je vijf minuten hebt mogen internetten over een ISDN-lijn......
Op zaterdag 1 februari 2003 10:06 schreef Troel het volgende:
Nee, dat moet ik zelf doen. En dat doe ik ook meestal wel hoor. En het ergste is dat ze er nog op ISDN zitten. Dus geen kabel... En aangezien er geen ruk te doen is ga ik achter de pc zitten en dan krijgen we dus weer van je, 5 minuten internetten...Maarja, soms zijn ze wel lief hoor... He Pa, bedankt voor die auto
het leven is geven en nemen, Troel
quote:Ja, ik weet het...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
en met die nieuwe auto kun je dan weer naar je ouders voor de was, zodat zij je weer even als vanouds op tijd naar bed kunnen sturen nadat je vijf minuten hebt mogen internetten over een ISDN-lijn......
het leven is geven en nemen, Troel
Maar ja, al het gal is nu weer even gespuugd...
quote:goed zo!
Op zaterdag 1 februari 2003 10:10 schreef Troel het volgende:
Ja, ik weet het...Maar ja, al het gal is nu weer even gespuugd...
quote:niet echt
Op zaterdag 1 februari 2003 10:12 schreef XMN8R het volgende:[..]
goed zo!
lucht het een beetje op?
quote:uhm, waar ging het ook weer om dan...?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:13 schreef Troel het volgende:
niet echtMaar daar gaat het ook niet om...
*teruglees*
oh ja: wilde weekend plannen...
quote:Goedmorgen
Op zaterdag 1 februari 2003 10:16 schreef Twoflower het volgende:
Goedemorgen, stelletje vroege vogels!
(en zo is de Familie T dus toch weer geheel online )
quote:O, ik ben al een hele tijd online hoor. Ben alleen ook bezig geweest met het huishouden...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
Goedmorgen
(en zo is de Familie T dus toch weer geheel online
)
quote:Precies, jij nog wilde plannen?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:15 schreef XMN8R het volgende:[..]
uhm, waar ging het ook weer om dan...?
*teruglees*
oh ja: wilde weekend plannen...
quote:Mogguh
Op zaterdag 1 februari 2003 10:16 schreef Twoflower het volgende:
Goedemorgen, stelletje vroege vogels!
quote:en als het huishouden klaar is begin je met je Wilde Weekend Plannen! toch?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:19 schreef Twoflower het volgende:
O, ik ben al een hele tijd online hoor. Ben alleen ook bezig geweest met het huishouden...
quote:Dat kan natuurlijk ook!
Op zaterdag 1 februari 2003 10:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
O, ik ben al een hele tijd online hoor. Ben alleen ook bezig geweest met het huishouden...
quote:Nou ja, wild... Ben net begonnen met het maken van Mon Chou-ham rolletjes. Da's voor een gezellig avondje....
Op zaterdag 1 februari 2003 10:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
en als het huishouden klaar is begin je met je Wilde Weekend Plannen! toch?
quote:Vertel vertel...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou ja, wild... Ben net begonnen met het maken van Mon Chou-ham rolletjes. Da's voor een gezellig avondje....
En die zijn lekker!!!!!
quote:Ik maak eigenlijk nooit plannen, laat het maar op me afkomen.
Op zaterdag 1 februari 2003 10:21 schreef Troel het volgende:
Precies, jij nog wilde plannen?
Morgen ga ik naar vrienden en die willen met de kleine in de sneeuw gaan spelen: ik hoop dat het NIET gaat sneeuwen! want een sneeuwbal (ik kan me dan toch niet inhouden ) tegen zo'n vijfjarige dreumes loopt dan geheid altijd op huilen uit....
quote:Valt niet veel te vertellen. Gewoon een gezellig avondje met wat vrienden (m/v). En iedereen neemt iets mee, dus ik ook...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:24 schreef Troel het volgende:[..]
Vertel vertel...
En die zijn lekker!!!!!
quote:Een gezellig avondje en jij staat NU al Mon Chou-ham rolletjes te maken?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:26 schreef Twoflower het volgende:
Valt niet veel te vertellen. Gewoon een gezellig avondje met wat vrienden (m/v). En iedereen neemt iets mee, dus ik ook...
quote:Dat wilde ik net zeggen...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:28 schreef XMN8R het volgende:[..]
Een gezellig avondje en jij staat NU al Mon Chou-ham rolletjes te maken?
Jij staat wel te trappelen geloof ik, he !
quote:Het spul moet nog de koelkast in om op te stijven en te trekken...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:28 schreef XMN8R het volgende:[..]
Een gezellig avondje en jij staat NU al Mon Chou-ham rolletjes te maken?
Jij staat wel te trappelen geloof ik, he !
quote:Is dat bij die hamrolletjes ook zo??
Op zaterdag 1 februari 2003 10:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Het spul moet nog de koelkast in om op te stijven en te trekken...
Ik gooi daar altijd versgesneden bieslook enzo bij en dan pleur ik het in de ham en dan rol ik het op...
En ja, je bewaart het wel in de koelkast... Maar ... Weer wat geleerd
quote:Iemand die hier op wil reageren?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Het spul moet nog de koelkast in om op te stijven en te trekken...
*uit het raam kijk*
Het sneeuwt! kut hé wat vervelend nou
quote:Nu je het zegt kan ik me er wel andere dingen bij bedenken, maar op de vroege morgen, en ook meestal de rest van de dag, denk ik niet aan zulke dingen...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
Iemand die hier op wil reageren?
*uit het raam kijk*Het sneeuwt! kut hé wat vervelend nou
Hier sneeuwt het niet
quote:Ik hoorde op de radio dat ze een laag van 4 cm voorspellen...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
Iemand die hier op wil reageren?
pff ik en mijn dirty mind ook op de vroege morgen
*uit het raam kijk*Het sneeuwt! kut hé wat vervelend nou
quote:Als je nog maar met de auto weg kan vind ik het best...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik hoorde op de radio dat ze een laag van 4 cm voorspellen...
quote:Hopelijk blijft er hier in het westen maar één centimetertje van over...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:33 schreef Twoflower het volgende:
Ik hoorde op de radio dat ze een laag van 4 cm voorspellen...
quote:Reken er maar niet op. (Of de zon moet nog flink doorbreken...)
Op zaterdag 1 februari 2003 10:35 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hopelijk blijft er hier in het westen maar één centimetertje van over...
quote:* Troel staat te trappelen om naar haar ouders te rijden
Op zaterdag 1 februari 2003 10:35 schreef Troel het volgende:
Als je nog maar met de auto weg kan vind ik het best...
quote:Ook van één centimeter kan je een sneeuwballen gevecht houden...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:35 schreef XMN8R het volgende:[..]
Hopelijk blijft er hier in het westen maar één centimetertje van over...
quote:ok, dan kan ik er ook niks meer aan doen....
Op zaterdag 1 februari 2003 10:36 schreef Troel het volgende:
Ook van één centimeter kan je een sneeuwballen gevecht houden...
> vijfjarige dreumissen: whatch out !
quote:Gewoon mikken alsof het een volwassen kerel was, en dan op schoudehoogte...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:38 schreef XMN8R het volgende:[..]
ok, dan kan ik er ook niks meer aan doen....
> vijfjarige dreumissen: whatch out !
Wedden dat je dan een vijf jarife kleuter mist?
quote:hmm, ik kan helemaal niet zo goed mikken.
Op zaterdag 1 februari 2003 10:39 schreef Troel het volgende:
Gewoon mikken alsof het een volwassen kerel was, en dan op schoudehoogte...Wedden dat je dan een vijf jarife kleuter mist?
quote:Jij hebt een vreemde opvatting van Wilde Weekend Plannen zeg...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:45 schreef XMN8R het volgende:
"... en terwijl Twoflower vanavond geniet van zijn zelfgemaakte Mon Chou-ham rolletjes probeert Troel haar bedtijd te rekken door haar ouders een smeuiige roddel te vertellen over haar neefje (en zijn Wilde Weekend Plannen)."
quote:Denk je dat de ouders van Troel na het horen van HET NIEUWS denken dat jij gezellig met vrienden (m/v) aan de zelfgemaakte Mon Chou-ham rolletjes knabbelt?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:48 schreef Twoflower het volgende:
Jij hebt een vreemde opvatting van Wilde Weekend Plannen zeg...
quote:Ja, want al komt het nieuws misschien als een verrassing, ze kennen me wel een beetje hoor...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:52 schreef XMN8R het volgende:[..]
Denk je dat de ouders van Troel na het horen van HET NIEUWS denken dat jij gezellig met vrienden (m/v) aan de zelfgemaakte Mon Chou-ham rolletjes knabbelt?
quote:en toch.... Troel kon blijkbaar niet wachten en is nu met 180 km per uur op weg naar haar ouders...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:55 schreef Twoflower het volgende:
Ja, want al komt het nieuws misschien als een verrassing, ze kennen me wel een beetje hoor...
(ps-edit-de u in je post moet een s zijn)
(ps-edit-o nee, de s moet een u zijn )
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 01-02-2003 11:00]
quote:Die Mon Chou rolletjes verwachten ze niet hoor
Op zaterdag 1 februari 2003 10:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, want al komt het nieuws misschien als een verrassing, ze kennen me wel een beetje hoor...
quote:Ik zat even dat topic met al die mooie foto's te bekijken...
Op zaterdag 1 februari 2003 10:59 schreef XMN8R het volgende:[..]
en toch.... Troel kon blijkbaar niet wachten en is nu met 180 km per uur op weg naar haar ouders...
(ps-edit-de u in je post moet een s zijn)
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 10:59 schreef Troel het volgende:[..]
Die Mon Chou rolletjes verwachten ze niet hoor
quote:Die denken meer aan een biertje en een zak pinda's
Op zaterdag 1 februari 2003 11:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
![]()
quote:Als je het verteld hebt, en er valt even een stilte waarbij ze een beetje voor zich uitstaren, waar zullen ze dan aan denken?
Op zaterdag 1 februari 2003 10:59 schreef Troel het volgende:
Die Mon Chou rolletjes verwachten ze niet hoor
"...hmm, vreemd, ik heb opeens een onbedwingbare trek in zelfgemaakte Mon Chou-ham rolletjes..."
quote:Dan denken ze zeker ook dat ik elke dag een kant-en-klaar maaltijd eet?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:02 schreef Troel het volgende:[..]
Die denken meer aan een biertje en een zak pinda's
quote:Als die stilte valt ben ik wel het type wat dan zo'n opmerking zou maken jah....
Op zaterdag 1 februari 2003 11:03 schreef XMN8R het volgende:[..]
Als je het verteld hebt, en er valt even een stilte waarbij ze een beetje voor zich uitstaren, waar zullen ze dan aan denken?
"...hmm, vreemd, ik heb opeens een onbedwingbare trek in zelfgemaakte Mon Chou-ham rolletjes..."
quote:Nee hoor... Maar bier en pinda's, eventueel wijn en pinda's zit toch wel in de familie geloof ik
Op zaterdag 1 februari 2003 11:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan denken ze zeker ook dat ik elke dag een kant-en-klaar maaltijd eet?
quote:Ik eet bijna nooit pinda's. Doe mij maar cashew-noten...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:05 schreef Troel het volgende:[..]
Nee hoor... Maar bier en pinda's, eventueel wijn en pinda's zit toch wel in de familie geloof ik
quote:Ja, die zijn ook lekker...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik eet bijna nooit pinda's. Doe mij maar cashew-noten...
Laten we het houden op drank en snacks
quote:Kijk, als ze zich DAAR al in gaan vergissen...... dan hebben ze waarschijnlijk geen flauw benul van jouw Wilde Weekend Plannen (of ineens juist wel!)
Op zaterdag 1 februari 2003 11:06 schreef Twoflower het volgende:
Ik eet bijna nooit pinda's. Doe mij maar cashew-noten...
quote:Hahahaha
Op zaterdag 1 februari 2003 11:07 schreef XMN8R het volgende:[..]
Kijk, als ze zich DAAR al in gaan vergissen...... dan hebben ze waarschijnlijk geen flauw benul van jouw Wilde Weekend Plannen (of ineens juist wel!)
quote:Zelfs IK zou vanavond de gedachten van de ouders van Troel wel willen lezen!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:09 schreef Troel het volgende:
Hahahaha
quote:Ik niet hoor...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
Zelfs IK zou vanavond de gedachten van de ouders van Troel wel willen lezen!
quote:HAHAHAH
Op zaterdag 1 februari 2003 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[afbeelding]
quote:hmm, wordt Garfield zo niet een beetje TE voorspelbaar?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[afbeelding]
quote:Is ie toch al...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:18 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmm, wordt Garfield zo niet een beetje TE voorspelbaar?
quote:maar... dan past Garfield (vanaf vanavond) toch niet meer bij Twoflower ?!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:19 schreef Troel het volgende:
Is ie toch al...
quote:Huh??
Op zaterdag 1 februari 2003 11:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
maar... dan past Garfield (vanaf vanavond) toch niet meer bij Twoflower ?!
quote:Op een heleboel punten zal ik voorspelbaar blijven hoor!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:21 schreef XMN8R het volgende:[..]
maar... dan past Garfield (vanaf vanavond) toch niet meer bij Twoflower ?!
Troel, wat denk je, is 51 rolletjes voor 7 man genoeg?
quote:Ik zou er 49 van maken...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Op een heleboel punten zal ik voorspelbaar blijven hoor!
Troel, wat denk je, is 51 rolletjes voor 7 man genoeg?
Dat is deelbaar door 7
En die andere twee alvast zelf opeten...
quote:Gelukkig maar
Op zaterdag 1 februari 2003 11:23 schreef Twoflower het volgende:
quote:Nee, zo ben ik niet (geloof ik...)
Op zaterdag 1 februari 2003 11:25 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zou er 49 van maken...
Dat is deelbaar door 7
En die andere twee alvast zelf opeten...
quote:Is één niet wat weinig dan? Een beetje afwisseling is nooit weg...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
Gelukkig maar
één onvoorspelbaar karaktertrekje moet voldoende zijn, toch !?
quote:Niet??? Dan hoor je niet in de familie thuis hoor!!!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:26 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, zo ben ik niet (geloof ik...)
quote:Ik denk dat niemand niets onvoorspelbaars heeft...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
Gelukkig maar
één onvoorspelbaar karaktertrekje moet voldoende zijn, toch !?
quote:Ik heb meer trekken van mijn moeder meegekregen dan van mijn vader hoor...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:29 schreef Troel het volgende:[..]
Niet??? Dan hoor je niet in de familie thuis hoor!!!
quote:Ergens in mijn hoofd hoor ik nu een stemmetje wat zegt dat je daar blij om moet zijn
Op zaterdag 1 februari 2003 11:30 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb meer trekken van mijn moeder meegekregen dan van mijn vader hoor...
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:23 schreef Twoflower het volgende:
quote:wil je nou voorspelbaar of ONvoorspelbaar zijn ?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:27 schreef Twoflower het volgende:
Is één niet wat weinig dan? Een beetje afwisseling is nooit weg...
quote:Bij mij galmt die stem door mijn hoofd.
Op zaterdag 1 februari 2003 11:31 schreef Troel het volgende:[..]
Ergens in mijn hoofd hoor ik nu een stemmetje wat zegt dat je daar blij om moet zijn
quote:Een beetje beide.
Op zaterdag 1 februari 2003 11:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]wil je nou voorspelbaar of ONvoorspelbaar zijn ?
quote:Hahahhaa...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Bij mij galmt die stem door mijn hoofd.
Bij mij niet.. Ik ben er wel trots op eigenlijk... Hoe stom kun je zijn
quote:onvoorspelbaar voorspelbaar dus!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:33 schreef Twoflower het volgende:
Een beetje beide.
(of voorspelbaar onvoorspelbaar?)
quote:Soms is het wel makkelijk als je voorspelbaar bent... Maar volgens mij ben ik voornamelijk onvoorspelbaar... Wel als het gaat om gemoedstoestanden enzo...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:33 schreef XMN8R het volgende:[..]
onvoorspelbaar voorspelbaar dus!
quote:Wachten we nu op Troel's eerstvolgende "mood-change" ?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:34 schreef Troel het volgende:
Soms is het wel makkelijk als je voorspelbaar bent... Maar volgens mij ben ik voornamelijk onvoorspelbaar... Wel als het gaat om gemoedstoestanden enzo...
quote:Rij voorzichtig!
Op zaterdag 1 februari 2003 11:45 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag een dagje naar Amsterdam, maar het sneeuwt een beetje erg hier, en ik moet met de auto naar het station...dat wordt leuk
quote:hahaha,
Op zaterdag 1 februari 2003 11:46 schreef XMN8R het volgende:[..]
Wachten we nu op Troel's eerstvolgende "mood-change" ?
nee hoor
quote:ah, nu lacht ze weer
Op zaterdag 1 februari 2003 11:50 schreef Troel het volgende:
hahaha,nee hoor
*vriendelijk teruglach*
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:51 schreef XMN8R het volgende:[..]
ah, nu lacht ze weer
heb mijn tante aan de telefoon
quote:iedereen mag één keer raden waar je het met haar over hebt...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:55 schreef Troel het volgende:heb mijn tante aan de telefoon
quote:dat raad je nooit...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:56 schreef XMN8R het volgende:[..]
iedereen mag één keer raden waar je het met haar over hebt...
quote:dus het gaat NIET over een nieuwtje dat verspreid mag worden?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:57 schreef Troel het volgende:
dat raad je nooit...
quote:Zal wel een tante van moederskant zijn, die ik dus niet ken...
Op zaterdag 1 februari 2003 11:58 schreef XMN8R het volgende:[..]
dus het gaat NIET over een nieuwtje dat verspreid mag worden?
quote:dus jullie beider vaders zijn broertjes?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:59 schreef Twoflower het volgende:
Zal wel een tante van moederskant zijn, die ik dus niet ken...
quote:Klopt.
Op zaterdag 1 februari 2003 12:02 schreef XMN8R het volgende:[..]
dus jullie beider vaders zijn broertjes?
(nee, dat ik het nog wel effe blijf snappen natuurlijk!)
quote:* XMN8R schraapt de sneeuw uit de hele straat bij elkaar en heeft dan eindelijk genoeg sneeuw voor één bal
Op zaterdag 1 februari 2003 12:03 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie gooit een paar sneeuwballen naar Twoflower, Troel en XMN8R
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 01-02-2003 12:05]
Mijn tante (van mijn moeders kant idd) is een ramp wat betreft computers en andere technische apparatuur...
Nu heeft ze Vodafone Live met zo'n fototoestel-telefoontoestel...
Daar gaan we vanmiddag dus maar even langs om de boel in te stellen
quote:* Troel ontwijkt de sneeuwbal en maakt snel een nieuwe om deze in te peperen bij Andyvie
Op zaterdag 1 februari 2003 12:03 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie gooit een paar sneeuwballen naar Twoflower, Troel en XMN8R
quote:Had ze de geldpest of zo?
Op zaterdag 1 februari 2003 12:04 schreef Troel het volgende:
Hahahaha
Mijn tante (van mijn moeders kant idd) is een ramp wat betreft computers en andere technische apparatuur...Nu heeft ze Vodafone Live met zo'n fototoestel-telefoontoestel...
![]()
![]()
![]()
Daar gaan we vanmiddag dus maar even langs om de boel in te stellen
quote:Dan is dit hele topic ondergesneeuwd als ik dat doe...
Op zaterdag 1 februari 2003 12:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
* XMN8R schraapt de sneeuw uit de hele straat bij elkaar en heeft dan eindelijk genoeg sneeuw voor één bal
quote:Toestel was maar 40 euro... Een of andere vreemde aanbieding...
Op zaterdag 1 februari 2003 12:05 schreef Twoflower het volgende:[..]
Had ze de geldpest of zo?
Maarja, ze heeft daarnaast ook de geldpest jah...
quote:*adres vraag van Troel's tante!*
Op zaterdag 1 februari 2003 12:07 schreef Troel het volgende:
Toestel was maar 40 euro... Een of andere vreemde aanbieding...Maarja, ze heeft daarnaast ook de geldpest jah...
quote:Hahaha...
Op zaterdag 1 februari 2003 12:09 schreef XMN8R het volgende:[..]
*adres vraag van Troel's tante!*
Denk liever na over de volgende subtitel!
quote:202 - post hier het adres van de tante-met-de-geldpest van Troel!
Op zaterdag 1 februari 2003 12:10 schreef Troel het volgende:
Hahaha...Denk liever na over de volgende subtitel!
quote:"Après after party!"
Op zaterdag 1 februari 2003 12:10 schreef Troel het volgende:[..]
Hahaha...
Denk liever na over de volgende subtitel!
quote:Nee, dat ga je niet menen... Deze party topics gaan veel langzamer dan gewone topics...
Op zaterdag 1 februari 2003 12:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
"Après after party!"
Of komt dat door het ontbreken van veel mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |