quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben samen hetzelfde adres gekregen
Lastig he... tegenspraak. Sorry knul, mijn ketting is een stuk langer dan de keukenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lastig he... tegenspraak. Sorry knul, mijn ketting is een stuk langer dan de keuken![]()
![]()
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lastig he... tegenspraak. Sorry knul, mijn ketting is een stuk langer dan de keuken![]()
![]()
Haar ketting is niet lang genoeg om uit de keuken te komen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Timbaland beat ...ken het niet.. maar klinkt best goed en de buuf mag ook één liedje per uur kiezen
Ik heb een lier... kan ik variëren naar gelang de moodquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar ketting is niet lang genoeg om uit de keuken te komen?
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een lier... kan ik variëren naar gelang de mood
Gelukkig... Moet er niet aan denken, dat je kop net zo staat als die smiley die je altijd gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een lier... kan ik variëren naar gelang de mood
Ik lach meestal welquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gelukkig... Moet er niet aan denken, dat je kop net zo staat als die smiley die je altijd gebruikt
waarom?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
*buuf kruipt terug in haar hoekje *
Dat typte ze zelf.. wacht ik verleng de ketting nog een keer.. kan ze antwoordenquote:
Zeg, laat haar eens losquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
*buuf kruipt terug in haar hoekje *
Misschien kan de buurvrouw ook een account aanmaken op Fok onder de usernaam Buurvrouw_op_afstand.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat typte ze zelf.. wacht ik verleng de ketting nog een keer.. kan ze antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |