SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klinkt saaiquote:Op donderdag 16 september 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijk ontwikkel Plan
Zoete aardappelfriet (met appelmoes @bitterbal) en iets van de slager dat nog in de vriezer ligt, kip omwikkeld in spekquote:Op donderdag 16 september 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat gaan we vanavond eten jongens?
Hier salade met gegrilde kip
Is het ook, ik zit er al 1,5 maand tegen aan te hikken en nog niet afquote:
Appelmoes met frietquote:Op donderdag 16 september 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (met appelmoes @:bitterbal) en iets van de slager dat nog in de vriezer ligt, kip omwikkeld in spek
Pannenkoeken. What else?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen dus ik weet het nog niet, iemand tips?
Pasta met verse spinazie en spekjesquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gergi snapt niet dat dat avondeten is
Hij wil het alleen voor ontbijt
Oehquote:Op donderdag 16 september 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik had gisteren trouwens tortellini met spinazie en geitenkaas vulling, en tomatenroomsaus
https://www.ah.nl/allerha(...)wortel-en-geitenkaasquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.
Zoete aardappelfriet met appelmoes en kip omwikkeld in spekquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel mondkapjes.quote:
Bladerdeeg met spinazie en feta en een stukje gebakken zalmquote:Op donderdag 16 september 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat gaan we vanavond eten jongens?
Hier salade met gegrilde kip
Of mensen die patat bij de sushitent of chinees bestellen.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.
volgens mij heb ik die wel eens gezien, krijgen ze ,mensenvlees te etenquote:Op donderdag 16 september 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar een paar maandjes
[ afbeelding ]
Gewoon wegsneaken danquote:Op donderdag 16 september 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het vingerhaken en het bootje eiken zijn achter de rug. Ik wil nu wel naar huis want ik ken hier verder niemand
Bankquote:Op donderdag 16 september 2021 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dan zou ik maar een logeerbed regelen he...
Ja, en het was helemaal niet bij Dalfsen... liegbeestquote:
Sorryquote:Op donderdag 16 september 2021 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en het was helemaal niet bij Dalfsen... liegbeest
Je huis staat toch niet vol genoeg.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel een koe gekocht in Dalfsen, gewoon voor de heb.
quote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je huis staat toch niet vol genoeg.
Straks ook nog 1 in het stadion. Hoewel ik denk dat ik even bij de AH to Go er eentje haal, omdat a goedkoper en b eigenlijk ook lekkerder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Bossie!quote:Op donderdag 16 september 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks ook nog 1 in het stadion. Hoewel ik denk dat ik even bij de AH to Go er eentje haal, omdat a goedkoper en b eigenlijk ook lekkerder...
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet helemaal uitmaken wat het is. Een soort wandbord?
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MooiIk kan niet helemaal uitmaken wat het is. Een soort wandbord?
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel creatiefquote:Op donderdag 16 september 2021 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Van prikbord materiaal. En ze heeft er zelfs Albanese vlaggetjes bij gemaakt die ik kan prikken waar ik geweest ben.
Weggesneakt. Station Zwolle bereikt. Alle treinverkeer op z'n reet.quote:
Wat houd je verder tegen? Verzekering?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
En wat mijn werk betreft is het ok als ik naar Albanie ga, wat een lastige keuze toch wel.
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat houd je verder tegen? Verzekering?
Ik zat vanochtend in de trein richting Zwolle, komt wel dichtbij zo ...quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weggesneakt. Station Zwolle bereikt. Alle treinverkeer op z'n reet.
Karma voor je anti collegiale gedrag.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien de bankjes er comfy uit?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel nu toevallig langs een zwembad dat over een kwartiertje sluit. Spelen ze een oud kinderliedje om dat aan te kondigen. Ik smelt helemaal, zo schattig![]()
Storing is landelijkquote:Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de trein richting Zwolle, komt wel dichtbij zo ...
Karma je moederquote:Op donderdag 16 september 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Karma voor je anti collegiale gedrag.
Oh fuckquote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Door een telefoonstoring bij de verkeersleidingsposten reden er donderdagavond kortstondig geen treinen in Nederland, zo meldde de NS op zijn eigen pagina. Inmiddels is de storing verholpen, het treinverkeer wordt rond 19.00 uur weer opgestart.
het zou gofferdomme eens tijd wordenquote:Hallo,
Danke für deine Bestellung vom 26.08.2021
Unten stehende Artikel haben wir soeben versandt.
Mit dieser Lieferung ist deine Bestellung komplett erfüllt.
Wat heb je gekocht? Een Duitse helm?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou gofferdomme eens tijd worden
nee, een LP.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Een Duitse helm?
Ik had ook nog honger. Wat kaas en komkommer gegeten.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik moet nog iets eten. Die corn on the cob was niet genoeg
en nu dus nog steeds honger?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook nog honger. Wat kaas en komkommer gegeten.
Kaag is wel snel afgezakt van mogelijk nieuwe premier naar motie van wantrouwenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
De soap gaat door in den Haag
Motie van afkeuring toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaag is wel snel afgezakt van mogelijk nieuwe premier naar motie van wantrouwen
Kun je al bijna stoppen met het vroeg opstaan trouwens?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagen lang wakker gebleven dan krijg je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Even lekker fietsen, lekker ontspannend zeggen ze dan. Kut bramen.Je moet ook niet door de struiken fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaquote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
Maar blijft aan als factievoorzitter D66![]()
![]()
Zit dus gewoon weer in het nieuwe kabinet![]()
Maar wel beschadigdquote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Zichzelf ontslagen uit een reeds ontslagen baantje, dit krijg je toch geen enkele kikker uitgelegd.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Jawel want de gemiddelde kiezer heeft het geheugen van een goudvis.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zichzelf ontslagen uit een reeds ontslagen baantje, dit krijg je toch geen enkele kikker uitgelegd.
MTB gaat in het najaar wel veel door struiken.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet ook niet door de struiken fietsen
Vrouwtje Kaag heeft de uitstraling van een diepvrieskip is de laatste tijd gebleken, die gaat niet veel stemmen meer trekken.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel want de gemiddelde kiezer heeft het geheugen van een goudvis.
Dus die zien dit nu als "verantwoordelijkheid nemen" en over een paar maanden is Kaag weer het boegbeeld van "nieuw leiderschap"
Tenzij de NPO een nieuw charmeoffensief startquote:Op donderdag 16 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwtje Kaag heeft de uitstraling van een diepvrieskip is de laatste tijd gebleken, die gaat niet veel stemmen meer trekken.
Ze had beter kunnen zeggen "ja Nederland is slechts de driebenige teckel aan de lijn van de VS dus fuck jullie met je boerenbetweterigheid", "kunnen we nu Corona, stikstof en de huizenmarktcrisis oplossen en zorgen voor wat extra geld naar de GGZ voor onze collega Thierry?"quote:Op donderdag 16 september 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenzij de NPO een nieuw charmeoffensief start
Morgen ben ik weer om 6 wakker. Daarna nog even weekend overlevenquote:Op donderdag 16 september 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je al bijna stoppen met het vroeg opstaan trouwens?
Pannenkoekenquote:Op donderdag 16 september 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
moet eigenlijk nog wat eten.
maar geen idee wat
Rutte blijft anders wel nog dezelfde mensen trekken.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwtje Kaag heeft de uitstraling van een diepvrieskip is de laatste tijd gebleken, die gaat niet veel stemmen meer trekken.
Uit het verhaal wat nu in de kranten staat, positioneert ze zichzelf boven Rutte. Want ze doet wat Rutte niet deed. Rutte was persoonlijk fout en zij stapt op wegens haar “eindverantwoordelijkheid” en persoonlijk heeft ze weinig verwijtbaars gedaan.quote:
Vrouwelijke premier. Gaat eens tijd worden.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit het verhaal wat nu in de kranten staat, positioneert ze zichzelf boven Rutte. Want ze doet wat Rutte niet deed. Rutte was persoonlijk fout en zij stapt op wegens haar “eindverantwoordelijkheid” en persoonlijk heeft ze weinig verwijtbaars gedaan.
Ze kan ff lekker niksen en cashen en dan opnieuw verkozen worden tot president. (Is haar plan, ben ik bang)
President?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit het verhaal wat nu in de kranten staat, positioneert ze zichzelf boven Rutte. Want ze doet wat Rutte niet deed. Rutte was persoonlijk fout en zij stapt op wegens haar “eindverantwoordelijkheid” en persoonlijk heeft ze weinig verwijtbaars gedaan.
Ze kan ff lekker niksen en cashen en dan opnieuw verkozen worden tot president. (Is haar plan, ben ik bang)
Mogen we dan ook een vrouwelijke hebben zoals Jacinda.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwelijke premier. Gaat eens tijd worden.
Hangen je kleertjes voor morgen al klaar zeker?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo... lekker gedoucht, auto getankt en lekker even wat eten.
Ik ben klaar voor morgen een dagje op kantoor, hoor
Hebben ze daar geen wifi ergens?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, zit ik dat debat op 4G te kijken. Weg bundel
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
President?
Ik denk niet dat zij nog een keer zo’n resultaat boekt. Mensen hebben die diepvrieskip nu in actie gezien
Misschienquote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangen je kleertjes voor morgen al klaar zeker?
Of die nieuwe blonde, welke van de 2 maakt niet uit.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we dan ook een vrouwelijke hebben zoals Jacinda.
Mag Wattenschijfje mee in zijn reismandje?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MisschienMoet mijn ontbijtje nog wel klaarmaken
Ahhhh, dat zou echt te schattig zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag Wattenschijfje mee in zijn reismandje?Beetje whieepen naar je collega’s?
Verdomme nu heb ik daar ook zin in.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Gruwelijk zin in warme toast met extra belegen kaas maar niet in huis dus ik vreet honingtomaatjes.
Ik heb dat echt nooitquote:Op donderdag 16 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Gruwelijk zin in warme toast met extra belegen kaas maar niet in huis dus ik vreet honingtomaatjes.
Gaan dan !quote:
Honingtomaatjesquote:Op donderdag 16 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Goed bezig! Yolo!quote:
Als ik heeeel erg zin heb wel jaquote:Op donderdag 16 september 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem jij altijd alles waar je op dat moment zin aan hebt?
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of bedoel je mr. Wattenschjif? Dat zou raar zijn
Nee, ik hou niet van honingtomaatjes.quote:
Ik ook niet kom ik net achter.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van honingtomaatjes.
Na een stuk of 10?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet kom ik net achter.
ga andere mensen toch niet mijn eetgeluiden aan doenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kan Ballie ook geld mee verdienen.
Broekspijp alweer uitgetrokken?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet kom ik net achter.
Ik had net melba toastjes sesam met Le Rustique Camembertquote:Op donderdag 16 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
US draagt zijn broeken altijd laag. Op de enkelsquote:Op donderdag 16 september 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Broekspijp alweer uitgetrokken?
Ik heb altijd het idee dat ik een vuilnisbak heb leeggegeten.. de eerste happen zijn lekker, maar daarna... altijd deceptiequote:Op donderdag 16 september 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren na het terras even een burger gehaald bij de Mac. Valt toch altijd weer tegen
Ook niet als je 4x per jaar naar Thailand op vakantie kunt ervan?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga andere mensen toch niet mijn eetgeluiden aan doen
hmmmquote:Op donderdag 16 september 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niet als je 4x per jaar naar Thailand op vakantie kunt ervan?
Ik vanmorgen ook. De combi stress en ongezond eten is niet heel handig.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ect al de hele dag buikpijn
waar heb je stress van?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook. De combi stress en ongezond eten is niet heel handig.
Ik was liever naar de Burger King gegaan, maar helaas…quote:Op donderdag 16 september 2021 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik een vuilnisbak heb leeggegeten.. de eerste happen zijn lekker, maar daarna... altijd deceptie
Niet dat ik vaak ga, maar heul soms gaan we met werk naar KFC, en nee daar hou ik ook niet van.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was liever naar de Burger King gegaan, maar helaas…
Wat is dit?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/es(...)sts/4296525327132666
Burger.
Ohhhh whopper met curlyfriesquote:Op donderdag 16 september 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was liever naar de Burger King gegaan, maar helaas…
wanneer niet dan?quote:
Mindset MsSchol. mindset is alles.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer niet dan?
ik heb echt helemaal nergens zin in.. en volgende week gigantisch moeten knallen
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een hamburger met een menselijke vinger.
Moet jou toch aanstaan?
mac in frankrijk had patat met gesmolten kaas en baconquote:Op donderdag 16 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh whopper met curlyfries![]()
![]()
De Whopper is lekkerquote:Op donderdag 16 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
mindset? welke dan precies?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mindset MsSchol. mindset is alles.
Krulfrietjes ❤️quote:Op donderdag 16 september 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mac in frankrijk had patat met gesmolten kaas en bacon
Ik bestel wel vaak zonder tomaatquote:
Nooit gezien!quote:Op donderdag 16 september 2021 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat je nergens zin aan hebt en opziet tegen het werk. Zet je knop om, even een paar weken knallen en dan weer een mooie vakantie.quote:
Nooit veel eetlust gehad ?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer niet dan?
ik heb echt helemaal nergens zin in.. en volgende week gigantisch moeten knallen
Je houdt niet van tomaat?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel wel vaak zonder tomaat
Uhm, ik vind bereidingen met tomaat heel lekker en heel soms lust ik wel rauwe tomaat, maar alleen als het lekkere tomaten zijn en niet velletjes met waterquote:Op donderdag 16 september 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je houdt niet van tomaat?
Hier hebben ze ‘m met bbq-saus. Die is extra lekker
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je nergens zin aan hebt en opziet tegen het werk. Zet je knop om, even een paar weken knallen en dan weer een mooie vakantie.
Of zoek per direct ander werk.
Oké, dus geen Nederlandse tomatenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik vind bereidingen met tomaat heel lekker en heel soms lust ik wel rauwe tomaat, maar alleen als het lekkere tomaten zijn en niet velletjes met water
Ja, tenzij lekker aangemaakt met kruiden of zo, maar over het algemeen koop ik geen boodschappenkarren vol met tomaaatjesquote:Op donderdag 16 september 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dus geen Nederlandse tomaten
Ik moet altijd zo lachen als ik Whopper hoor.quote:
Ik koop meestal die wat kleinere trostomaatjes. Die vleestomaten zijn vreselijkquote:Op donderdag 16 september 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tenzij lekker aangemaakt met kruiden of zo, maar over het algemeen koop ik geen boodschappenkarren vol met tomaaatjes
De Mac in Japan zou frietjes met chocoladesaus hebben maar DAT WAREN LEUGENS.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Klinkt ook fucking smerig.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Mac in Japan zou frietjes met chocoladesaus hebben maar DAT WAREN LEUGENS.
Dat had ik met een Japanse dame met wie ik op een taalcursus zat. Die was in geen enkele taal te volgenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik Whopper hoor.
Stonden ooit redelijk aangeschoten in de BK. Staat echt zo’n Japanse student ofzo voor ons die nauwlijks Engels spreekt.
En die wou 1 Whopper. “One Whopper”
Maar hij zei steeds ONNNEEEOOPPERR
Im sorry what do you want.
ONENOPPPERRR
Sorry can you repeat?
Japanner boos nu ONNEEEELLLLOPPPER
We lagen inmiddels op de grond van het lachen.
Van die melige ondingenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop meestal die wat kleinere trostomaatjes. Die vleestomaten zijn vreselijk
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Tosti-ijzer staat aan, tosti-ijzer staan aan [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die melige ondingen![]()
Ik vind melige appels ook echt zo goor
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat je de gerrie der gerries hebt gelegd vlak voor je boodschappen gaat doen. En dan sta je op de groenteafdeling en besluiten je darmen zich met veel kabaal vacuüm te zuigen.
Oh, dat is vrij specifiek.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik lust alleen Granny Smith
Rode en die lichtgroene appels zijn snel meligquote:Op donderdag 16 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is vrij specifiek.
Ik lust alleen appels als ze lekker zoet en knapperig zijn, die melige zijn prima voor de paardjes of vogeltjes.
warme Toast met boter en kaas is lekkerderquote:Op donderdag 16 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Tosti-ijzer staat aan, tosti-ijzer staan aan [ afbeelding ]
Appels zijn voor varkens.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rode en die lichtgroene appels zijn snel melig
sure, tuurlijk johquote:Op donderdag 16 september 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je nergens zin aan hebt en opziet tegen het werk. Zet je knop om, even een paar weken knallen en dan weer een mooie vakantie.
Of zoek per direct ander werk.
Ieeeeehieeeequote:Op donderdag 16 september 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rode en die lichtgroene appels zijn snel melig
quote:
quote:
Plakjes van snijden, Maldon sea flakes erover, zwierig snufje zwarte peper, tifje goede olijfolie en balsamico eroverheen sprenkelen, nonchalant plukje mozzarella en een basilicumblaadje, tien minuutjes in de grill en er gaan engeltjes zingenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop meestal die wat kleinere trostomaatjes. Die vleestomaten zijn vreselijk
ohjawel hoor maar gewoon laat en moequote:Op donderdag 16 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit veel eetlust gehad ?
Ik weet niet eens wat hier staatquote:Op donderdag 16 september 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat je de gerrie der gerries hebt gelegd vlak voor je boodschappen gaat doen. En dan sta je op de groenteafdeling en besluiten je darmen zich met veel kabaal vacuüm te zuigen.
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plakjes van snijden, Maldon sea flakes erover, zwierig snufje zwarte peper, tifje goede olijfolie en balsamico eroverheen sprenkelen, nonchalant plukje mozzarella en een basilicumblaadje, tien minuutjes in de grill en er gaan engeltjes zingen
Hehe, maakt mij niet uit hoe laat en hoe moe ik ben, eten zal ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ohjawel hoor maar gewoon laat en moe
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje, blijf van die telefoon/laptop af
Je weet wel dat ik gelijk heb.quote:
quote:
quote:
Mijn schoonloeder zou gevleid zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pink Lady's zijn van die appels voor 14-jarige schoolmeisjes.
Aaawquote:Op donderdag 16 september 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*Caviaatje van het toetsenbord wegswiped
Sorry, ik zit in het stadionquote:Op donderdag 16 september 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Waar is iedereen? Ben ik moederziel alleen met Los in het dorp?
Welke zijn de stoere mannenappels dan?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoonloeder zou gevleid zijn.
*hap*quote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw
* Werpt slablaadjes
Leuke rubriekquote:Op donderdag 16 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Adamsappels.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke zijn de stoere mannenappels dan?
Cox's Orange Pippin bijvoorbeeld, van die oud Engelse rassenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De lichtgroene appel, model “Rutte bal in de bek”quote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in de supermarktquote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cox's Orange Pippin bijvoorbeeld, van die oud Engelse rassen
En nu iets wat bij de Jumbo ofzo te koop is.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cox's Orange Pippin bijvoorbeeld, van die oud Engelse rassen
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
En nu iets wat bij de Jumbo ofzo te koop is.
frolicquote:Op donderdag 16 september 2021 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
In de winkel zijn maar weinig rassen verkrijgbaar, maar er zijn zeker veel rode Sneeuwwitje-achtige appelsoorten te vinden in historische boomgaarden en dergelijke. Vroeger bestond de wereld uit vele kleine wereldjes met elk hun eigen appelrassen.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in de supermarkt
Ja, moest lachenquote:
Peren.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ff bij Danny checkenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je hier subsidie voor?
Is het trouwens niet zo dat je het grootste gedeelte van het jaar oude appels aan het eten bent ?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de winkel zijn maar weinig rassen verkrijgbaar, maar er zijn zeker veel rode Sneeuwwitje-achtige appelsoorten te vinden in historische boomgaarden en dergelijke. Vroeger bestond de wereld uit vele kleine wereldjes met elk hun eigen appelrassen.
De huidige telers van appelrassen telen appels die aan een hele waslijst eisen moeten voldoen, en dat beperkt de keuze flink. Belangrijkst zijn mogelijkheid tot bewaren, opbrengst in kg/ziektegevoeligheid en oogstperiode.
Ik leer elke dag ..quote:Op donderdag 16 september 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een vrij moeilijk concept.
Wij hadden vroeger zeker 20 appel en perenbomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de winkel zijn maar weinig rassen verkrijgbaar, maar er zijn zeker veel rode Sneeuwwitje-achtige appelsoorten te vinden in historische boomgaarden en dergelijke. Vroeger bestond de wereld uit vele kleine wereldjes met elk hun eigen appelrassen.
De huidige telers van appelrassen telen appels die aan een hele waslijst eisen moeten voldoen, en dat beperkt de keuze flink. Belangrijkst zijn mogelijkheid tot bewaren, opbrengst in kg/ziektegevoeligheid en oogstperiode.
Danny heeft zelf subsidie nodigquote:Op donderdag 16 september 2021 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ff bij Danny checken
Ja dat klopt, vroeger in de middeleeuwen lagen de balken van de huizen en de zijkanten van de trappen toch vol met appels, mocht je er een per dag, blijkbaar wisten ze toen al een beetje dat mensen fruit nodig hebben.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het trouwens niet zo dat je het grootste gedeelte van het jaar oude appels aan het eten bent ?
Is wel goed voor mijn bloeddruk.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Appelpartjes met kaneel.
Ja, het zelfde met sinaasappelen en scheurbuik op een boot toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt, vroeger in de middeleeuwen lagen de balken van de huizen en de zijkanten van de trappen toch vol met appels, mocht je er een per dag, blijkbaar wisten ze toen al een beetje dat mensen fruit nodig hebben.
Hebben hebbenquote:Op donderdag 16 september 2021 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker blokjes Old Amsterdam vreten
Gaat die smurf zijn hoofd eraf?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is nog iets beters
[ afbeelding ]
Wat is mis met jou.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Old amsterdam... gatverDAMME man...
waswrongwiddu
je denkt echt veel te simpel met "een knop omzetten" en anders maar ontslag nemen, zo werkt het gewoon nietquote:Op donderdag 16 september 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik gelijk heb.
Je moet toch werken, dan maar met lol en volle energie, en fluitend door het leven. Jatog.
Dat klopt niet helemaal grammaticaal...quote:
Tuurlijk wel, je moet het alleen doen en durven.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je denkt echt veel te simpel met "een knop omzetten" en anders maar ontslag nemen, zo werkt het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |