Haha ik ging stuk om die dikke die fliptequote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Iemand beelden van die lampen-supporter die los ging bij de 0-4 hahahah
https://streamja.com/kqmBbquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Ketchupfles genotquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste goal is voor een spits de belangrijkste
Haha die ja kan iemand een filmpje daar van uploadenquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik ging stuk om die dikke die flipte
quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Ja eens. Laten we ons gewoon op plek 3 richten. Dat moet makkelijk kunnen want ik zie niet echt concurrentie tot nu toe. We zijn net bezig natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:34 schreef Wotte het volgende:
Ze lopen daar bij ESPN wel een beetje hard van stapel om Feyenoord als kampioenskanidaat te bestempelen.
Ja krijg je dit weer. Hielp natuurlijk ook enorm dat PSV afgelopen donderdag met krachten heeft gesmeten en dat Schmidt al zijn gevaarlijke spelers wisselt. Aangezien PSV een heel slechte bank heeft kan het dan best een keer in de eindfase zo erg uitlopen ja.quote:Op zondag 19 september 2021 16:34 schreef Wotte het volgende:
Ze lopen daar bij ESPN wel een beetje hard van stapel om Feyenoord als kampioenskanidaat te bestempelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |