Die
MP filmpjes en die zijn echt heeeeel super maar toen ik dat Zelda filmpje aanzette
WOW GODDAMN
MY SWEEEETTTTTTTT LORD
![]()
das de enige passende reactie erop natuurlijk (en natuurlijk traantjes van genot)
Edit:
Er zitten wel kleine spoilertjes in maar goed geen verhaal lijn spoilertjes ofzo ![]()
Maar nogmaals (de post hierboven plaatste ik toen ik hem voor de helft gezien had)
DAMMMMMMMMMMMNNNNNNNN
, zie je dat?? De muziek, de bewegingen de details, hoever je kan kijken, hoe groot alles is, alles leeft en beweegt en de gevechten zien er zo cool uit
en dan zoals de makers t zeggen t ziet er vaag bekend uit maar toch is t allemaal nieuw, maw, ze hebben dus de "Zelda Sfeer" helemaal goed te pakken (alweer)
sorry zoals je merkt, i
this game
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 01-02-2003 18:14]
quote:Nope voor t GC project
Op zaterdag 1 februari 2003 18:13 schreef speknek het volgende:
Project Dolphin was toch de naam voor het N64 project?
quote:Hrmpf, ik weet dit zeker. Even wat oude computerbladen doorbladeren.
Op zaterdag 1 februari 2003 18:14 schreef febster het volgende:
Nope voor t GC project
quote:Zover ik weet is Splinter Cell "vetraagd" tot mei
Op zaterdag 1 februari 2003 17:59 schreef speknek het volgende:[..]
Samen met Super Monkey Ball 2, Lord of the Rings The Two Towers en Metroid Prime. En dat na maanden van droogstaan. Wat nou, wij laten mensen weer sparen voor het volgende spel?
.
Maar Zelda....
*huilend van blijdschap vreugde dansje doet
quote:Ik twijfel nu ook
Op zaterdag 1 februari 2003 18:18 schreef speknek het volgende:[..]
Hrmpf, ik weet dit zeker. Even wat oude computerbladen doorbladeren.
Chocobo weet jij hier meer van
?
quote:Whoops toch niet zo zeker
Op zaterdag 1 februari 2003 18:18 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik weet dit zeker. Even wat oude computerbladen doorbladeren.
en dat ze GC ook dolphin wilde noemen en ging ook al niet door
http://www.stemage.com/ikaruga_side1.mov
http://www.stemage.com/ikaruga_side2.mov
http://www.stemage.com/ikaruga_side3.mov
Lekker retro.
quote:De Gamecube was idd project Dolphin en heeft nog wel meer project namen gehad geloof ik, echter is dat nooit zijn echte naam geweest. Puur de naam van het project. Net zoals de Dreamcast bv project Dural heette.
Op zaterdag 1 februari 2003 18:20 schreef febster het volgende:[..]
Chocobo weet jij hier meer van
?
Dat Zelda filmpje was niet gezond voor mij
quote:Dat klopt !
Op zaterdag 1 februari 2003 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Hey, ik weet het zeker hoor... Ik weet net zoveel, zo niet meer, als Choco
quote:HO STOP!
Op zaterdag 1 februari 2003 19:07 schreef HAL9000S het volgende:
die worms3 screens zien eruit! Eindelijk dan officieel AC naar Europa
deel 2 is ook al in de maak.
Er is nix officieels, ik hoop alleen dat er aangezien er al een PAL versie van komt, dat ze die versie ook in de EU uitbrengen (met wat aanpassingen aan tijd en seizoenen enzo
(30 graden en zon met kerst staat zo raar
) )
quote:we kunnen toch ook de australische versie van AC bestellen? Als het goed is werkt die gewoon op onze PAL kubus.
Op zaterdag 1 februari 2003 19:09 schreef febster het volgende:[..]
HO STOP!
Er is nix officieels, ik hoop alleen dat er aangezien er al een PAL versie van komt, dat ze die versie ook in de EU uitbrengen (met wat aanpassingen aan tijd en seizoenen enzo
(30 graden en zon met kerst staat zo raar
) )
het is en blijft een topgame (de traditionele worms dan) dat goes is voor miljoenen verkoop
anders kan je op www.team17.com vragen
quote:het ging over Animal Crossing
Op zaterdag 1 februari 2003 19:19 schreef ASSpirine het volgende:
waarom zouden ze worms 3 hier NIET uitbrengen ?het is en blijft een topgame (de traditionele worms dan) dat goes is voor miljoenen verkoop
anders kan je op www.team17.com vragen
quote:my bad
Op zaterdag 1 februari 2003 19:22 schreef HAL9000S het volgende:[..]
het ging over Animal Crossing
quote:Ik mis hier iets,.......jullie weten toch dat de Freeloader uitkomt? Wat maakt het nou uit wat je besteld. Ik heb AC besteld via dvdboxoffice !
Op zaterdag 1 februari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:[..]
we kunnen toch ook de australische versie van AC bestellen? Als het goed is werkt die gewoon op onze PAL kubus.
quote:Ja ik weet dat de Freeloader uitkomt
Op zaterdag 1 februari 2003 20:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik mis hier iets,.......jullie weten toch dat de Freeloader uitkomt? Wat maakt het nou uit wat je besteld. Ik heb AC besteld via dvdboxoffice !
quote:Tsja dit stond in de Nintendo.nl nieuwsbrief:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:19 schreef febster het volgende:
Zover ik weet is Splinter Cell "vetraagd" tot meien eerlijk gezegd vind ik dat niet erg
![]()
maar ja de concurrentie aangaan met Zelda.... tsjaa sorry dat verliest ie bij mij
![]()
(maar ik ga hem wel halen hoor maar dan later )
quote:Maar die eikels kennende zal het wel alleen om de GBA versie gaan.
Het in 2002 verschenen Splinter Cell, waarin adembenemende stealth-actie gecombineerd werd met ongelofelijke graphics en de 'het zou echt kunnen gebeuren'-concepten van topschrijver Tom Clancy, werd onmiddellijk een succes. En in maart komt het spel naar de Nintendo GameCube en de Game Boy Advance.
quote:Hmmm tjsaa als ik Nintendo baas ofzo was, zou ik hem gewoon ergens eind mei of half juni ofzo releasen want daarvoor hebben we onze handen toch al vol zat
Op zaterdag 1 februari 2003 21:32 schreef speknek het volgende:[..]
Tsja dit stond in de Nintendo.nl nieuwsbrief:
[..]Maar die eikels kennende zal het wel alleen om de GBA versie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |