SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoofdrolspeler in opsporing verzochtquote:Op donderdag 16 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende: [..] Dit klinkt alsof je een licht getinte huid hebt.
smurfen hebben ook liefde nodigquote:Op donderdag 16 september 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
waarom heb ik een smurf in mijn bed in
niet van mijquote:Op donderdag 16 september 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
smurfen hebben ook liefde nodig
Ipv van je date laatst.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Met alleen een strakke witte onderbroek aan en een debiel mutsje op.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
dat is wat smurfen smurfenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met alleen een strakke witte onderbroek aan en een debiel mutsje op.
uhm ja. Zal hem zo wel naar buiten zettenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weten de smurfen dat ook?
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja. Zal hem zo wel naar buiten zetten
kan ook charmant zijn. zo'n lekker brede slang... handig ook als deurstopquote:
Zal jouw deur es stoppenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan ook charmant zijn. zo'n lekker brede slang... handig ook als deurstop
overigens... jullie vrouwmenschen vinden jezelf al heel snel te dik... valt allemaal best meequote:
Mijn maag is opgeblazenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overigens... jullie vrouwmenschen vinden jezelf al heel snel te dik... valt allemaal best mee
Zeg het hem!quote:
ja kon er niks aan doen, ze vielen mij gewoon aanquote:Op donderdag 16 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Snackattack - Veel en ongezond vreten in zeer korte tijd.
Hij is ook al bang?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand grmbl vanaaf gespot?
Plofbalquote:
Ik denk toch echt andersomquote:Op donderdag 16 september 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kon er niks aan doen, ze vielen mij gewoon aan
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch echt andersom [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
smurfen hebben ook liefde nodig
Eet een appel!quote:Op donderdag 16 september 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa champignons![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als je maar stopt met moeilijk denken en het jezelf wat makkelijker maakt.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet het alleen doen en durven.
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk hij wil je borstjes pakken
gevulde heren eten?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:41 schreef Ama het volgende:
Hopelijk morgen beetje druk in de winkel.
Sws van Drenthe naar Scheveningen rijden/treinen voor wat kitschere kerstballenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
Ben bang dat mijn vriend hetzelfde gaat zeggen.
Gevulde speculaas.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gevulde speculaas met staartpeper
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws van Drenthe naar Scheveningen rijden/treinen voor wat kitschere kerstballen
Verstandige man.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
Ze zullen vlak over de grens met Duitsland vast ook zulke toko's hebben.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sws van Drenthe naar Scheveningen rijden/treinen voor wat kitschere kerstballen
veel dieper/complexer van smaakquote:Op donderdag 16 september 2021 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gevulde speculaas.Ik heb geen idee hoe het smaakt met staartpeper, maar dat zal ook wel lekker zijn.
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Slayer's Greatest Christmas Hits
Ik geloof dit meteen.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb hier nog wat antieke kerststallen.
Ik geloof dit meteen.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb hier nog wat antieke kerstballen...
Als ik het geld had wel ja.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ama's huis in december.
Maakt dat zoveel verschil dan?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik het geld had wel ja.Maar is best duur geintje, we hadden thuis altijd veel lampjes en dat werd wel steeds minder omdat energierekening in december beetje hoog was altijd.
Ja schijnbaar, misschien nu wat minder maar toen was dat allemaal niet zo energiezuinig haha.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel verschil dan?
Is nu sowieso allemaal ledjes.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, misschien nu wat minder maar toen was dat allemaal niet zo energiezuinig haha.
Dit is toch wel de droom eigenlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is nu sowieso allemaal ledjes.
echt hequote:
andere vriend zoekenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
Morgen en overmorgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 06:53 schreef Karzai het volgende:
We zijn er bijna! maar nog niet helemaal!
Kon ik maar even bij je zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
Liedje van Gordon in mijn hoofd, ksst ga weg
Ja die zal wel in een reclame zitten ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2021 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn?
Is ook gewoon een klassieker.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die zal wel in een reclame zitten ofzo
Vuige extravertenmove dat.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zei keihard MORGUH naar iemand die ik niet kende en nu vind ik mezelf stom
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij mij liever ook niet, maar dom goed geheugen voor wansmaak.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Gordon komt mijn hoofd niet in. En andere lichaamsopeningen al helemaal niet.
goeie disclaimer erachteraan welquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Gordon komt mijn hoofd niet in. En andere lichaamsopeningen al helemaal niet.
oh, dat doe ik best vaakquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even neutraliseren danquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij liever ook niet, maar dom goed geheugen voor wansmaak.
De laatste keer dat ik in de Efteling was, was die er nog niet.quote:
Ja, of die fatale GOEDEmorgenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zolang je er geen naam achteraan zei, valt het mee toch?
“MORGUH KEES!”
“Ik heet Carola hoor.”
Zolang je maar geen goedemorgen zegt.quote:
Hoe lang geleden is dat wel niet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Efteling was, was die er nog niet.![]()
IMMUUN JONGE
Oh, heb je dan van die lolbroeken:quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of die fatale GOEDEmorgen
Ochtenden zijn nooit goed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of die fatale GOEDEmorgen
Oh nee, hij was er blijkbaar wel, maar ik heb 'm gewoon compleet gemist ofzo?quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat wel niet?
In het weekend vind ik ochtenden tegenwoordig altijd fijn.quote:
Lui in bed hangen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In het weekend vind ik ochtenden tegenwoordig altijd fijn.
Vroeger wist ik niet eens dat er ochtenden bestonden in het weekend, dan sliep ik
ja, zo kun je niet werkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HET FUCKING PRINTPAPIER IS OP![]()
![]()
![]()
Ik ga naar huis hoor.
Ik heb dit verhaal weleens vertelt, maar mijn vorige leidinggevende ging helemaal uit z'n panty, omdat een collega 'morreguh' zei. Dat moest volgens hem GOEDEmorgen zijn, want je zei immers ook geen 'smakelijk'quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, heb je dan van die lolbroeken:
"die is helemaal niet goed"
"dat bepaal ik zelf wel"
Maar ja, als je gewoon morgen zegt, krijg je standaard: "morgen is het zaterdag. Morgen is niks, maar vandag.
...oh.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal weleens vertelt, maar mijn vorige leidinggevende ging helemaal uit z'n panty, omdat een collega 'morreguh' zei. Dat moest volgens hem GOEDEmorgen zijn, want je zei immers ook geen 'smakelijk'
Oke, Kim Jong-Un
Ik zeg dat wel, maar goed.. pick your battle en geen zin om de wind van voren te krijgen om iets waar ik niet eens bij was.quote:
Wat heb je gisteren gegeten?quote:
Ja, ik zou er ook niet tegenin gaan, maar wonderlijke uitspraak.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg dat wel, maar goed.. pick your battle en geen zin om de wind van voren te krijgen om iets waar ik niet eens bij was.
Bijnde AH zijn de zakjes weleens op. En dan hangt er zo’n betuttelend bordje dat AH aan het milieu denkt en je je eigen zakkies moet gebruikenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HET FUCKING PRINTPAPIER IS OP![]()
![]()
![]()
Ik ga naar huis hoor.
Die hele man was nogal wonderlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook niet tegenin gaan, maar wonderlijke uitspraak.
Geef het maar toequote:Op vrijdag 17 september 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hele man was nogal wonderlijk.
Ik zei dat ik steenslag had op de leaseauto.
Zijn antwoord: "ja dat komt omdat je aan het bumperkleven bent."
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijnde AH zijn de zakjes weleens op. En dan hangt er zo’n betuttelend bordje dat AH aan het milieu denkt en je je eigen zakkies moet gebruiken
quote:
Misschien, maar om dit nu te zeggenquote:
Zijn die zakjes niet eigenlijk al verboden?quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijnde AH zijn de zakjes weleens op. En dan hangt er zo’n betuttelend bordje dat AH aan het milieu denkt en je je eigen zakkies moet gebruiken
Wattenschijfje met een klein coureurshelmpje en zijn eigen stuurtje op de bijrijdersstoelquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien, maar om dit nu te zeggenbest een aanname
Is het een beste aanname om te zeggen dat hij zijn doelgroep goed kentquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien, maar om dit nu te zeggenbest een aanname
Een paar dagen later liggen ze er gewoon weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die zakjes niet eigenlijk al verboden?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hele man was nogal wonderlijk.
Ik zei dat ik steenslag had op de leaseauto.
Zijn antwoord: "ja dat komt omdat je aan het bumperkleven bent."
![]()
![]()
![]()
Cavia Wattenschijfje is een meisjequote:Op vrijdag 17 september 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje met een klein coureurshelmpje en zijn eigen stuurtje op de bijrijdersstoel
Voor eten niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die zakjes niet eigenlijk al verboden?
Ja, in elke winkel waar ik kom liggen ze gewoon nog, maar ik dacht dat ze afgeschaft zouden worden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar dagen later liggen ze er gewoon weer
En verder ligt die hele winkel vol plastic
Ja, op een gegeven moment had je gewoon zoiets van: laat maar.quote:
Owquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia Wattenschijfje is een meisje![]()
Maar dit is echt veel te schattig
Ja, dat is ook een aannamequote:Op vrijdag 17 september 2021 08:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een beste aanname om te zeggen dat hij zijn doelgroep goed kent
Het is mijn aanname dat lease rijders die hokken aftrappen zonder ook maar een F te geven om de bak waar ze in rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een aanname![]()
Morgen Buda op het nieuws.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vandaag een museumpje ga pikken
Oh nee, ik ben heel zuinig op auto's, ook al is het een leaseautoquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is mijn aanname dat lease rijders die hokken aftrappen zonder ook maar een F te geven om de bak waar ze in rijden
Plausibel. En dan kicken op het "IK HEB GEWONNEN" waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment had je gewoon zoiets van: laat maar.
Verder hoefde ik die schade niet te betalen, want het viel onder de gebruikerssporen
Denk dat het gewoon een soort tactiek is om het laatste woord te hebben
Ik ben haske zuinig op auto's.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is mijn aanname dat lease rijders die hokken aftrappen zonder ook maar een F te geven om de bak waar ze in rijden
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben haske zuinig op auto's.
Echt heel sneu, als je hier voldoening uit haaltquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. En dan kicken op het "IK HEB GEWONNEN" waarschijnlijk.
Boksquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook maar een aanname in mijn hoofd en ik ben hetzelfde. Ik heb ooit klein krasje gemaakt op een lease wagen van een collega die ik een week mocht lenen en toen ik dat vertelde was de reactie 'ow, het is maar een lease bak, boeiend'quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben heel zuinig op auto's, ook al is het een leaseauto![]()
In tegenstelling tot collega's die er maar gewoon deuken in rijden en krassen in maken
Aaawquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in m'n achterhuis komen schuilen hoor Buda
Goedzoquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maar je voelt niet de aandrang om even met haar te praten?quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier iemand de hele tijd heel zachtjes heen en weer met haar ziel onder de arm![]()
Maar misschien heeft ze gewoon wel te hard gesport.
Het ziet er een beetje gek uit.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je voelt niet de aandrang om even met haar te praten?
Dit is het bij mij standaard.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt hier iemand de hele tijd heel zachtjes heen en weer met haar ziel onder de arm![]()
Maar misschien heeft ze gewoon wel te hard gesport.
Het ziet er een beetje gek uit.
Zolang het maar een krasje is, wat voor gebruikerssporen door kan gaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook maar een aanname in mijn hoofd en ik ben hetzelfde. Ik heb ooit klein krasje gemaakt op een lease wagen van een collega die ik een week mocht lenen en toen ik dat vertelde was de reactie 'ow, het is maar een lease bak, boeiend'
verdomme, ik had al zin in pizzaquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallon vriendjonsweer 4 minuten minder grijzigheid op deze frisse herfstdag. Kameraad @:Haags komt jullie zometeen wel vertellen hoe vroeg hij vandaag naar bed mag
![]()
Een pizza met straal z en dikte a heeft een volume van pi * z * z * a
Haat mequote:Op vrijdag 17 september 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verdomme, ik had al zin in pizza
in de plantbak.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Geen coronapas als ze het terras op gaan maar dan moeten ze naar het toilet en dan
ik haat alle mensen..quote:
Ja het is echt een waterdicht systeem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Geen coronapas als ze het terras op gaan maar dan moeten ze naar het toilet en dan
dan welquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
vooral goed over nagedacht vanuit de ivoren toren. Net als de OV-chipkaart ooit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is echt een waterdicht systeem.
Ze hebben toch gewoon de gerrieboom daar?quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Anders gewoon in het water.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon de gerrieboom daar?
Gargamel61quote:
nou kabinet wilde dit niet. Rutte haalde ook nog aan wat als ze naar de wc moeten of als het gaat regenen maar toch overstag gegaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral goed over nagedacht vanuit de ivoren toren. Net als de OV-chipkaart ooit.
Weer rare dingen gegeten?quote:
kijk ik wel of je corona hebtquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal de portier, zonder coronapas mag je je hoofd inleveren voor onderzoek
Nou gewoon, omdat jijquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallon vriendjonsweer 4 minuten minder grijzigheid op deze frisse herfstdag. Kameraad @:Haags komt jullie zometeen wel vertellen hoe vroeg hij vandaag naar bed mag
![]()
Een pizza met straal z en dikte a heeft een volume van pi * z * z * a
sushiquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noem eens wat raars dan wat ik eet
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jawel. Rutte zei het nog in het debat dat dit niet handig is maar de kamer wilde toch een uitzonderingquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft Hugo niet aan gedacht
quote:
Waarom ben ik nou gelijk weer beperktquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
JIJ @:LTVDK bent gewoon een beetje beperkt in je smaakbeleving !!
Owquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel. Rutte zei het nog in het debat dat dit niet handig is maar de kamer wilde toch een uitzondering
Nou omdat jijquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou gelijk weer beperkt
quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen,
Is ons verloren schaapje ( @:dud0r ) al terecht?
mehquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het zwembadliedje gevonden![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het zwembadliedje gevonden![]()
Rutte had liever gezien dat de horeca zelf continu voor portier ging spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel. Rutte zei het nog in het debat dat dit niet handig is maar de kamer wilde toch een uitzondering
Ja maar dat moet horeca sowieoquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rutte had liever gezien dat de horeca zelf continu voor portier ging spelen.
Ze gebruiken dat liedje om aan te kondigen dat het zwembad gaat sluiten. Ik vind het echt heel schattigquote:
goede muziek voor een horror film wat zich in een zwembad afspeeltquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken dat liedje om aan te kondigen dat het zwembad gaat sluiten. Ik vind het echt heel schattig
Je moest ineens wat doen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben een beetje heel erg toe aan weekend. Deze week liep anders dan gepland.
Ja dat begreep ik al. Maar 15 of 20 seconden lijkt me wel genoeg dan toch? Of draaien ze heel dat liedje?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken dat liedje om aan te kondigen dat het zwembad gaat sluiten. Ik vind het echt heel schattig
quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goede muziek voor een horror film wat zich in een zwembad afspeelt
En de horeca riep meteen al van "joh, zoek het lekker uit", dus moesten ze wel iets aanpassen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat moet horeca sowieo
Nee een stukje en dan de aankondigingquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat begreep ik al. Maar 15 of 20 seconden lijkt me wel genoeg dan toch? Of draaien ze heel dat liedje?
Ik vind 't wel charmant.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee een stukje en dan de aankondiging
Dat er dan een kindje komt aangelopen met zo'n zwemstok waar het bloed vanaf druipt om de badmeester te wreken die hem heeft laten verzuipenquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goede muziek voor een horror film wat zich in een zwembad afspeelt
Bvquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er dan een kindje komt aangelopen met zo'n zwemstok waar het bloed vanaf druipt om de badmeester te wreken die hem heeft laten verzuipen
quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er dan een kindje komt aangelopen met zo'n zwemstok waar het bloed vanaf druipt om de badmeester te wreken die hem heeft laten verzuipen
Och, de bezoekers zijn zo wel ruim op tijd gewaarschuwd dat het een volle bezetting is.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha, eerst was "Theo Maassen trekt volle zaal" al nieuws, nu hebben ze gewoon een boete gekregen omdat die zaal maar 2/3 vol mocht zijn
Dan bak je ze bruin in Griekenlandquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar als dat gezeur begint ben ik toch niet op werk [ afbeelding ]
Ik hoorde dat de hele zaal die gaat betalenquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha, eerst was "Theo Maassen trekt volle zaal" al nieuws, nu hebben ze gewoon een boete gekregen omdat die zaal maar 2/3 vol mocht zijn
en toen werd je vakantie ingetrokken en allesquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar als dat gezeur begint ben ik toch niet op werk [ afbeelding ]
Oftewel: dit zet de deur wagenwijd open voor de hele culturele sector om hetzelfde te gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:38 schreef Karzai het volgende:
2500 euro, gedeeld door 1000, ieder 2,50
neequote:Op vrijdag 17 september 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen werd je vakantie ingetrokken en alles
Die sector staat toch al met z'n rug tegen de muur en dit is een onzinregel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel: dit zet de deur wagenwijd open voor de hele culturele sector om hetzelfde te gaan doen
copain wat heb je gedaan het is bokkedicht van de mistquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen,
Is ons verloren schaapje ( @:dud0r ) al terecht?
Oh damnquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het maar een krasje is, wat voor gebruikerssporen door kan gaan![]()
Ooit een auto gehuurd op vakantie (Italië of Spanje) en daar gingen ze bij terugkomst langs alle krasjes en deukjes met een mal, ter grootte van een 2 euro munt. Alles wat groter was, werd als schade gezien.
Nu was er een of andere pipo tegen onze auto aangereden met inparkeren (we hebben het niet gezien, maar ineens hadden we een deukje extra). Ben nog met WD40 in de weer geweesten we knepen hem aardig bij het inleveren, maar gelukkig hoefde we niets extra's te betalen.
Ja ben ik het op zich wel mee eens ookquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die sector staat toch al met z'n rug tegen de muur en dit is een onzinregel.
Nou, er wás wel een toename in prikafspraken toen de maatregelen bekend werden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:56 schreef Karzai het volgende:
85% heeft de prik gehad, gooi alles maar open. Denk niet dat er veel bij komt. Omt is ook wel over bezorgd naar mijn idee zoals elke arts
Komt er nog 3% bij, denk dat de rest zich niet last prikkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, er wás wel een toename in prikafspraken toen de maatregelen bekend werden.
Nog lang geen 85% toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:56 schreef Karzai het volgende:
85% heeft de prik gehad, gooi alles maar open. Denk niet dat er veel bij komt. Omt is ook wel over bezorgd naar mijn idee zoals elke arts
Ja maar dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
De Jonge had gezegd als 95% is gevaccineerd die corona pas weg kon
Klopt, 81,7% aldus RIVMquote:
Ja, nooit dus, want er is nog geen goedgekeurd vaccin voor 12-quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
De Jonge had gezegd als 95% is gevaccineerd die corona pas weg kon
95% van de regeringsgezinde coalitiestemmers die geen kinderen met autisme hebben en gematigd positief staan tegenover de avondklok.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Het helpt ook niet dat ze tig manieren van berekenen door elkaar gebruiken. 95% van wat? De gehele bevolking? 18plussers? 90plussers?
vind dat best veelquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
Komen momenteel dagelijks 11 mensen op de ic vanwege corona, dat is ook bijna niets
Ja dat is met de huidige maatregelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
Komen momenteel dagelijks 11 mensen op de ic vanwege corona, dat is ook bijna niets
In de herfst en winter belanden er ook mensen door de griep op de IC.quote:
Mja, ook zonder op de IC te komen kan het best zware (lange termijn) gevolgen hebben. Zit je straks weer met allemaal lui definitief in de ziektewet enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
* rent naar je toe met bakje*quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 3 kwartier geluisterd en nu valt mijn oor eraf
quote:
En wat inmiddels bijna iedereen vergeten is: Er zijn nog meer aandoeningen waarvoor mensen in ziekenhuizen of op de IC belandenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ook zonder op de IC te komen kan het best zware (lange termijn) gevolgen hebben. Zit je straks weer met allemaal lui definitief in de ziektewet enzo.
Maar hey, als ze omvallen gaat de dekkingsgraad van gevaccineerden ook automagisch omhoog.
En die willen ook graag een plekje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat inmiddels bijna iedereen vergeten is: Er zijn nog meer aandoeningen waarvoor mensen in ziekenhuizen of op de IC belanden
Jup. En niet te vergeten de operaties enzulks waarvoor ze graag een plek op de IC beschikbaar hebben voor ze überhaupt beginnen met snijden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat inmiddels bijna iedereen vergeten is: Er zijn nog meer aandoeningen waarvoor mensen in ziekenhuizen of op de IC belanden
4everblacklungedquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik loop net de trap op naar de 6e verdieping voor de 3e keer, kan bijna aan de beademing
Hijg hijg hijgquote:
Jawel, maar ik probeer sportief te zijn.quote:
Dat moet je ook niet willen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer sportief te zijn.
In 2040 moet een derde van de bevolking in de zorg werken willen we iedereen helpen dat is nu al een zesde.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die willen ook graag een plekje.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. En niet te vergeten de operaties enzulks waarvoor ze graag een plek op de IC beschikbaar hebben voor ze überhaupt beginnen met snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |