SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein stijfje?quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb de pas/QR code al een aantal keren gebruikt![]()
Nee, Zo mooi was de scanpersoon niet...quote:
Ja ik zou het ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou me wel vermaken denk ik
Zijn wel vaak goed in bedquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van deze nieuwe regels is uiteraard wel dat je wat minder kans hebt om je je lul in een gekkie te steken.
Zou iets van kleding aantrekkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen een feestje. Ik weet niet wat ik aan moet
Iets hips en helemaal 2021, een van de laatste feestjes toch, even de praalvogel uithangenquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Girl wat is je stijlquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
Noem eens iets helemaal 2021 dan?quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets hips en helemaal 2021, een van de laatste feestjes toch, even de praalvogel uithangen
Iets met strategische gaten in de kleding, easy access?quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Noem eens iets helemaal 2021 dan?![]()
Ja en vooral dat van de laatste feestjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Noem eens iets helemaal 2021 dan?![]()
Het is geen seksfeestjequote:Op vrijdag 17 september 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met strategische gaten in de kleding, easy access?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:53 schreef Azula het volgende:
Doe gewoon een van je zwarte jurkjes aan met kapot geile hakken en gepedicuurde voeten of ben je een dyke?
Welkom Myrr, ik ben Shii.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:52 schreef Azula het volgende:
Ik vind klb sc te dood dus bij deze nodig ik mij hier uit. Gegroet ik ben Myrr en wie ben jij
Wat voor hakken?quote:
jepsquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:56 schreef Koen66 het volgende:
drad heb ik de deur weer open laten staan
quote:
Hi Shiiquote:
Nou ik draag doorgaans zelf open (op gelegenheden) hakken met minimale lengte 15 maargoed moet je ook maar zin in hebben.quote:
Ja.quote:
Hallo stuur foto’squote:Op vrijdag 17 september 2021 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zal sowieso wel een LBD worden.
Maar ja kiezen hè
ben je M of Vquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Hi Shii
[..]
Nou ik draag doorgaans zelf open (op gelegenheden) hakken met minimale lengte 15 maargoed moet je ook maar zin in hebben.
[..]
Ja.
Blijf hier maar wonen knotsgekke Maori dat je er bentquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Hi Shii
[..]
Nou ik draag doorgaans zelf open (op gelegenheden) hakken met minimale lengte 15 maargoed moet je ook maar zin in hebben.
[..]
Ja.
Je bent niet woke genoeg koensquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je M of V
Of is die vraag niet meer 2021
V maar doet er niet echt toe hoorquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je M of V
*pakt teiltjequote:Op zaterdag 18 september 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent niet woke genoeg koens
Heb je wel een QR code?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga morgen de Bijenkorf bestormen
Heb ik gisteren ook gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga morgen de Bijenkorf bestormen
meestal niet, soms handig te wetenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:00 schreef Azula het volgende:
[..]
V maar doet er niet echt toe hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Misschien dat sommige mensen hierom denken dat je een oude viezerik bent, ik niet hè, laten we dat voorop stellen, maar kan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je M of V
Blauw ofzoquote:
Gezellig clubje hier.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Ola. Ja het is hier wat levendiger
KLB SC helemaal deaudt tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Ola. Ja het is hier wat levendiger
Jaquote:
ik ga dat maar als geuzennaam in m'n onderschrift zettenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat sommige mensen hierom denken dat je een oude viezerik bent, ik niet hè, laten we dat voorop stellen, maar kan.
nope, ik ben de oude opa hierquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Prinses van de Vuurnatie. We komen vast niet uit dezelfde generatue
Ben je nu een of andere zweef indiaanse geworden?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Prinses van de Vuurnatie. We komen vast niet uit dezelfde generatue
Vrij weinig gaat vooral over Brad en Formule 1quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KLB SC helemaal deaudt tegenwoordig?
Wtf tabon Jinek zeg jij nou weer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu een of andere zweef indiaanse geworden?
Of ASL vragenquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben je M of V
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Wtf tabon Jinek zeg jij nou weer.
zijn nog maar weinig echt levendige plekken op Fokquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Vrij weinig gaat vooral over Brad en Formule 1
In het Spaans is azul gewoon blauw hoorquote:
Age Sex Location toch?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of ASL vragenda's pas oldskool
Ik ben ook blauwquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Spaans is azul gewoon blauw hoor
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:06 schreef Azula het volgende:
Als ik iets ben geworden is het iemand met een vergevorderde advocaten-loon maar dan met twee uurtjes per dag werken.
Layhounnnnnnnnnnn
Je lacht maar ik maak geen grap. Ga nu factuur maken a 5k.quote:
jij kende d'r al?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grapjes was je nooit zo goed in dus ik geloof je wel hoor.
Is dit je inspiratiebron?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hrb je dit al gezien?
https://nos.nl/artikel/23(...)-nu-bijna-alles-weer
Nee klopt dus maar lekker belangrijkquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grapjes was je nooit zo goed in dus ik geloof je wel hoor.
Ik heb het idee dat het de laatste weken steeds minder levendig wordt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn nog maar weinig echt levendige plekken op Fok
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het de laatste weken steeds minder levendig wordt.
Het is nou niet dat ze het aan de lopende band doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee. meer om te laten zien dat het gewoon kan
quote:Wereldwijd zijn er nu meer dan 100 handtransplantaties uitgevoerd. In Nederland was de ingreep bij Bijl de eerste, en vooralsnog ook de enige.
Tabon yimek is je moeders kut in het Marokkaans, en er stond tabon Jinek, wat ik wel grappig bedacht vondquote:
Moest ik weer googelen op HighC, ik ken al die tokkietermen toch niet johquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee klopt dus maar lekker belangrijk
heb je HighC tips?
maar het kan welquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ze het aan de lopende band doen
[..]
Supergrappig jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tabon yimek is je moeders kut in het Marokkaans, en er stond tabon Jinek, wat ik wel grappig bedacht vond
Ja in leer ze ook weer opnieuw kennenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest ik weer googelen op HighC, ik ken al die tokkietermen toch niet joh
Een hand is wat anders dan een hoofd hequote:
Ach ja, ik moest er wel om lachen, maar smaken verschillen blijkbaarquote:
principe is het zefdequote:Op zaterdag 18 september 2021 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hand is wat anders dan een hoofd he
oh oh een pipo?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden jij ook
Tabon yimek kennen niet veel cardiologen en koninklijke troonopvolgersquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja in leer ze ook weer opnieuw kennenben geen tokkie joh.
Op een hele rits zenuwbanen en slagaders na danquote:
details..quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een hele rits zenuwbanen en slagaders na dan
Alsof troonopvolgers geen Tokkies kunnen zijn van binnen en alsof iemand die uit 1990 komt en niet totaal geïsoleerd heeft geleefd vanaf de randstad niet weet wat Tabon Jimek is. En dat zeg ik als een van de vijf getintelingen opgegroeid in een wit dorp.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tabon yimek kennen niet veel cardiologen en koninklijke troonopvolgers
Zou het niet erg vinden om weer 32 te zijnquote:
Dat wilde ik op 30 al. Maarjaquote:
jammerquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat wilde ik op 30 al. Maarjanee geen feestje.
Ik had er ook nooit van gehoord maar ik kom uit de eighties en uit Brabantquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:20 schreef Azula het volgende:
[..]
Alsof troonopvolgers geen Tokkies kunnen zijn van binnen en alsof iemand die uit 1990 komt en niet totaal geïsoleerd heeft geleefd vanaf de randstad niet weet wat Tabon Jimek is. En dat zeg ik als een van de vijf getintelingen opgegroeid in een wit dorp.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:20 schreef Azula het volgende:
[..]
Alsof troonopvolgers geen Tokkies kunnen zijn van binnen en alsof iemand die uit 1990 komt en niet totaal geïsoleerd heeft geleefd vanaf de randstad niet weet wat Tabon Jimek is. En dat zeg ik als een van de vijf getintelingen opgegroeid in een wit dorp.
Ja ach.quote:
Ik ben 42 en ik wist het, maar goed, kom dan wel weer uit kanaleneilandquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit van gehoord maar ik kom uit de eighties en uit Brabant
Lieverd, ik kwam hier toen ik 12 was en ben morgen de 19e 31. Ben niet zo goed in internet-vriendschappen anders had ik hier allang matties.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Getintelingen gaat op mijn lijst [ afbeelding ]
Ik denk dat als je hier blijft wonen in Foqueville dat jij heeeeeel erg goed met bitterbal op gaat kunnen schieten, een deel van jullie karakter komt overeen, alleen ben jij wat meer joef zeg maar, is sowieso wel een warm plekje hier hoor
volgens mij was de laatste echte pandemie de Spaanse griep uit WO1 tochquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:24 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ach.
Papa komt uit 63. Wil niet zeggen dat een pandemie erbij hoort maar situaties als deze waardoor heel de samenleving (semi) plat komt te liggen komt elke paar decennia wel hoor.
Onthoud nu maar gewoon wat ik zeiquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Lieverd, ik kwam hier toen ik 12 was en ben morgen de 19e 31. Ben niet zo goed in internet-vriendschappen anders had ik hier allang matties.
Was ik maar weer 20 ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden om weer 32 te zijn
vast niet al die tijd als Azulaquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Lieverd, ik kwam hier toen ik 12 was en ben morgen de 19e 31. Ben niet zo goed in internet-vriendschappen anders had ik hier allang matties.
Nou. Even feitelijk gezien qua heugenis van de mensheid is 12 decennia niet veel toch?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij was de laatste echte pandemie de Spaanse griep uit WO1 toch
ze moeten toch ergens te koop zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
H&M verkoopt "voedingsjurken"![]()
Koop dit dan joh.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
H&M verkoopt "voedingsjurken"![]()
Mwahquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je volgens mij exact hetzelfde hoor.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop dit dan joh.
https://nl.aliexpress.com(...)8d93-6e31dc96d9bd-21
Op welke woorden had je gezocht op Google om met dit zoekresultaat te komen joh?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop dit dan joh.
Voor het eerst durf ik dit niet te zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op welke woorden had je gezocht op Google om met dit zoekresultaat te komen joh?hahaha
Dacht wel zoietsquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het eerst durf ik dit niet te zeggen
Lekker ding, laat je niet gek maken door die vrouwen, zij zoeken ookquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het eerst durf ik dit niet te zeggen
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker ding, laat je niet gek maken door die vrouwen, zij zoeken ook
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop dit dan joh.
Ik wist niet eens dat ze bestondenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze moeten toch ergens te koop zijn
Ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik nooit zoiets heb opgezocht op internetquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker ding, laat je niet gek maken door die vrouwen, zij zoeken ook
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik nooit zoiets heb opgezocht op internethahaha, jij wel dan ?
overal is markt voorquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze bestonden
Ja, natuurlijk. Sorry hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik nooit zoiets heb opgezocht op internethahaha, jij wel dan ?
Ben je een man dan?quote:
Beter dan dat genderneutrale geouwehoerquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat wel veel over geslachten vanavond
het zou verboden moeten zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dan dat genderneutrale geouwehoer
We blijven ertegen vechten Koenquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat wel veel over geslachten vanavond
uiteraardquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We blijven ertegen vechten Koen
Phantomesse was een van de eersten, maar dat is echt begin puberteit en dat is al 20 jaar geleden. 🥲quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Myrr , die nick ken ik wel, de rest niet echt
Hoest met je eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Phantomesse was een van de eersten, maar dat is echt begin puberteit en dat is al 20 jaar geleden. 🥲
Ik heb alleen de prikken gehad, geen corona, of iig niets van gemerkt. Dat terwijl ik op mijn werk misschien wel meer risico loop. Afgelopen week drie klassen in quarantaine, in 1 klas waren na een partijtje bij een ander kind thuis, 9 kinderen besmet. En ik werk natuurlijk niet met al die 9 kinderen maar wel met een deel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch die Fucking prikken EN corona gehad? Jou kan niks gebeuren hoor
Gewoon gaan, beetje schijt aan de wereld hebben en wat meer aan jezelf denken, ya earned it.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het gewoon een moeilijke keuze, wel eens vaker door oranje gebied gereisd maar dat was dan politiek. Ik zit natuurlijk wel veel in bussen met veel mensen.
Zeg dat ik gewoon moet gaan!
Zo voelt het ook, echt keihard gewerkt afgelopen tijd en te weinig op reis. Thanks, zou jij ook gaan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon gaan, beetje schijt aan de wereld hebben en wat meer aan jezelf denken, ya earned it.
Je heb je vaccinatie, dus gewoon gaan. En gewoon regelmatig handen wassen, ontsmetten etc. dan ben je hartstikke veilig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het gewoon een moeilijke keuze, wel eens vaker door oranje gebied gereisd maar dat was dan politiek. Ik zit natuurlijk wel veel in bussen met veel mensen.
Zeg dat ik gewoon moet gaan!
Ja echt wel, ik ben vrij sociaal en correct in basis maar als ik dat gevoel en geweten een beetje gesust heb is het schijt aan de wereld en eerst ik hoor, dikke doeiquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo voelt het ook, echt keihard gewerkt afgelopen tijd en te weinig op reis. Thanks, zou jij ook gaan?
Pfoh. Ene kant ja andere kant moa.quote:
Je moet sowieso gaan. Niemand houdt je tegen. Ben midden in de pandemie gegaan en niemand die je tegen houdt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo voelt het ook, echt keihard gewerkt afgelopen tijd en te weinig op reis. Thanks, zou jij ook gaan?
Gescheiden weet ik nog ja, leuk om te horen dat het weer goed gaat eigenlijk wel joh, hier rommelig en springerig en puberaal zoals altijdquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Pfoh. Ene kant ja andere kant moa.Relatie van destijds dus twee jaar terug over en gescheiden. Inmiddels sinds bijna half jaar nieuwe relatie. Gaat best goed allemaal. En hoe is het met jou?
9 kinderen. In welke leeftijd? Ik ben sws door m’n kind besmet vlak voor de zomervakantie maar echt niet dat ik hem laat testen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de prikken gehad, geen corona, of iig niets van gemerkt. Dat terwijl ik op mijn werk misschien wel meer risico loop. Afgelopen week drie klassen in quarantaine, in 1 klas waren na een partijtje bij een ander kind thuis, 9 kinderen besmet. En ik werk natuurlijk niet met al die 9 kinderen maar wel met een deel.
Ik heb altijd getest bij klachten en besmette kinderen, Ook zelftest regelmatig maar niet 2 keer per week als van ons verwacht wordt, we hebben als personeel allemaal een doos van 50 stuks gekregen. Dus ik heb echt mijn deel wel bij gedragen, ook qua noodopvang. En ja ik ben er eerder dit jaar al eens geweest, toen het op geel ging. Maar eigenlijk was dat te kort om echt zoals Buda, tot mezelf te komen.
Straks word ik een superspreader daarquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik ben vrij sociaal en correct in basis maar als ik dat gevoel en geweten een beetje gesust heb is het schijt aan de wereld en eerst ik hoor, dikke doei
Als ik daar door corona in het ziekenhuis zou belanden ben ik daar niet voor vezekerd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Je moet sowieso gaan. Niemand houdt je tegen. Ben midden in de pandemie gegaan en niemand die je tegen houdt.
Ja ach. Puberale is er een beetje vanaf gegaan merk ik zelf het afgelopen jaar. Wel beetje jammerquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gescheiden weet ik nog ja, leuk om te horen dat het weer goed gaat eigenlijk wel joh, hier rommelig en springerig en puberaal zoals altijd
Oh ja. Hmm. Ik kreeg destijds de optie bij het boeken om me daarvoor te verzekeren. Ging toen naar Marbella.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik daar door corona in het ziekenhuis zou belanden ben ik daar niet voor vezekerd.
Die negen kinderen waren uit groep 6 a of b, de andere groep 6 had er een paar en groep 5 b ook.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:35 schreef Azula het volgende:
[..]
9 kinderen. In welke leeftijd? Ik ben sws door m’n kind besmet vlak voor de zomervakantie maar echt niet dat ik hem laat testen.
Als je half Albanië oraal bevredigd in de bus, op het strand en in de kerk zou ik me daar pas zorgen om gaan maken maar die kans is slechts 4 procent dus maak je niet druk johquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks word ik een superspreader daarZo eerst maar eens slapen, vandaag (:X) komen mijn ouders en nichtjes en schoonzusje. En vooral voor mijn ouders is mijn studentikoze leven wat euhhm een dingetje. Morgen nog even poetsen,
Ik heb daarna gekeken en ik kon niets vinden wat zoiets zou dekken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja. Hmm. Ik kreeg destijds de optie bij het boeken om me daarvoor te verzekeren. Ging toen naar Marbella.
Oh die zijn al wat groter dus kunnen zo’n test wel aan ja. Vinden ze waarschijnlijk nog leuk ook. Mijne wil niet en hoeft ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die negen kinderen waren uit groep 6 a of b, de andere groep 6 had er een paar en groep 5 b ook.
Oud worden daar ben je zelf bij.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ach. Puberale is er een beetje vanaf gegaan merk ik zelf het afgelopen jaar. Wel beetje jammerzo merk je dat je oud word. Aan de andere kant heeft het ruimte gegeven voor andere dingen
Daarnaar. Maar ja hmmm had het zelf bij ze boekingsopties staan destijds maar dat was inquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb daarna gekeken en ik kon niets vinden wat zoiets zou dekken.
Dat willen ze wel altijd, die Albanezenquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je half Albanië oraal bevredigd in de bus, op het strand en in de kerk zou ik me daar pas zorgen om gaan maken maar die kans is slechts 4 procent dus maak je niet druk joh
Ja das waar. Vind het wel prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud worden daar ben je zelf bij.
Lekker 10 dagen thuishouden dan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh die zijn al wat groter dus kunnen zo’n test wel aan ja. Vinden ze waarschijnlijk nog leuk ook. Mijne wil niet en hoeft ook niet
Flink wat tissues en mondwater mee en het komt goedquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat willen ze wel altijd, die AlbanezenMaar 4 uur volgepakt in een minibusje is wel een dingetje.
Daar lijk je ook serieus op.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja das waar. Vind het wel prima eigenlijk.Pas bij 35 ga ik me druk maken al zal het me tegen die tijd ook weinig boeien. Ik rijp als Sade.
Ik heb oprecht een gesprek gehad met mijn manager. Volgens haar volgen wij de overheid en dan hoef ik in dit geval niet in quarantaine. Ik hoef dus ook geen test, aan beide grenzen niet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:34 schreef mschol het volgende:
persoonlijk zou ik niet ervoor kiezen oranje gebied te bezoeken.. baas zou mij verplichten in quarantaine te gaan (maar goed, ik heb ervaring met die ziekte dus ben vast biased)
maar ik kan niet voor jou beslissen, als jij gewoon echt graag wil, gewoon gaan dan
Ik acht de kans ook nog groot dat ik het al heb gehad. Ik ga gewoon denk ik, morgen knoop doorhakkkenquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink wat tissues en mondwater mee en het komt goed![]()
Nee serieus, ga gewoon, zo ziek ga je niet worden met vaccinaties, beetje snif snif snotter en door.
Oh dat was destijds. Hij heeft het van school en wij van hem. Ik was echt twee weken helemaal volledig lamlendig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker 10 dagen thuishouden dan.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar lijk je ook serieus op.
Kinderen kunnen er toch ook goed ziek van zijn, ik heb woensdag de ouders van besmette kinderen gebeld en sommige kinderen waren goed ziek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh dat was destijds. Hij heeft het van school en wij van hem. Ik was echt twee weken helemaal volledig lamlendig.
Alleen jammer dat ze van die kutmuziek maaktquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja daarom.Wel iets dikker hoofd maar vind het niet erg om op haar te lijken. Hoe ouder zij wordt hoe mooier.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:47 schreef Molo het volgende:
Gewoon gaan Lies, hoppaaaaa
Met vriendelijke groet
-de directie-
Denk eerlijk gezegd dat aan het begin van de pandemie de halve klas het ook heeft gehad. Mijne was ook twee weken zien toen ipv 2 dagenquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen er toch ook goed ziek van zijn, ik heb woensdag de ouders van besmette kinderen gebeld en sommige kinderen waren goed ziek.
Ja boeiend, je bent toch gevaccineerd en verder geen enge risicogroep?quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Is wel oranje he? En eigenlijk wil ik van uiterste noorden waar ik toen was toen mijn broer doodging en uiterste zuiden. Dus heel veel OV
quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze van die kutmuziek maakt
Romantisch psychotischquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:53 schreef Azula het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er wel op chillen hoor. Qua instrumentaal dan. Lyricaal vind ik haar wel een beetje psychotisch overkomen maar ze kan het mooi romantisch verpakken.
Romantiek is voor kids, gewoon de mooiste, sterkste, succesvolste harde piel zoeken om je kriebels te stillen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:53 schreef Azula het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er wel op chillen hoor. Qua instrumentaal dan. Lyricaal vind ik haar wel een beetje psychotisch overkomen maar ze kan het mooi romantisch verpakken.
Tja, ieder zn ding, ik vind het echt 1000x niks, baalde altijd als ze voor de zoveelste keer weer gedraaid werd op MTVquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:53 schreef Azula het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik risicogroep ben, en misschien het als extra booster ook nog eens gehad heb, geen idee maar ik lik dagelijks aan kinderen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja boeiend, je bent toch gevaccineerd en verder geen enge risicogroep?
Wanneer zou je het anders weer willen of aandurven? Corona is here to stay en leven gaat door
79. Genoteerd. Snap het wel, heb dat als 90’er ook met alles wat na 2005 kwam.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, ieder zn ding, ik vind het echt 1000x niks, baalde altijd als ze voor de zoveelste keer weer gedraaid werd op MTV
Check even wat de kans is dat je iets krijgt na vaccinatie, áls je überhaupt besmet raakt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik risicogroep ben, en misschien het als extra booster ook nog eens gehad heb, geen idee maar ik lik dagelijks aan kinderen.Ik baal gewoon van dat oranje, en dat ik dus dan met corona klachten (makkelijker opgelopen daar want is nu booming, kom op het is Albanië, niet echt testbereidwillig( (maar ik geloofde hun 4 gevallen per dag maandenlang ook al niet en toen ging ik zorgeloos.)
Naja dat is wel echt mijn ding dus, dat ik corona technisch niet verzekerd ben.
Dus 42/43 ben je? Dan snap ik het wel die angst, al ben je wel al gevaccineerd. Was 30 en opgenomen (tweede besmetting, terwijl ik echt heilig leef qua samenkomst-maatregelen) dus met jouw leeftijd (no offence) snap ik het wel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik risicogroep ben, en misschien het als extra booster ook nog eens gehad heb, geen idee maar ik lik dagelijks aan kinderen.Ik baal gewoon van dat oranje, en dat ik dus dan met corona klachten (makkelijker opgelopen daar want is nu booming, kom op het is Albanië, niet echt testbereidwillig( (maar ik geloofde hun 4 gevallen per dag maandenlang ook al niet en toen ging ik zorgeloos.)
Naja dat is wel echt mijn ding dus, dat ik corona technisch niet verzekerd ben.
Kwats natuurlijk, ik kan net zo genieten van een liedje uit 1955 als van een liedje van gisteren, alleen je jeugdherinneringen zijn gekoppeld aan de tijd dat je puber of jongvolwassen was en met Sade denk ik dat je eigenlijk een zemelwijf wilde worden als je later oud zou zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:01 schreef Azula het volgende:
[..]
79. Genoteerd. Snap het wel, heb dat als 90’er ook met alles wat na 2005 kwam.
Valt mee. Ze heeft een keer iemand klap gegevenquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwats natuurlijk, ik kan net zo genieten van een liedje uit 1955 als van een liedje van gisteren, alleen je jeugdherinneringen zijn gekoppeld aan de tijd dat je puber of jongvolwassen was en met Sade denk ik dat je eigenlijk een zemelwijf wilde worden als je later oud zou zijn.
Ik kan een hele goeie versie van Cartmans Smooth Operator nadoenquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Beetje psychisch gewoon die liedjes van haar. Let it go woman.
+1quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Valt mee. Ze heeft een keer iemand klap gegeven
Ik heb een doorlopende reisverzekering, dus als ik daar een been breek ben ik volgens mij gedekt. (ik heb nog nooit een been gebroken in Albanie, zal je net zien LD) Ik hoef niet te testen wanneer ik weer naar NL ga (was een angst van me toen ik las dat Albanie op oranje ging) Ik hoef niet in quarantaine, Maar als ik daar corona krijg en in het ziekenhuis beland heb ik een probleem, die kans is uiterst klein.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Check even wat de kans is dat je iets krijgt na vaccinatie, áls je überhaupt besmet raakt.
Verzekering noem je, dus dan bedoel je ziekenhuisopname? Of ook andere problemen doordat je niet verzekerd bent?
Hahaha, op zichquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwats natuurlijk, ik kan net zo genieten van een liedje uit 1955 als van een liedje van gisteren, alleen je jeugdherinneringen zijn gekoppeld aan de tijd dat je puber of jongvolwassen was en met Sade denk ik dat je eigenlijk een zemelwijf wilde worden als je later oud zou zijn.
Jazzquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, op zichr&b bijvoorbeeld trek ik ook totaal niet, mij te slick
Ik ben 42 en zie mezelf nog totaal niet als risico leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Dus 42/43 ben je? Dan snap ik het wel die angst, al ben je wel al gevaccineerd. Was 30 en opgenomen (tweede besmetting, terwijl ik echt heilig leef qua samenkomst-maatregelen) dus met jouw leeftijd (no offence) snap ik het wel.
Anderzijds m’n vader had bij z’n tweede besmetting echt niets.
quote:
Vrijwel nihil ja qua kansquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een doorlopende reisverzekering, dus als ik daar een been breek ben ik volgens mij gedekt. (ik heb nog nooit een been gebroken in Albanie, zal je net zien LD) Ik hoef niet te testen wanneer ik weer naar NL ga (was een angst van me toen ik las dat Albanie op oranje ging) Ik hoef niet in quarantaine, Maar als ik daar corona krijg en in het ziekenhuis beland heb ik een probleem, die kans is uiterst klein.
Lijken idd zo op elkaarquote:
quote:Waar is Albanië om bekend?
Albanië staat bekend om zijn armoede,
Nou ja even als anti-bangmakerij ik heb ondanks twee weken kapot ziek geweest zijn nog geen enkele behoefte aan een vaccin gehad. Liever tien keer ziek dan dat. In januari verloopt m’n herstelbewijs dus in december wil ik weer worden aangestoken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben 42 en zie mezelf nog totaal niet als risico leeftijd.
Ga weg met je bangmakerij.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:14 schreef UitStraling het volgende:
En anders krijg je daar maar gewoon Corona in zo'n vies minibusje en hoest je jezelf dood ergens in een goor harig ziekenhuis in Tirana, heb je in ieder geval geleefd
Doe maar niet, gewoon een mooie reis maken en straks als je 85 bent in een warm bed naar je broer toe.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat me dan maar doodgaan met het uitzicht van toen ik hoorde dat mijn broer dood was, onder die grote boom graag!
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
Het is gewoon een drempel over, bewust naar oranje gebied reizen.
Want je wilt het vaccin niet omdat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou ja even als anti-bangmakerij ik heb ondanks twee weken kapot ziek geweest zijn nog geen enkele behoefte aan een vaccin gehad. Liever tien keer ziek dan dat. In januari verloopt m’n herstelbewijs dus in december wil ik weer worden aangestoken.
Die opname was ook niets betekenend. Was gewoon even benauwd en na paar uur was het weer weg. Ze wilden me daar houden de nacht wegens logistiek handiger (het ging alweer goed) maar ben naar huis gegaan want ben niet verplicht om te blijven. Maar die opname is geregistreerd. Das dus bangmakerij.
Een stad die je uitspreekt als Tet, mooi manquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Google, doe dan Valbona, Theth, Berat en Ksamil.
Not this shit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want je wilt het vaccin niet omdat?
quote:
Ben 30, slik de pil. Rookte destijds nog. Ben moeder. Had geen zin in trombose. Heb Covid overleefd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want je wilt het vaccin niet omdat?
Ja krijg je toch de schijt van, iedereen mag lekker weten wat hij zelf wil met zijn of haar lichaam, dat is toch een van de allerbelangrijkste dingen in het leven?quote:
Stad is wat overdreven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Een stad die je uitspreekt als Tet, mooi man
Weet je wat ik sexy vind? Een gastje uit de durex nude reclame. Wanneer hij zegt nog eens?quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:23 schreef Molo het volgende:
Goddamn wat is Tom Ellis toch een frigging geile gast
Tijd voor bed dan maar. Ajuus
Linkje?quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat ik sexy vind? Een gastje uit de durex nude reclame. Wanneer hij zegt nog eens?Ik hoop dat hij 18+ is
21 hooguit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is een beetje scheel. Maar toch sexy.
Redelijk leuke gast hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar krijg echt de kriebels ( en niet op de leuke manier) van jongens/mannen met een topknotquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vind er ook niks aan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar krijg echt de kriebels ( en niet op de leuke manier) van jongens/mannen met een topknot![]()
Valt me nu pas opquote:Op zaterdag 18 september 2021 02:33 schreef Azula het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat dezelfde gast twee dames doet maar wel veilig en dat is wel een goede boodschap.
Nee zijn 2 verschillende stelletjes?quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:33 schreef Azula het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat dezelfde gast twee dames doet maar wel veilig en dat is wel een goede boodschap.
Nee joh, 20 jaar ouder en dan nog die pretlichtjes in zijn ogen. Doe mij maar zoiets.quote:Op zaterdag 18 september 2021 02:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar krijg echt de kriebels ( en niet op de leuke manier) van jongens/mannen met een topknot![]()
Pretoogjes is wel het minimalequote:Op zaterdag 18 september 2021 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, 20 jaar ouder en dan nog die pretlichtjes in zijn ogen. Doe mij maar zoiets.
Helaaschquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je vandaag weer terug naar Nederland Buda?
Had het idee dat je weer thuis was daar. Jammer inderdaad, heeft het je wel na doen denken dat je misschien terug wil voor een langere periode?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het idee dat je weer thuis was daar. Jammer inderdaad, heeft het je wel na doen denken dat je misschien terug wil voor een langere periode?
Voorbereiden voor de komst van Cali?quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo eens even opmeten hoeveel ruimte ik voor nieuwe kledingkast heb in de walk-in closet die ik ga maken.
Een collega van mij heeft een vergelijkbare stap gemaakt, vlak voor COVID was beetje onhandig qua timing maar hem bevalt het wel erg goed. Zijn inderdaad wat financiële aspecten om naar te kijken natuurlijk, maar als je de kans krijgt is het waar om dat te onderzoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ga me de komende tijd verdiepen in de economische mogelijkheden.
Toch wel een van haar voorwaarden dat ze haar kleding hier kwijt kan. Heb ook al een offerte aangevraagd voor een aanbod zodat ik haar schoenen kwijt kan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de komst van Cali?
Kleding is bij Gergi, nu alleen nog m'n home office en fiets volgende week. En dan komen de verhuizers een week later om m'n meubels en de rest van de spullen naar de opslag te brengen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe gaat het met de verhuizing @:kwiwi?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch wel een van haar voorwaarden dat ze haar kleding hier kwijt kan. Heb ook al een offerte aangevraagd voor een aanbod zodat ik haar schoenen kwijt kan.
Jeetje, dat schiet al opquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kleding is bij Gergi, nu alleen nog m'n home office en fiets volgende week. En dan komen de verhuizers een week later om m'n meubels en de rest van de spullen naar de opslag te brengen.
Extra etage er bovenop kan ook nog; of nog verder uitbouwen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Paar extra etages onder je huis?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat schiet al op![]()
Geen nieuws aan het huizenfront?
Toko was twee weken geleden ook aardig leegquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
IKEA heeft maar weinig op voorraad zie ik
Had het al gelezen, maar bepaalde kasten ook nergens meer. Dan maar weer een Pax samenstellen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toko was twee weken geleden ook aardig leeg
Ja, kunnen we even testen of het in een klein appartement lukt. Als dat goed gaat moet het in een huis ook wel goedkomenquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt welSowieso leuk dat jullie straks samenwonen
Klopt, ik was er voor een kastquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het al gelezen, maar bepaalde kasten ook nergens meer. Dan maar weer een Pax samenstellen.
Iedereen wordt momenteel hard geraakt door een container tekort/vervoer tekortquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
IKEA heeft maar weinig op voorraad zie ik
Oh misschien was m'n 2e hands ikea kast daarom zo snel verkocht en voor een vrij hoge prijsquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het al gelezen, maar bepaalde kasten ook nergens meer. Dan maar weer een Pax samenstellen.
Waar komt dat eigenlijk door?quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
Iedereen wordt momenteel hard geraakt door een container tekort/vervoer tekort
Het begin van Foqueville IRLquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt mijn buurvrouw worden, moet je alleen terug naar Nederland komen.
Nou ze kunnen even geen onnodige dingen kopen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voordat dat weer normaliseert..quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, gewoon gaan danquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht een gesprek gehad met mijn manager. Volgens haar volgen wij de overheid en dan hoef ik in dit geval niet in quarantaine. Ik hoef dus ook geen test, aan beide grenzen niet.
ik begreep dat door corona alles overhoop lag een beetje, volgens mij mededaardoor waren/zijn containers niet waar ze moeten zijn en vervolgens kwam dat schip ook nog eens dwars te liggenquote:
Dat balletje is al ver voor corona gaan rollen. Het is door corona alleen pijnlijk duidelijk geworden en in sneltrein vaart gegaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begreep dat door corona alles overhoop lag een beetje, volgens mij mededaardoor waren/zijn containers niet waar ze moeten zijn en vervolgens kwam dat schip ook nog eens dwars te liggen
vandaag maar ikea aandoen.. ik moet in december wel wat kasten, een bed en een bank hebben minimaalquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voordat dat weer normaliseert..
Effect is wel versterkt door die ever given.
Maar zegt ook genoeg dat sommige van die allergrootsten door de 'exotische havens' gaan om daar lege containers op te halen. Want daar zit 't probleem vooral. Containers worden geladen vervoerd naar locaties waar geen lading van terug komt. Daar blijven ze dan achter omdat het niet rendabel is om ze leeg terug te halen.
maar dat probleem (lege containers op exotische plekken) heeft dan toch altijd bestaan? hadden ze dan altijd iets van het zal wel ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat balletje is al ver voor corona gaan rollen. Het is door corona alleen pijnlijk duidelijk geworden en in sneltrein vaart gegaan.
Deels om wat ik hierboven postte, maar ook omdat er door corona in china grote export havens wekenlang compleet op slot zijn gegaan. En ze gooien nog steeds havens makkelijk voor 2 weken dicht als er iemand niest.
Klopt, maar door corona ontstond er een zweepslag effect in de logistieke keten. Waar voorheen containers 'wel eens terug kwamen wanneer ze kwamen'**, bleek het door het massale thuiswerken en online bestellen ineens noodzakelijk dat die krengen ASAP weer beschikbaar zouden komen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat probleem (lege containers op exotische plekken) heeft dan toch altijd bestaan? hadden ze dan altijd iets van het zal wel ofzo?
loopt daar een telefoonkabel naartoe, lijkt mij vrij onzinnigquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 4 minuten minder daglichtgenot vandaag.
Het landennummer (waar alle telefoonnummers mee beginnen) voor Antarctica is +6721.
Kabel... kabel.... hmm....quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
loopt daar een telefoonkabel naartoe, lijkt mij vrij onzinnig
Begreep ook dat verhuizen met verhuisbedrijf inmiddels 2x zo duur is als in April (hier in ieder geval), mede omdat er te weinig chauffeurs en vrachtwagens zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pretty much 't effect van corona geweest. Maar kan met een juiste trigger ten alle tijde plaatsvinden..
https://nl.pornhub.com/model/cherry-lipsquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, ik was er voor een kastvoor m'n zus. Maar de kast die ze het mooist vond was nu weer op voorraad.
Durf ik niet te zeggen, maar kan me voorstellen dat dat effect ook bij hun door zet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begreep ook dat verhuizen met verhuisbedrijf inmiddels 2x zo duur is als in April (hier in ieder geval), mede omdat er te weinig chauffeurs en vrachtwagens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |