abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201406398
Ik bedacht mij vandaag:

Zou het over een paar maanden misschien een advies worden om voor een reis naar risico-landen eerst een boostershot te halen?

Het opkrikken van de hoeveelheid antistoffen, zodat je zonder veel extra testen en quarantaine op (verre) reizen kan?
.
pi_201407896
Zulke shots lijken alleen voor persoonlijk gewin.
Wanneer je voor de vaccinatie gaat en het bewijs wil laten tonen omdat het overal moet, dan lijkt me gevaccineerd zijn voldoende.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 18 september 2021 @ 09:08:47 #3
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201409933
Een biertje in de kroeg ontzeggen werkt voor de normale vaccinatie goed. Veel mensen laten de prik nu alsnog zetten.
Ik denk dat we gewoon dezelfde methode moeten toepassen voor de booster.
Tot nooit .......
pi_201410148
Dit zou kunnen, of niet...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201480837
In Israel schijnen ze al je groene vinkje te willen annuleren als je niet tijdig je booster shot neemt.
  donderdag 23 september 2021 @ 12:01:12 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_201481366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:28 schreef Halcon het volgende:
In Israel schijnen ze al je groene vinkje te willen annuleren als je niet tijdig je booster shot neemt.
Dat is inderdaad al zo in Israël. Zelfs het boostershot (=3e vaccinatie) is 6 maanden geldig. Wen er maar aan. Dat gaat hier ook gebeuren.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_201506355
Ik zie wel meer landen dan doen, zeker de armere die zich eigenlijk financieel geen lockdown meer kunnen veroorloven.
.
pi_201507108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:01 schreef JeOma het volgende:

[..]
Dat is inderdaad al zo in Israël. Zelfs het boostershot (=3e vaccinatie) is 6 maanden geldig. Wen er maar aan. Dat gaat hier ook gebeuren.
Dat geloof ik zo nog niet hoor, maar verwacht wel dat covid een jaarlijks terugkerend fenomeen gaat worden (met name in de winterperiode). Het gros van de mensen zal er gewoon niet meer zo ziek van worden doordat er immuniteit is opgebouwd (door vaccinatie en/of besmetting), een beetje zoals influenza, rhino etc. We gaan ook niet iedereen jaarlijks de griepprik geven omdat een klein percentage op de IC belandt.
Shine bright like a diamond.
pi_201508144
Wij niet, maar niet de hele wereld is zo rationeel.
.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')