Goenavond!quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo!
Ik ben er. Schenk gelijk biertje in
Het was zojuist te zien. Like gegeven.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
NAC is een hele vervelende club met supporters die zichzelf helemaal geweldig vinden. Ja we kunnen er geen kut van maar we hebben wel de hele wedstrijd alleen ludieke liedjes gezongen en zijn bij ons vrouw weg een dag, hahah kijk ons eens cult zijn. AlS wE maAr BiEr kUnnen dRinKeN, nergens wordt zoveel gedronken als bij NAC stoer is dat he! Wij verdienen veel beter dan deze waardeloze spelers!!! Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune schijtlolligheden zit te tweeten met een meter bier in je mik verdien je veel beter. De spelers hebben in ieder geval geen alcohol nodig want die werden gister helemaal dronken getikt door jongetjes die nog geen haar op hun penis hebben. Seuntjes, die er niet alleen uit ziet als een bejaarde maar ook zo loopt, mag de rest weer de schuld gaan geven. En dan komt Sjoerd Mossou met zijn scheve bek weer wat murmelen over cult op tv en een kutstukje verder in het AD moeten we alles weer geweldig vinden. Ik haat NAC.
Betekent doorgaans wel dat je het als scheids prima gezien hebtquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:38 schreef Caland het volgende:
Lindhout maakt zich niet heel geliefd in Breda
Sinds de 5-0 in Amsterdam in vier duels maar één tegengoal; best netjes.quote:
Wanneer was de laatste keer dat Verbeek nog relevant was?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel eens dat Verbeek ontslagen moet worden
Hork van een trainer
Dat doet hij overal toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Verbeek nog relevant was?
Bij Twente probeerde ie de hele organisatie te veranderenVrij apart voor iemand die een paar voetballertjes moet trainen.
Klopt, maar bij Twente waren er ook geen pursenalities en had ie zelfs een dubbelfunctiequote:
Hij was tien jaar terug een prima Eredivisie-coach, alleen is hij stil blijven staan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van welke prestaties is GJ Verbeek eigenlijk een rullevante trainer geworden? Ik bedoel; hij mag wel z'n zegje doen bij Fox etc. Iemand vond hem goed in hetgeen hij deed en doet.
Bij Heerenveen en Heracles prima. AZ ook wel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Op basis van welke prestaties is GJ Verbeek eigenlijk een rullevante trainer geworden? Ik bedoel; hij mag wel z'n zegje doen bij Fox etc. Iemand vond hem goed in hetgeen hij deed en doet.
Met AZ stond hij tot ergens in april 2012 ook bovenaan tot het fysieke zijn tol begon te eisen. Gingen toen ook goed in Europa volgens mij.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij Heerenveen en Heracles prima. AZ ook wel.
Op 3 vlakken volgens mij ja. Ook halve finale bekerquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met AZ stond hij tot ergens in april 2012 ook bovenaan tot het fysieke zijn tol begon te eisen. Gingen toen ook goed in Europa volgens mij.
Bij Heerenveen wel aardige resultaten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Heracles ook een sterk 2009/10.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Heerenveen wel aardige resultaten.
Mooie OP, ik heb er wederom zin in na een week klussen in huis dat nog niet af is.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
De OP van een bescheiden update voorzien.
Morgenavond 9 potjes schakelgenot:
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooie OP, ik heb er wederom zin in na een week klussen in huis dat nog niet af is.
Nog wel, volgende week wordt het aan de thuisbar hangen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt!
Dan heb je wel een avondje bankhangen verdiend dunkt me.
Die XXL frikandel staat haar goed!quote:
Zo rollen ze bij ESPN wel vaker tochquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, logisch om Leo die openlijk Telstar supporter is Telstar laten doen.
Helaas wel ja. Pjair wel vaker bij Feyenoord ipv Mario denk ik, die is wel wat minder fan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo rollen ze bij ESPN wel vaker toch
Mario vind ik wel grappig soms (vooral als hij het zelf niet grappig bedoelt)quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Pjair wel vaker bij Feyenoord ipv Mario denk ik, die is wel wat minder fan.
(al is het wel Pjair)
Ik vind het bij Pierre altijd wel vermakelijk dat het er zo duidelijk bovenop ligt aan wie hij een teringhekel heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mario vind ik wel grappig soms (vooral als hij het zelf niet grappig bedoelt)
Bij Pierre gaat de handel wel op mute
Is dat niet de man die de loterij gewonnen heeft?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Die man voor de kijker rechts van Lowie vindt het heel, heel, heel erg leuk om naast Lowie te zitten
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat niet de man die de loterij gewonnen heeft?
