Nee?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezellig! Ga jij straks hosten?
staan achterquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, er is gewoon live voetbal op NPO3 hoor. Dat kunnen jullie ook kijken.
"voetbal"quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
User Coco negeert iedereen.quote:
Ik keekquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
opgeschortquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
https://twitter.com/veronicainside geblokkeerd??![]()
Ajax verdient meer aandacht in Veronica Inside ipv die gruwelijke Boskamp.quote:
Ik kijk nu Oranje dames. 0-1 achter. Kwelling.quote:
Hebben ze dat niet gisteren al behandeld?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax verdient meer aandacht in Veronica Inside ipv die gruwelijke Boskamp.
Geen idee. het hoort in de vrijdagse uitzending.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet gisteren al behandeld?
Nou het ging er toch over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. het hoort in de vrijdagse uitzending.
2 minuten na negen uur en na Brugge Paris.quote:
Nou nee, ik zit niet te wachten op de oude seniele mening van Derksen over politiek, en de meningen van de rest van de heren interesseert me ook geen sier. Daar zijn andere programma's voor.Van voetbal en muziek heeft Derksen meer verstand. Schoenmaker blijf bij je leest!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Over politiek is het eigenlijk leuker/beter dan over voetbal
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit niet te wachten op de oude seniele mening van Derksen over politiek, en de meningen van de rest van de heren interesseert me ook geen sier. Daar zijn andere programma's voor.Van voetbal en muziek heeft Derksen meer verstand. Schoenmaker blijf bij je leest!
Een overkill aan talkshows gaat dit worden zo die allemaal in dezelfde vijver vissen! Overbodig.
Van muziek heeft-ie ook geen verstand.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |