Wilde hem ook al delen. Flopkequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aanquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?
Pechtold had toen ook zo'n mooie polo aan, in 2017 kan ik me nog heugen.
Lekker geforceerd informeelquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hij ziet er inderdaad altijd uit als een tokkie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aan
Het is mooi weer, dan hap ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, slechts een like van @:slobeend .
Jammer.
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casual Friday Outfit van de Wopke. Er zal flink wat afgelachen zijn bij McKinsey, 'Feutje, heb je de brief van Minerva niet ontvangen dat je ontgroening officieel is beëindigd...'quote:
Het schijnt dat de huizenprijzen door het dak gaan puur omdat Hoekstra een raar shirt aan heeft.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Geniet van alle Teflon-minuten die we nog krijgen!!!!
Wanneer komt het volk echt in opstand?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |