abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201431505
Ja, waarom @Wereldgozer
-
pi_201432376
In mijn ervaring zijn er vrouwen die het zonder condoom willen doen en vrouwen die het met condoom willen doen, maar het ook zonder doen als het aan hun zou liggen. Nou zit daar een voorselectie in, ik heb doorgaans niks met vrouwen die routinematig one night stands afwerken, en zeker de eerste keer neem ik uitgebreid de tijd en snakken ze al een tijdje naar penetratie. Maar dan zijn ze echt heel slecht in nee zeggen, vrouwen laten zich nou eenmaal wat graag meeslepen met het verstand op nul.

Ik begrijp inmiddels dan ook een stuk beter hoeveel vrouwen voor de pil ongewenst zwanger raakten toen dan nog enorme consequenties had voor de rest van je leven. Dus jongens, laat ze lekker zich laten meeslepen in het moment, wij mannen moeten toch de kop er een beetje bijhouden om te zorgen dat er niks gebeurd dat ze niet wil, laat er dan ook niks gebeuren waar ze later spijt van krijgt. Vrouwen zeuren weleens dat zij in een relatie de anticonceptie moeten doen en mannen het weer makkelijk hebben blabla, het condoom is echt iets waar de man verantwoordelijkheid voor moet nemen. Vrouwen zijn daar over het algemeen niet goed in. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201436425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon doen wat moeder natuur wil.. wel met Pil graag.

Ja wij mannen kunnen soms best hypocriet zijn.
Verschil is wel dat van een pil je “tijdens” niets merkt en een condoom als een wurgklem kan (tenzij echt een perfect rubbertje) voelen.

Ik heb het maar 1 of 2 keer in mijn leven met condoom gedaan, nou nooit meer aub.
Allerlei maten geprobeerd (van te voren uiteraard van wat past goed), maar zelfs XXL versies doen domweg pijn.

Dan maar met blote pik of helemaal niet uiteraard.
Mocht ze toch zwanger worden, ik loop nergens van weg.
Dan ligt dat aan jou.
Vorige week nog iemand met condoom gebald. Ging prima, rubbertje volgespoten, opgeknoopt en weg er mee! Niets van last of hinder gehad.
Cindy De Vuyst
pi_201436440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 23:01 schreef Nico987 het volgende:
Ik vond het helemaal niet extra geil om de eerste keer zonder condoom te doen. De kans dat je eerste one night stand bent is vrij klein. Dus ik vond het juist heel ranzig, en een beetje afhankelijk in de staat waarin ik verkeerde was dit best een afknapper. Maar hoe geil of dronken ik was er werd niet geneukt. Met wat spelen kun je ook genieten.
Waarom doe je one night stands? Ik heb ook dames gedaan die er tientallen op hun palmares stonden en waarbij ik ook ergens een nummer was die ze zich niet meer herinneren, laat staan waar dat nummer op het telraam ongeveer staat.
Cindy De Vuyst
pi_201436452
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Over dat de domste mens van vandaag over 500 jaar de slimste zou zijn.
Als je kijkt hoe populair en hoeveel geld al die influencers tegenwoordig hebben kan je er 2 nullen afstrepen.
pi_201436458
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 07:49 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Dan ligt dat aan jou.
Vorige week nog iemand met condoom gebald. Ging prima, rubbertje volgespoten, opgeknoopt en weg er mee! Niets van last of hinder gehad.
Ligt aan mijn raar dik gevormde leuter en dan ook nog boven het gemiddelde qua lengte. (Dames, dm is open :7)
Het zit echt nooit lekker, heb alles geprobeerd, doet echt pijn.

Dus dan maar niet hoor.
pi_201437568
Ik heb in mijn leven bij al mijn partners nooit 1x een condoom (moeten) gebruiken. En ook nooit een SOA gehad. Bij 1 partner een beetje schimmel. Dat was zo opgelost met Dactacort.
pi_201439159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:42 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ben ik nu de enige die merkt dat er meer en meer dames je van de eerste en vaak enige keer zonder condoom binnenlaten? Vooral bij de 20ers valt me dit op. Die waren vroeger net strenger daarop omdat ze dat zo aangeleerd kregen. Nu is dat plots minder nodig. Als man is het logisch dat je je verstand even achterwege laat en dat nat gevoel is toch een groot verschil. Ook mentaal is het feit dat je net dat stapje meer mag en ze zonder enige verplichting je je blote fluit erin laat steken, met alle risico's voor haar en haar toekomstige vriendjes vandien, das toch een streling voor je ego. Ik ben geen vrouw dus weet niet hoe dat voelt, maar kan me niet voorstellen dat je dat verschil zo hard voelt. Dus waarom laat je dat dan plots meer en meer toe voor iemand die je voor geen snars kent, kan vertrouwen en waarschijnlijk ook niet meer terug ziet? Ik klaag niet, maar wil graag de gedachtegang hierachter snappen.
Dat heeft alles te maken met dat het condoomgebruik enorm toenam door aids en aids nu van een hele dodelijke ziekte verworden is tot een chronische ziekte (waarbij er ook nog een vaccin om de hoek staat als ik mij niet vergis).

Kortom: het risico is enorm afgenomen en dus past men het gedrag aan. Als morgen er een variant komt van corona waarbij 50% van de besmette mensen binnen een week dood neervalt, dan heb je geen coronapas meer nodig. Dan blijft vanzelf iedereen zoveel mogelijk thuis.
pi_201439732
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 13:27 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Ja ik probeer het al lang te begrijpen en merk ook vaak die attitude van "haha ik heb jou vrouw ook eens geneukt". Ik plaats het wel onder kinderachtig macho gedrag of territoriaal oermanneninstinct, maar vind het nog steeds kut dat je als vrouw vaak die prijs betaalt voor een nachtje plezier.
Dan mag jij van mij het mannelijk instinct proberen veranderen
  maandag 20 september 2021 @ 23:15:43 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201448366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon doen wat moeder natuur wil.. wel met Pil graag.

Ja wij mannen kunnen soms best hypocriet zijn.
Verschil is wel dat van een pil je “tijdens” niets merkt en een condoom als een wurgklem kan (tenzij echt een perfect rubbertje) voelen.

Ik heb het maar 1 of 2 keer in mijn leven met condoom gedaan, nou nooit meer aub.
Allerlei maten geprobeerd (van te voren uiteraard van wat past goed), maar zelfs XXL versies doen domweg pijn.

Dan maar met blote pik of helemaal niet uiteraard.
Mocht ze toch zwanger worden, ik loop nergens van weg.
Die eerste zin is nogal een beetje raar.
De pil veranderd de gehele hormoon huishouding en is een veel grotere inbreuk op ‘de natuur’ dan dat rubbertje.

Beter gezegd, bij pil gebruik is er geen sprake meer van ‘doen wat moeder natuur wil’. Niet eens een beetje.

Verder is je condoom gezeur bullshit. Er zijn condooms in allerlei maten en vormen, ook die jou prima passen.
Sterker nog, zelfs vrij standaard condooms geven vooral last tussen de oren ipv om de lul. Het is echt meer dat jij vantevoren al denkt dit gaat een probleem worden dan dat het werkelijk een probleem is.
En kom niet met ja maar ik ben groot enzo. Been there done that, got the shirt…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201450139
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
De pil veranderd de gehele hormoon huishouding en is een veel grotere inbreuk op ‘de natuur’ dan dat rubbertje.

Beter gezegd, bij pil gebruik is er geen sprake meer van ‘doen wat moeder natuur wil’. Niet eens een beetje.

Verder is je condoom gezeur bullshit. Er zijn condooms in allerlei maten en vormen, ook die jou prima passen.
Sterker nog, zelfs vrij standaard condooms geven vooral last tussen de oren ipv om de lul. Het is echt meer dat jij vantevoren al denkt dit gaat een probleem worden dan dat het werkelijk een probleem is.
Daarom zei ik mannen kunnen hypocriet zijn omdat ze vaak het zonder condoom willen doen, maar dan wel graag de pil in gebruik zien worden.

Dus rustig aan met je “bullshit” dit en dat.

Verder weet ik zelf toch wel of ik condooms heb geprobeerd en dat het zeer doet? Of gaan we nou doen dat mannen daar pertinent over liegen ofzoiets?

Hou je shirt maar aan dan aub.
pi_201460554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Wij hebben nog het excuus dat er op dat moment meer bloed naar onze lul moet stromen waardoor onze hersens wat tekort komen. Wat is jullie excuus?
Nou ik heb anders behoorlijk schaamlippen waar ook heel veel bloed naartoe moet in het moment. Ik kan er dus ook echt niks aan doen. Lijkt me dat alleen vrouwen met kleine labia smerige hoeren zijn die we erop af moeten rekenen.
pi_201468689
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zonder rubber is gewoon veel lekkerder.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:46:49 #74
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_201472443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:13 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Het is wel een stuk minder "gevaarlijk" geworden. De meest voorkomende soa's zijn met een paar pilletjes weer weg. Daarvoor is het dan wel de moeite om van de nattigheid te genieten.
Er is een 'soa' die je 18 jaar lang veel meer dan een pilletje kost ...
Dum de dum
  woensdag 22 september 2021 @ 22:07:12 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201476608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zonder rubber is gewoon veel lekkerder.
Dat zal ik niet ontkennen. Dat is voor dames ook zo.
Maar seks zit nu eenmaal voor een fiks deel tussen de oren. Het is ook een kwestie van instelling, niet al van tevoren met de hakken achterover gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201479622
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 07:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ligt aan mijn raar dik gevormde leuter en dan ook nog boven het gemiddelde qua lengte. (Dames, dm is open :7)
Het zit echt nooit lekker, heb alles geprobeerd, doet echt pijn.

Dus dan maar niet hoor.
dat vraagt om een foto :P
pi_201485400
Veel blonde meiden denken dat het nu zonder kan omdat ze zijn gevaccineerd
Mee doen is belangrijker dan winnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')