Vast wel. Met hairstrokes. Maar wees gewaarschuwd: die haartjes zetten doen ze middels microblading en dat doet echt veel meer pijn dan powderquote:Op donderdag 16 september 2021 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou wel iets van getatoeëerde baard willen. Bestaat dat?
Roy Donders doet dat toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 september 2021 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou wel iets van getatoeëerde baard willen. Bestaat dat?
Die heeft een transplantatie laten doen.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Roy Donders doet dat toch tegenwoordig?
Roy Donders heeft een baardtransplantatie gedaan.
Ja, en @maily was me voor met haar transplantatie correctiequote:Op donderdag 16 september 2021 17:24 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Met de vraag om hem centraal te maken?
Ja klopt die topics zijn echt niet te vinden.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef SQ het volgende:
Waarom centraal maken? Dan reageert er gegarandeerd nooit meer iemand
Microblading:quote:
Geoncentraalt.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef SQ het volgende:
Waarom centraal maken? Dan reageert er gegarandeerd nooit meer iemand
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:10 schreef Seven. het volgende:
Dit vind ik wel een mooi voorbeeld. van microblading:
[ afbeelding ]
Oh wow, ziet er niet heel fijn uit maarje mag wel hopen dat zeeen vaste hand hebbenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Microblading:
Powder en ombre wenkbrauwen worden met een soort kleine tattoogun gedaan. Volgens mij wordt het niet zo diep gezet als een tattoo, zodoende semi-permanent.
Microblading is echt enorm pijnlijk. Ik kon echt niet lekker kletsen of zo, moest echt diep ademhalen enzoquote:Op donderdag 16 september 2021 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh wow, ziet er niet heel fijn uit maarje mag wel hopen dat zeeen vaste hand hebben
Jawel, was al wel OK maar na vind ik wel mooier hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:38 schreef BE het volgende:
[..]Ik vind de voor hier ook al prima! ❤
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |