Ja, lol. Dat wil je ook niet..... Ik hoor hem wel eens als hij op de PS zit en constant afgeschoten wordt..quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is grappig. Normaal zijn het de kids die niet willen dat hun ouders/grootouders weten wat ze allemaal op het internet uitspoken
<---- Ik heb deze nogquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meteen een gave UI ook
[ afbeelding ]
Daar zit ongetwijfeld geen woord Frans bijquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, lol. Dat wil je ook niet..... Ik hoor hem wel eens als hij op de PS zit en constant afgeschoten wordt..![]()
Ik deze.quote:
Proost iedereen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF Welkom en proost !
Te achterlijk voor woorden. Dan klinkt hij ook als een straatjoch.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zit ongetwijfeld geen woord Frans bij
Dat waren nog eens tijdenquote:
Mijn zus las altijd mee op FOK! tijdens UTO en vertelde me eens dat ze altijd zo moest lachen om de opmerkingen van Oma-Nijnquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus las altijd mee op FOK! tijdens UTO en vertelde me eens dat ze altijd zo moest lachen om de opmerkingen van Oma-Nijn
Het is misschien wel grofgebekt, maar de humor druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus las altijd mee op FOK! tijdens UTO en vertelde me eens dat ze altijd zo moest lachen om de opmerkingen van Oma-Nijn
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, lol. Dat wil je ook niet..... Ik hoor hem wel eens als hij op de PS zit en constant afgeschoten wordt..![]()
Soul heeft deze gemaakt toen.De meest lieve user heb ik ook nog gehad.quote:
Nee ik heb de eerste 3 weken streams gekeken en ben daarna afgehaaktquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan jou helemaal niet herinneren uit die tijden... postte je ook ?
Ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is misschien wel grofgebekt, maar de humor druipt er vanaf.
En de roze Hummer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeiltje... van die associatie ben je ge4lukkig af
Nou nee hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeiltje... van die associatie ben je ge4lukkig af
Haken is wel je ding hčquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb de eerste 3 weken streams gekeken en ben daarna afgehaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |