SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klinkt saaiquote:Op donderdag 16 september 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijk ontwikkel Plan
Zoete aardappelfriet (met appelmoes @bitterbal) en iets van de slager dat nog in de vriezer ligt, kip omwikkeld in spekquote:Op donderdag 16 september 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat gaan we vanavond eten jongens?
Hier salade met gegrilde kip
Is het ook, ik zit er al 1,5 maand tegen aan te hikken en nog niet afquote:
Appelmoes met frietquote:Op donderdag 16 september 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (met appelmoes @:bitterbal) en iets van de slager dat nog in de vriezer ligt, kip omwikkeld in spek
Pannenkoeken. What else?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen dus ik weet het nog niet, iemand tips?
Pasta met verse spinazie en spekjesquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gergi snapt niet dat dat avondeten is
Hij wil het alleen voor ontbijt
Oehquote:Op donderdag 16 september 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik had gisteren trouwens tortellini met spinazie en geitenkaas vulling, en tomatenroomsaus
https://www.ah.nl/allerha(...)wortel-en-geitenkaasquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.
Zoete aardappelfriet met appelmoes en kip omwikkeld in spekquote:Op donderdag 16 september 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel mondkapjes.quote:
Bladerdeeg met spinazie en feta en een stukje gebakken zalmquote:Op donderdag 16 september 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat gaan we vanavond eten jongens?
Hier salade met gegrilde kip
Of mensen die patat bij de sushitent of chinees bestellen.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer. Als we dan naar een pannenkoekenhuis gaan bestellen ze saté ofzo.
volgens mij heb ik die wel eens gezien, krijgen ze ,mensenvlees te etenquote:Op donderdag 16 september 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar een paar maandjes
[ afbeelding ]
Gewoon wegsneaken danquote:Op donderdag 16 september 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het vingerhaken en het bootje eiken zijn achter de rug. Ik wil nu wel naar huis want ik ken hier verder niemand
Bankquote:Op donderdag 16 september 2021 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dan zou ik maar een logeerbed regelen he...
Ja, en het was helemaal niet bij Dalfsen... liegbeestquote:
Sorryquote:Op donderdag 16 september 2021 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en het was helemaal niet bij Dalfsen... liegbeest
Je huis staat toch niet vol genoeg.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel een koe gekocht in Dalfsen, gewoon voor de heb.
quote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je huis staat toch niet vol genoeg.
Straks ook nog 1 in het stadion. Hoewel ik denk dat ik even bij de AH to Go er eentje haal, omdat a goedkoper en b eigenlijk ook lekkerder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Bossie!quote:Op donderdag 16 september 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks ook nog 1 in het stadion. Hoewel ik denk dat ik even bij de AH to Go er eentje haal, omdat a goedkoper en b eigenlijk ook lekkerder...
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet helemaal uitmaken wat het is. Een soort wandbord?
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MooiIk kan niet helemaal uitmaken wat het is. Een soort wandbord?
Als dank voor het stage begeleiden van mijn collega kreeg ik vandaag een super cadeau van haar. Echt zo mooi en lief en persoonlijk. Heeft ze zelf gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel creatiefquote:Op donderdag 16 september 2021 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Van prikbord materiaal. En ze heeft er zelfs Albanese vlaggetjes bij gemaakt die ik kan prikken waar ik geweest ben.
Weggesneakt. Station Zwolle bereikt. Alle treinverkeer op z'n reet.quote:
Wat houd je verder tegen? Verzekering?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
En wat mijn werk betreft is het ok als ik naar Albanie ga, wat een lastige keuze toch wel.
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat houd je verder tegen? Verzekering?
Ik zat vanochtend in de trein richting Zwolle, komt wel dichtbij zo ...quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weggesneakt. Station Zwolle bereikt. Alle treinverkeer op z'n reet.
Karma voor je anti collegiale gedrag.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien de bankjes er comfy uit?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wandel nu toevallig langs een zwembad dat over een kwartiertje sluit. Spelen ze een oud kinderliedje om dat aan te kondigen. Ik smelt helemaal, zo schattig![]()
Storing is landelijkquote:Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de trein richting Zwolle, komt wel dichtbij zo ...
Karma je moederquote:Op donderdag 16 september 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Karma voor je anti collegiale gedrag.
Oh fuckquote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Door een telefoonstoring bij de verkeersleidingsposten reden er donderdagavond kortstondig geen treinen in Nederland, zo meldde de NS op zijn eigen pagina. Inmiddels is de storing verholpen, het treinverkeer wordt rond 19.00 uur weer opgestart.
het zou gofferdomme eens tijd wordenquote:Hallo,
Danke für deine Bestellung vom 26.08.2021
Unten stehende Artikel haben wir soeben versandt.
Mit dieser Lieferung ist deine Bestellung komplett erfüllt.
Wat heb je gekocht? Een Duitse helm?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou gofferdomme eens tijd worden
nee, een LP.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Een Duitse helm?
Ik had ook nog honger. Wat kaas en komkommer gegeten.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik moet nog iets eten. Die corn on the cob was niet genoeg
en nu dus nog steeds honger?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook nog honger. Wat kaas en komkommer gegeten.
Kaag is wel snel afgezakt van mogelijk nieuwe premier naar motie van wantrouwenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
De soap gaat door in den Haag
Motie van afkeuring toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaag is wel snel afgezakt van mogelijk nieuwe premier naar motie van wantrouwen
Kun je al bijna stoppen met het vroeg opstaan trouwens?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagen lang wakker gebleven dan krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |