abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8222749
Der zijn 2 dingen:

Die MP filmpjes en die zijn echt heeeeel super maar toen ik dat Zelda filmpje aanzette

WOW GODDAMN MY SWEEEETTTTTTTT LORD

das de enige passende reactie erop natuurlijk (en natuurlijk traantjes van genot)

Edit:
Er zitten wel kleine spoilertjes in maar goed geen verhaal lijn spoilertjes ofzo

Maar nogmaals (de post hierboven plaatste ik toen ik hem voor de helft gezien had)

DAMMMMMMMMMMMNNNNNNNN , zie je dat?? De muziek, de bewegingen de details, hoever je kan kijken, hoe groot alles is, alles leeft en beweegt en de gevechten zien er zo cool uit en dan zoals de makers t zeggen t ziet er vaag bekend uit maar toch is t allemaal nieuw, maw, ze hebben dus de "Zelda Sfeer" helemaal goed te pakken (alweer)

sorry zoals je merkt, i this game

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 01-02-2003 18:14]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:13:23 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_8222872
Project Dolphin was toch de naam voor het N64 project?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8222903
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:13 schreef speknek het volgende:
Project Dolphin was toch de naam voor het N64 project?
Nope voor t GC project
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8222949
thx voor de screen febster

dit lijkt nu al op en top fun

worms are the coolests !!!

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:18:11 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_8222975
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:14 schreef febster het volgende:
Nope voor t GC project
Hrmpf, ik weet dit zeker. Even wat oude computerbladen doorbladeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8222992
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Samen met Super Monkey Ball 2, Lord of the Rings The Two Towers en Metroid Prime. En dat na maanden van droogstaan. Wat nou, wij laten mensen weer sparen voor het volgende spel? .

Zover ik weet is Splinter Cell "vetraagd" tot mei en eerlijk gezegd vind ik dat niet erg maar ja de concurrentie aangaan met Zelda.... tsjaa sorry dat verliest ie bij mij (maar ik ga hem wel halen hoor maar dan later )
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:19:43 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8222997
Dolphin was de naam voor het GC project.. dat weet ik 200 % zeker... hoef je neit op te zoeken..

Maar Zelda....

*huilend van blijdschap vreugde dansje doet

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8223007
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik twijfel nu ook maar volgens mij hebben ze daarom bv Delphino eiland uit SMS een dolfijn vorm gegeven

Chocobo weet jij hier meer van ?

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:24:53 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8223069
Hey, ik weet het zeker hoor... Ik weet net zoveel, zo niet meer, als Choco
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:30:30 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_8223141
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:18 schreef speknek het volgende:
Whoops toch niet zo zeker . Het heette Project Reality.
pi_8223296
was het niet zo dat ze eerst de N64 dolphin wilde noemen
ging niet door

en dat ze GC ook dolphin wilde noemen en ging ook al niet door

zaterdag 1 februari 2003 @ 18:45:06 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_8223366
Ja, dat zou best eens kunnen. Ik vraag me ook af waarom ik de N64 aan dolphin link. Toen de GC aangekondigd werd keek ik al bijna niet meer in computer bladen.
pi_8223579
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 1 februari 2003 @ 19:06:08 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8223763
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:20 schreef febster het volgende:

[..]

Chocobo weet jij hier meer van ?

De Gamecube was idd project Dolphin en heeft nog wel meer project namen gehad geloof ik, echter is dat nooit zijn echte naam geweest. Puur de naam van het project. Net zoals de Dreamcast bv project Dural heette.

Dat Zelda filmpje was niet gezond voor mij

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 19:06:25 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8223766
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik weet het zeker hoor... Ik weet net zoveel, zo niet meer, als Choco
Dat klopt !
  zaterdag 1 februari 2003 @ 19:07:35 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8223792
die worms3 screens zien er uit! Eindelijk dan officieel AC naar Europa deel 2 is ook al in de maak.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8223820
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
die worms3 screens zien er uit! Eindelijk dan officieel AC naar Europa deel 2 is ook al in de maak.
HO STOP!

Er is nix officieels, ik hoop alleen dat er aangezien er al een PAL versie van komt, dat ze die versie ook in de EU uitbrengen (met wat aanpassingen aan tijd en seizoenen enzo (30 graden en zon met kerst staat zo raar ) )

zaterdag 1 februari 2003 @ 19:10:10 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8223839
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:09 schreef febster het volgende:

[..]

HO STOP!

Er is nix officieels, ik hoop alleen dat er aangezien er al een PAL versie van komt, dat ze die versie ook in de EU uitbrengen (met wat aanpassingen aan tijd en seizoenen enzo (30 graden en zon met kerst staat zo raar ) )

we kunnen toch ook de australische versie van AC bestellen? Als het goed is werkt die gewoon op onze PAL kubus.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_8224010
waarom zouden ze worms 3 hier NIET uitbrengen ?

het is en blijft een topgame (de traditionele worms dan) dat goes is voor miljoenen verkoop

anders kan je op www.team17.com vragen

zaterdag 1 februari 2003 @ 19:22:27 #95
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8224053
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:19 schreef ASSpirine het volgende:
waarom zouden ze worms 3 hier NIET uitbrengen ?

het is en blijft een topgame (de traditionele worms dan) dat goes is voor miljoenen verkoop

anders kan je op www.team17.com vragen

het ging over Animal Crossing
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_8224068
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:22 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

het ging over Animal Crossing

my bad
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:37:07 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8225354
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

we kunnen toch ook de australische versie van AC bestellen? Als het goed is werkt die gewoon op onze PAL kubus.

Ik mis hier iets,.......jullie weten toch dat de Freeloader uitkomt? Wat maakt het nou uit wat je besteld. Ik heb AC besteld via dvdboxoffice !
pi_8225828
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik mis hier iets,.......jullie weten toch dat de Freeloader uitkomt? Wat maakt het nou uit wat je besteld. Ik heb AC besteld via dvdboxoffice !

Ja ik weet dat de Freeloader uitkomt , maar aangezien ik een blij mannetje van 18 ben en geen credit card heb heb ik dus geen kont aan die Freeloader dus voor mij zou t wel enorm goed nieuws zijn als AC in de EU uitgebracht wordt
  zaterdag 1 februari 2003 @ 21:32:05 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_8226146
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:19 schreef febster het volgende:
Zover ik weet is Splinter Cell "vetraagd" tot mei en eerlijk gezegd vind ik dat niet erg maar ja de concurrentie aangaan met Zelda.... tsjaa sorry dat verliest ie bij mij (maar ik ga hem wel halen hoor maar dan later )
Tsja dit stond in de Nintendo.nl nieuwsbrief:
quote:

Het in 2002 verschenen Splinter Cell, waarin adembenemende stealth-actie gecombineerd werd met ongelofelijke graphics en de 'het zou echt kunnen gebeuren'-concepten van topschrijver Tom Clancy, werd onmiddellijk een succes. En in maart komt het spel naar de Nintendo GameCube en de Game Boy Advance.
Maar die eikels kennende zal het wel alleen om de GBA versie gaan.
pi_8226272
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 21:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Tsja dit stond in de Nintendo.nl nieuwsbrief:
[..]

Maar die eikels kennende zal het wel alleen om de GBA versie gaan.

Hmmm tjsaa als ik Nintendo baas ofzo was, zou ik hem gewoon ergens eind mei of half juni ofzo releasen want daarvoor hebben we onze handen toch al vol zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')