Ik weet het niet zeker hoor, ik zag hem niet. Maar ik gok van wel dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Ja dat zou wel het een en ander verklaren in principe
Er staat niets wat niet klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano maakt een klein foutje.
Kan gebeuren!
Chromosomen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ze missen heel veel bij NAC. (ik wil geen spoilers geven)
Pray for Yannick.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:20 schreef Tagliano het volgende:
Verbeek heeft het nog niet helemaal op de rit he
Gelukkig voor hem zijn er de periodetitels
Brandaris of Javaanse jongens. Een aanstaande pijproker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verbeek leek mij meer een shag roker.
Zware van nelle. Geen gezeur.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Brandaris of Javaanse jongens. Een aanstaande pijproker.
Veel te hip voor hemquote:
Het is de KKD.quote:
Dan is het glas plas en alles blijft wat het was.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als AZ degradeert en Jong AZ kampioen wordt allen=
Dan degradeert Jong AZquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat als AZ degradeert en Jong AZ kampioen wordt allen=
Daar zeg je mij wat. Dus een jong ploeg minder dan in de KKD? Zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan degradeert Jong AZ
En AZ zelf natuurlijk ook
Zeer fijn, Jong AZ en Utrecht wat naar beneden, mijn cluppie wat omhoog. Almere valt tegen en NAC, maar die hebben sowieso al een slechte 1e periode.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van het scorebord?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Telstar.quote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat witte ding is een scorebord?
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tweede helft valt inderdaad tegen. Valt mij vaker op.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen topshow dit weekje
Dit was ook gewoon rood. Was wel komisch geweest, dan was Ronald Koeman volgende week geschorst en Ronald Koeman ook!quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Iedere veldspeler krijgt hier rood voor
Heel erg leuk Mexiquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon rood. Was wel komisch geweest, dan was Ronald Koeman volgende week geschorst en Ronald Koeman ook!
Al besprokenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Jong AZ promoveren als AZ degradeert?
Post #114 en #117 van dit topicquote:
Nee, dan degraderen ze.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Jong AZ promoveren als AZ degradeert?
Nouja gedeeltelijk dan.quote:
Leuke ontknoping idd. Mooie uitvinding van voorzitter de Wit van FC Wageningen destijds.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de ontknoping van de eerste periode. ADO maakt ondanks nog altijd kans op de eerste periode, de -6 geldt niet voor periodestanden. Maar liefst 9 kandidaten, het zit dus erg dicht bij elkaar.
Heb toen De Wageningse Berg gesloten was, wel eens een balletje getrapt daar op het veld. Ik vind het jammer dat ik die club nooit bewust heb meegemaakt, gezien ik Vitesse niks vind en in Ede ben opgegroeid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke ontknoping idd. Mooie uitvinding van voorzitter de Wit van FC Wageningen destijds.
Ik heb er nog gevoetbald in de jaren 80 tegen hun amateurs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb toen De Wageningse Berg gesloten was, wel eens een balletje getrapt daar op het veld. Ik vind het jammer dat ik die club nooit bewust heb meegemaakt, gezien ik Vitesse niks vind en in Ede ben opgegroeid.
Maar jij bent dan ook 80.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er nog gevoetbald in de jaren 80 tegen hun amateurs.
Ziet er goed uit ouwe reus. En een muismat met een superboeren tintje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:47 schreef _UserName_ het volgende:
En zoals beloofd, schakelgenot aan de bar.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, overigens heb ik 50+ koeiendingen in huis. Het zijn mijn Budha's, alles is gekregen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ouwe reus. En een muismat met een superboeren tintje.
Ik heb niks met ADO maar hoop dat ze blijven. Het is toch de 3e stad van Nederland.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:01 schreef Idisrom het volgende:
Excelsior in de rust achter, en ADO Den Haag staat met 0-3 voor bij MVV.
De eerste periodetitel gaat zo naar ADO Den Haag.
![]()
Zo, dat is binnen, nu alleen nog een financier vinden, die op tijd de boel wil overnemen..
Geldt niet voor de periode.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:28 schreef macca728 het volgende:
ADO kan toch niet, die hebben 6 punten in mindering
Geeft niet, het is relevant.quote:
Had mvv eerder ook niet zo'n sarcastische tweet? Ik mag dat wel.quote:
Ja tegen Jong Ajax over Rensch. Die twitterpagina is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had mvv eerder ook niet zo'n sarcastische tweet? Ik mag dat wel.
Moest wel grinniken, maar ben verder nooit zo van dit soort cynisme uit officiële kanalen. Schijtlollig doen na een vernederende 2-6 is niet echt professioneel (maarja hoe professioneel is MVV).quote:
ADO niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:09 schreef _UserName_ het volgende:
Ik gooi mij een Kanon open op de fijne winst van De Graafschap. Het is nu echt begonnen nadat jong ploegen domineerde in de top en de periodekampioen flinke achterstand heeft. Volendam, Emmen en De Graafschap gaan strijden om plek 1 en 2.
Momenteel te onstabiel, ondanks de winst van vanavond. Als zij door kunnen en mogen zullen ze wel bovenin te zien zijn maar promotie denk ik niet.quote:
Ik gun de beste man het beste. Wel erg jammer dat ie geen plek bij Willem II kan vinden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Jordens Peters wordt AD bij Roda JC.
[ twitter ]
(@:lenny_leonard)
Moet hij uiteindelijk toch zelf wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Jordens Peters wordt AD bij Roda JC.
[ twitter ]
(@:lenny_leonard)
Toegegeven, het was knokken voor dummies.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elkaar duwen kan je niet knokken noemen
Echt knokken zie je alleen maar in Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:40 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Toegegeven, het was knokken voor dummies.
🌈quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:39 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben het regenbooggedoe nu al zat voor vanavond. Ga gewoon lekker voetballen.
https://dagennacht.nl/serie/holleeder-de-willem-podcast/quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
Er is overigens ook een podcast nu over de KKD, persoonlijk totaal niet mijn mensen maar misschien vindt één van jullie het leuk. Dit is hunnie twitterpagina, wordt geproduceerd door Niel en zijn vrienden:
https://twitter.com/EersteBeste
Excelsior v VVV-Venlo [1] 2-1quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:49 schreef _UserName_ het volgende:
Ik laat mij qua uitslagen verrassen. Ik gok op winst van NAC, Roda, FC Den Bosch, Excelsior (liever VVV), De Graafschap en Emmen. De gelijke spelen tussen MVV - Dord, Jong Ajax - Jong Utrecht en TOP Oss - FC Emmen. We gaan het zien.
Is Fits Sjim geblesseerd of zou hij bij de selectie zitten tegen Heerenveen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Excelsior v VVV-Venlo [1] 2-1
De Graafschap v FC Eindhoven [1] 3-1
Telstar v FC Volendam [2] 1-2
NAC Breda v Jong AZ [1] 3-1
Helmond Sport v ADO Den Haag [2] 1-3
TOP Oss v FC Emmen [2] 2-3
Jong Ajax v Jong FC Utrecht [1] 3-1
Roda JC v Jong PSV [1] 2-1
MVV Maastricht v FC Dordrecht [1] 3-1
FC Den Bosch v Almere City FC [2] 1-2
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:39 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben het regenbooggedoe nu al zat voor vanavond. Ga gewoon lekker voetballen.
Geen idee, ik heb mijn dag besteed aan school en moet nog wat eten maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Fits Sjim geblesseerd of zou hij bij de selectie zitten tegen Heerenveen?
Goh.. Een aantal jaar terug kreeg De Graafschap een boete van 12.500 wegens vuurwerk (lees; een georganiseerde sfeeractie). Het blijft vreemd dat er van dit soort incidenten weinig te horen is vanuit de KNVB.quote:
Elke club krijgt daar gewoon standaard een boete voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goh.. Een aantal jaar terug kreeg De Graafschap een boete van 12.500 wegens vuurwerk (lees; een georganiseerde sfeeractie). Het blijft vreemd dat er van dit soort incidenten weinig te horen is vanuit de KNVB.
Een boete geven nu aan ADO heeft ook niet zoveel nut. (lol)quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goh.. Een aantal jaar terug kreeg De Graafschap een boete van 12.500 wegens vuurwerk (lees; een georganiseerde sfeeractie). Het blijft vreemd dat er van dit soort incidenten weinig te horen is vanuit de KNVB.
En dat met FC Emmen rejectsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Zo is het wel weer leuk geweest, Excelsior.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |