SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit begint echt een van m'n favoriete gifjes te worden.
dacht even dat dit de benaming voor zijn wasbordje was..quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaat er mee naar het vliegveld om daar met een Buda-bord te staan?
Ik was gisteren ook nog op het vliegveld daar, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn opa heeft ook net als oma, zijn vrouw in dit geval, in het bejaarden huis gewoond. Maar hij had die zorg gewoon nodig en b hij wilde bij oma zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn opa heeft in een bejaardentehuis gezeten, weliswaar kort maar dat gun ik ook niemand..
enige wat hij wilde was terug naar huis (als wij er waren iig)
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk lijkt me dat wel mooi/fijn ook, dat ze beiden niet na al die jaren samen ineens alleen hebben hoeven leven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ook net als oma, zijn vrouw in dit geval, in het bejaarden huis gewoond. Maar hij had die zorg gewoon nodig en b hij wilde bij oma zijn.
Hij kon echt niet zonder haar. dat blijkt ook wel aan het feit dat hij slechts 2 dagen na het onverwachte overlijden van oma, zelf stierf....
Konden we mooi op de crematie van oma zeggen, kom vrijdag maar weer naar het crematorium want dan gaat opa de oven in...
Gelukkig wist iedereen toen al dat opa overleden was. Want er was eigenlijk alleen maar directe familie en aanhang aanwezig..
Dimmy woont toch in Damsco?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"
Wie is de volgende die op vakantie gaat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon super grappig zijn om te doen als je in de buurt van Schiphol woont en weet op welke vlucht iemand zit? "Welkom thuis in Foqueville Buda!"
ik ga elke dag op reisquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is de volgende die op vakantie gaat?
Ik ga in November, mocht iemand zich geroepen voelen om dan in Zurich te komen staanquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Fok vakantie in oktober (herfst)quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie komende weekquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
boksquote:
Ik ben dit weekend gewoon aan het werk ‘s middags. Begon helaas al wat eerder dan ik verwacht had.quote:
Nee want als ze terugkomt lig ik in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ga je daar zelf maar eens staan
#eindeaandedroogneukerij
Als je er zo nodig vanaf moest had je het ook wel bij mij kunnen stortenquote:
https://www.ambulancewens.nlquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want als ze terugkomt lig ik in het ziekenhuis
quote:
Hoop nog wat langer mee te gaanquote:Stichting Ambulance Wens Nederland is een groep van 270 medisch geschoolde vrijwilligers die dagelijks gratis laatste wensen vervullen
Doe dit maar niet hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hoop nog wat langer mee te gaan
Nee die Zeeuw komt met zulke rare plannenquote:
Dat is nog niet zeker, de kans is groot dat ik eerst gaquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is de volgende die gaat. Dan moeten we groot uitpakken meteen.
Wel duidelijk aangeven wanneer je terugkomt zodat we klaar kunnen staan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, de kans is groot dat ik eerst ga
Lol nee.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel duidelijk aangeven wanneer je terugkomt zodat we klaar kunnen staan.
die doen goed werk jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Familielid van me had dit gedaanWas erg mooi.
hier heb ik vrij veel over laten vastleggen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
als ik ga wil ik gewoon dat het zonder de medische molen gaat..
in testament ofzo? of waar leg je dat vast? wilsverklaring.. google knowsquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier heb ik vrij veel over laten vastleggen.
levenstestamentquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
in testament ofzo? of waar leg je dat vast? wilsverklaring.. google knows![]()
Met je Bossche Bollen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook nog op het vliegveld daar, komt wel dichtbij zo.
* noteertquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga in November, mocht iemand zich geroepen voelen om dan in Zurich te komen staan
quote:
Dat je dat zelf niet bedenkt hequote:Op zaterdag 18 september 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Spaanse muts zat haar favo soap te kijken met het geluid op orkaankracht. Allemaal mensen geīrriteerd kijken en wijzen.
Ik ben maar even opgestaan om te vragen of ze misschien zo vriendelijk kon zijn om headphones te gebruiken
deed ze dat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Spaanse muts zat haar favo soap te kijken met het geluid op orkaankracht. Allemaal mensen geīrriteerd kijken en wijzen.
Ik ben maar even opgestaan om te vragen of ze misschien zo vriendelijk kon zijn om headphones te gebruiken
Niet eens in elkaar getimmerd?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
en toen spuugde ze in je gezicht?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
vandaag de auto weg gedaan, toen had ik opeens ook heel veel biljetjesquote:Op zaterdag 18 september 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, op de terugweg van de eerste biljetjesbeurs in lang. Gematigd tevreden. Over een uurtje thuis en de rest van de dag bier drinkende 10.000 stappen zitten er al in voor vandaag
hoeveel biljetjes rijker?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, op de terugweg van de eerste biljetjesbeurs in lang. Gematigd tevreden. Over een uurtje thuis en de rest van de dag bier drinkende 10.000 stappen zitten er al in voor vandaag
Echt he?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je dat zelf niet bedenkt he
Dat had ze mogen proberenquote:Op zaterdag 18 september 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen spuugde ze in je gezicht?
Stuk of 10 misschien 15. Niet dat wat ik zocht maar toch wel leuk spul. Volgende maand is er een echt grote beurs, misschien daar meer gelukquote:
ik zie beide op zich wel graagquote:Op zaterdag 18 september 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Billetjes maakt die van biljetjes
quote:
Ik zag iemand staan met een bordje. Voorbij gerend. Wilde de trein halenquote:Op zaterdag 18 september 2021 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en, hoe was je foqueville welkomstcommitee?
Stond ik daar voor piet snot.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag iemand staan met een bordje. Voorbij gerend. Wilde de trein halen
Snel bij Buda in bed gaan liggen en je daar verstoppen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond ik daar voor piet snot.
Ja sorry, moet ook nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond ik daar voor piet snot.
Niet gezien?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
heeft gerrie geen koekjes voor je gebakken?
Te snel voorbij gerend natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te snel voorbij gerend natuurlijk.
Je bent nu alweer gehaast en niet chill-Budaquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Stonden allemaal treinfanaten op
Rotterdam Centraal met hun camera in de aanslag
Helaas geen tijd om even te vragen wat de vangst van de dag is
Was gewoon paparazzi. Morgen sta je op de cover van de Privé en de Storyquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Vraag maar in ptaquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk juistquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:03 schreef mschol het volgende:
zo, ikea weer doorgelopen.
wat ik al beetje in mn hoofd had zitten klopt redelijk,
alleen voor een bank zou ik evt nog even verder kunnen kijken
voor de rest: wat een gekut, een inrichting bijelkaar zoeken![]()
![]()
![]()
duidelijk, moet jou meenemenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk juistte leuk want ik vind alles mooi.
Ik ben van bed naar hangmat verplaatst, veel luier kan niet.quote:
Gaat snelquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nu alweer gehaast en niet chill-Buda
jawel, gewoon niet uit bed komenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben van bed naar hangmat verplaatst, veel luier kan niet.
Tijd voor een inrichtingsdienst: CherryPicksquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk juistte leuk want ik vind alles mooi.
Ach, ik zit weer achter m'n laptop omdat er toch nog iets mis ging ergens terwijl de grootste piek qua gebruikers al voorbij was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |