abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 19:57:49 #1
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8190667
en hier verder.... vervolg op: [HOMO] 200 - Party time!

Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet?):

WANNEER:
Zaterdag 22-02-03

WAT:
's middags: (opties)
* zwemmen?
* bowlen? (1)
* poolen? (4)
* laserquest? (1)

's avonds:
* Eten
* Kroeg
* Uitgaan voor de liefhebbers

WAAR:
* Nader Te Bepalen
(Opties: Utrecht, Arnhem, (Enschede?), ???)

WIE (tussenstand): (m=middag, a=avond)
* NathaN (m+a)
* Twoflower (m+a)
* Andyvie (m+a)
* Vlarp (m? a)
* Sunjammer (m? a)
* Error (m? a)
* xman (a)
* Troel (m+a, waarschijnlijk wel)

WIE NIET:
* Driftwood
* LuQas
* de_letter_J/XMN8R
* Marc_mga
* Jerruh
* Great_Expectations
* IJsklontje/s.a.n.d.e.r.
* Onetouch

Verzoekje aan alle deelnemers: Willen jullie je e-mail adres even aan Twoflower doorgeven (voor zover hij die nog niet heeft; zijn e-adres staat in zijn profiel...). Dit voor het maken van definitieve afspraken als we zover zijn... (Aangezien hij is aangewezen als regelneefje... )

(Hij heeft zo te zien wel van iedereen behalve error een adres dankzij MSN, maar er zijn ook mensen die zo'n MSN adres niet voor mail gebruiken, laat het in dat geval dus even weten...)

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_8190719
Zoals ik dus net zei in het vorige topic: ER is niet iets waar ik thuis voor zou blijven...
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 20:01:54 #3
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8190763
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Zoals ik dus net zei in het vorige topic: ER is niet iets waar ik thuis voor zou blijven...
Ik blijf zowiezo niet thuis voor een TV-programma
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8190776
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:01 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ik blijf zowiezo niet thuis voor een TV-programma

Ok, ik ook niet. Maar er zijn een paar programma's waarbij ik nog wel eens wil twijfelen, en ER is er daar zeker geen van.
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 20:08:58 #5
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8190938
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:02 schreef Twoflower het volgende:
Ok, ik ook niet. Maar er zijn een paar programma's waarbij ik nog wel eens wil twijfelen, en ER is er daar zeker geen van.
ER is niet superhoogdravend, maar ik volg het al een paar jaar; lekker relaxed. Moet kunnen af en toe, toch !?
Ik ben wel helemaal lijp van de nature-chanels, zoals Discovery en zo. Ik heb er wel 7 !!! Maar ook daar blijf ik niet voor thuis hoor.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8190953
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:08 schreef XMN8R het volgende:

[..]

ER is niet superhoogdravend, maar ik volg het al een paar jaar; lekker relaxed. Moet kunnen af en toe, toch !?
Ik ben wel helemaal lijp van de nature-chanels, zoals Discovery en zo. Ik heb er wel 7 !!! Maar ook daar blijf ik niet voor thuis hoor.

ER is leuk
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 20:11:36 #7
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8190992
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:09 schreef Andyvie het volgende:
ER is leuk
Goed zo! Dat zijn er al twee die ER leuk vinden!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 20:15:09 #8
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8191069
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:11 schreef XMN8R het volgende:
Goed zo! Dat zijn er al twee die ER leuk vinden!
Ik heb ook veel goeds gehoord over 24. Ik heb de eerste drie afleveringen gezien, toen drie afleveringen gemist en toen was ik de draad al kwijt (en ik kwam er te laat achter dat ie later in de week nog een keer herhaalt wordt).
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8192376
Ik ken twee jongens, allebei alleen en min-of-meer een beetje stiekem op zoek. Ze kennen elkaar niet, maar volgens mij, zou het op zich best wel kunnen klikken. Misschien niet direct vlam in de pan met overslaande vonken, maar meer het geleidelijk aan elkaar steeds leuker vinden.

Wat nu? Ze klagen beslist niet, maar hebben het er allebei wel over dat ze verlangen naar een leuk lief vriendje.

Moet ik voor Cupido gaan spelen en allerlei "toevallige" ontmoetingen gaan organiseren? En zo ja, hoe dan? Of moet ik me er maar buiten houden, en mijn vingers niet willen branden aan dit soort gevaarlijk spel?

donderdag 30 januari 2003 @ 21:08:48 #10
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_8192506
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ken twee jongens, allebei alleen en min-of-meer een beetje stiekem op zoek. Ze kennen elkaar niet, maar volgens mij, zou het op zich best wel kunnen klikken. Misschien niet direct vlam in de pan met overslaande vonken, maar meer het geleidelijk aan elkaar steeds leuker vinden.

Wat nu? Ze klagen beslist niet, maar hebben het er allebei wel over dat ze verlangen naar een leuk lief vriendje.

Moet ik voor Cupido gaan spelen en allerlei "toevallige" ontmoetingen gaan organiseren? En zo ja, hoe dan? Of moet ik me er maar buiten houden, en mijn vingers niet willen branden aan dit soort gevaarlijk spel?

Hangt er vanaf hoe subtiel je kan zijn. En als het alleen gaat om met elkaar kennis maken, zonder dat je verder actief gaat bemiddelen, bemoeiallen, moet dat best kunnen. Hoe en wat hangt dan weer van de precieze situatie af, dat kan ik vanaf hier niet inschatten natuurlijk.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 21:21:04 #11
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8192814
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:04 schreef Great_Expectations het volgende:

Ik denk dat je best een beetje Cupido mag spelen hoor. Maar waarom "allerlei toevallige" ontmoetingen? Dat klinkt zo sinister...
Ben je bijna jarig? Ga je met een groepje naar de kroeg? Organiseer eens een etentje en nodig ze allebei uit....!
Niet te veel forceren, dan gaat het juist fout.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8193836
Mannelijke hunks!! is nog te leeg!
pi_8193879
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:08 schreef NathaN het volgende:
Hangt er vanaf hoe subtiel je kan zijn.
In het algemeen kan ik redelijk subtiel zijn . Maar zeker met dit soort dingen ben ik geneigd om te zeggen wat ik denk.
  donderdag 30 januari 2003 @ 22:02:19 #14
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_8193902
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Mannelijke hunks!! is nog te leeg!
Ik heb al wat gepost hoor!
pi_8193945
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:21 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ik denk dat je best een beetje Cupido mag spelen hoor. Maar waarom "allerlei toevallige" ontmoetingen? Dat klinkt zo sinister...
Ben je bijna jarig? Ga je met een groepje naar de kroeg? Organiseer eens een etentje en nodig ze allebei uit....!
Niet te veel forceren, dan gaat het juist fout.

Mezelf kennende kwebbel ik m'n mond zo voorbij, en als ze elkaar dan ontmoeten zal het toch zoiets worden als "Zo, dus volgens G_E zijn we voor elkaar gemaakt."
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 22:14:35 #16
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8194257
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Mezelf kennende kwebbel ik m'n mond zo voorbij, en als ze elkaar dan ontmoeten zal het toch zoiets worden als "Zo, dus volgens G_E zijn we voor elkaar gemaakt."
Ttja, ik denk dat je wel een beetje cool moet zijn voor een ontspannen ontmoeting en dus niet te veel kwebbelen . Misschien ben jij wel zenuwachtiger dan je vrienden ?!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8194427
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ttja, ik denk dat je wel een beetje cool moet zijn voor een ontspannen ontmoeting en dus niet te veel kwebbelen . Misschien ben jij wel zenuwachtiger dan je vrienden ?!

Hmmz... Dat geloof ik niet, maar ik zou me ergens wel zorgen maken dat het wel klikt enzo... Dus misschien is het inderdaad maar beter om me er niet mee te bemoeien.
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 22:24:52 #18
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8194537
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]ik zou me ergens wel zorgen maken dat het wel klikt enzo[...]
Hoe bedoel je?
Ben je bang dat het niet klikt en ze het je kwalijk nemen dat je het hebt geprobeerd?
Als je ze een beetje kent dan kunnen ze het toch alleen maar waarderen...!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8194757
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:24 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ben je bang dat het niet klikt en ze het je kwalijk nemen dat je het hebt geprobeerd?
Als je ze een beetje kent dan kunnen ze het toch alleen maar waarderen...!

Kwalijk nemen misschien niet, maar ik zou me ergens toch verantwoordelijk voelen voor als het mislukt...
  donderdag 30 januari 2003 @ 22:35:52 #20
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_8194789
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Kwalijk nemen misschien niet, maar ik zou me ergens toch verantwoordelijk voelen voor als het mislukt...

Volgens mij til je er (zoals gewoonlijk) te zwaar aan, G_E....
  MOL-held donderdag 30 januari 2003 @ 22:40:18 #21
44635 XMN8R
mag dat?
pi_8194914
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Je zou niet zo moeten twijfelen ; als je het niet probeerd, dan zal je nooit weten of het wat kan worden met die twee!
Niet te negatief denken (*met Twoflower eens is*), maar positief: hoe leuk kan het zijn als het WEL klikt!

Misschien heb ik morgen nog een lumineuze tip voor je, maar ik ga nu naar mijn bedje toe.
(Ik heb gisteravond tot 01:00 aan de telefoon gezeten en om 06:45 weer op ).

Sorrie dat ik je alweer in de steek laat (zitten wij in totaal verschillende tijdzones of zo? ).
Veel plezier (en wijsheid) met de nachtploeg... Trusten allemaal...

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_8194945
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:35 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Volgens mij til je er (zoals gewoonlijk) te zwaar aan, G_E....

Volgens mij begin je me langzamerhand redelijk goed te kennen, Twoflower .....
  donderdag 30 januari 2003 @ 22:42:58 #23
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_8194991
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Volgens mij begin je me langzamerhand redelijk goed te kennen, Twoflower .....

Is dat een probleem, G_E?
pi_8195004
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:40 schreef XMN8R het volgende:

(Ik heb gisteravond tot 01:00 aan de telefoon gezeten en om 06:45 weer op ).
Sorrie dat ik je alweer in de steek laat (zitten wij in totaal verschillende tijdzones of zo? ).

Ik om 6:15 . * G_E 's biologische klok staat op Tokyo Time.
quote:
Veel plezier (en wijsheid) met de nachtploeg... Trusten allemaal...
Slaap lekker
pi_8195023
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:42 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Is dat een probleem, G_E?

Beslist niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')