En terecht. Opdonderen met dat soort tokkies.quote:Op maandag 20 september 2021 16:35 schreef Erasmus het volgende:
Door deze actie komt er denk ik sneller een einde aan dat eindeloze Nieuwe Kuip gelul dat ze écht volgend jaar met de bouw ervan gaan beginnen.
Maar voor die supporters geen happy end vrees ik.
Dat volk is een beetje van hetzelfde niveau als die dikzak van PSV afgelopen zondag.quote:Op maandag 20 september 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
En terecht. Opdonderen met dat soort tokkies.
Losgaan in een stadion is inderdaad praktisch hetzelfde als mensen buiten het stadion bedreigen en eigendommen vernielen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat volk is een beetje van hetzelfde niveau als die dikzak van PSV afgelopen zondag.
Dat zijn allebei tokkiezaken, lol.quote:Op maandag 20 september 2021 16:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Losgaan in een stadion is inderdaad praktisch hetzelfde als mensen buiten het stadion bedreigen en eigendommen vernielen.
En gelukkig laten supporters zich in de kuip nooit gaan.
Het klinkt wel erg als de boel nuanceren en naar andere wijzen terwijl het in niets hetzelfde is.quote:Op maandag 20 september 2021 16:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zijn allebei tokkiezaken, lol.
En waar schreef ik precies dat zulke dingen niet bij ons gebeuren?
En bij jou klinkt het als aanstelleritus maar daar hoor je mij ook niet over janken.quote:Op maandag 20 september 2021 16:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg als de boel nuanceren en naar andere wijzen terwijl het in niets hetzelfde is.
Ik hoop dat je dit zelf ook geen bijster sterke reactie vindt.quote:Op maandag 20 september 2021 16:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En bij jou klinkt het als aanstelleritus maar daar hoor je mij ook niet over janken.
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat je aan het Calimero’en bent over iets wat ik niet gezegd heb.quote:Op maandag 20 september 2021 16:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit zelf ook geen bijster sterke reactie vindt.
Ik ook. Gun het hem van harte, maar ik blijf twijfelen over zijn kwaliteiten al viel hij goed in. Had ook wel de ruimte nu. En afmaken kan hij sowieso wel aardig.quote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Dessers een leuke jongen.
de kans op 0-5 heeft hij wel om zeep geholpenquote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Gun het hem van harte, maar ik blijf twijfelen over zijn kwaliteiten al viel hij goed in. Had ook wel de ruimte nu. En afmaken kan hij sowieso wel aardig.
Ja dat is echt zo’n spitsendingetje. Als je ruim voorstaat zelf gaan terwijl als hij hem afgeeft het waarschijnlijk 0-5 wordt. Verkeerde keuze inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans op 0-5 heeft hij wel om zeep geholpen
Als ie hem bij 2-2 maar wel gewoon aflegtquote:Op maandag 20 september 2021 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo’n spitsendingetje. Als je ruim voorstaat zelf gaan terwijl als hij hem afgeeft het waarschijnlijk 0-5 wordt. Verkeerde keuze inderdaad.
Hij werkt er in ieder geval keihard voor om beter te worden en hij past in de speelstijl, dus wie weet dat hij naar ons niveau toegroeit in de loop van het seizoen. Genoeg spitsen die zich op latere leeftijd nog ontwikkelen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Gun het hem van harte, maar ik blijf twijfelen over zijn kwaliteiten al viel hij goed in. Had ook wel de ruimte nu. En afmaken kan hij sowieso wel aardig.
Daar kan ik alleen maar van genieten.quote:Op maandag 20 september 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De VK opende het sportkatern ook wel lichtelijk zurig vandaag.
Precies, ik ben eigenlijk best positief gestemd over de Nederlandse turnsport.quote:Op maandag 20 september 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het positief bedoelden. Maar dat werkt niet echt als je zo'n denigrerende bijnaam zelf verzintquote:Op maandag 20 september 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hey PSVCL, nieuw account?quote:Op maandag 20 september 2021 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 12:15 wedstrijden na Europese potjes zijn echt achterlijk.
Dit raakt me.quote:Op maandag 20 september 2021 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey PSVCL, nieuw account?
Tja, de Volkskrantquote:Op maandag 20 september 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort emoties komen op als je vier keer achter elkaar uit speelt.quote:Op maandag 20 september 2021 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey PSVCL, nieuw account?
Mijn oprechte excuses, wil de echte @PSVCL opstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |