abonnement Unibet Coolblue
pi_201438509
Ik heb de eerste prik gehad. Ik had een emla pleister op voor lokale verdoving van de huid maar die hielp niet zo veel. Ze ging tegen mij praten en tegelijk de prik zetten, ik weet dat het afleiding was. Ik voelde het prikje een heel klein beetje maar verder niet pijnlijk. Ik kon liggend geprikt worden in de bus en kreeg chocolaatje en flesje AA drink. Ik mocht blijven liggen en leuk gesprekje gehad. Ik ben er naartoe gereden en gewoon gelijk naar die bus gelopen...normaal gesproken blijf ik zitten in de auto en moed verzamelen maar ik ben maar gewoon gegaan. De volgende prik krijg ik op 12 oktober :D bedankt allemaal voor jullie aanmoedigingen O+

De emla pleister hielp trouwens niks :') want deze prik gaat in de spier en de pleister helpt alleen voor prikken net onder de huid.
pi_201438621
Respect dat je ondanks je angst bent gegaan. Fijn dat het meegevallen is en dat de opvang goed was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 september 2021 @ 11:19:42 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_201438670
Je bent al geweest, goed gedaan hoor. ^O^ _O_
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_201438789
Bedankt ik ga Diablo 2 ressurected als beloning voor mijzelf kopen :P
pi_201438830
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:29 schreef Drakedoge3 het volgende:
Bedankt ik ga Diablo 2 ressurected als beloning voor mijzelf kopen :P
Verdiend *O*
Tap tap tap
pi_201440694
De boven arm voelt al lekker aan alsof er een grote blauwe plek zit :D
pi_201443843
Echt iedereen die ik ken en een tweede prik heeft gehad (zo'n 7 personen) die is erna echt flink ziek door geweest 1-2 dagen, alsof je een goede griep te pakken hebt. Is het normaal om als ik de tweede prik krijg en ook zo ga voelen om ziek te melden van werk ? Of paracetamol nemen en naar werk gaan? Ik doe staand productiewerk. Nu doet de prik plek best wel pijn trouwens
pi_201443941
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef Drakedoge3 het volgende:
De boven arm voelt al lekker aan alsof er een grote blauwe plek zit :D
@Drakedoge3 echt supergoed van je! Echt dapper voor iemand met prikangst. Hier mag je trots op zijn. :Y

Zo voelde mijn arm btw, ook. Kan best zijn dat ook je beweging nog beperkt gaat worden, maar dat is met een dag of 2 a 3 ook wel verdwenen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201443967
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:29 schreef Drakedoge3 het volgende:
Is het normaal om als ik de tweede prik krijg en ook zo ga voelen om ziek te melden van werk ? Of paracetamol nemen en naar werk gaan?
Beetje afhankelijk van hoe leuk je je baan vind _O-
pi_201443977
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:29 schreef Drakedoge3 het volgende:
Echt iedereen die ik ken en een tweede prik heeft gehad (zo'n 7 personen) die is erna echt flink ziek door geweest 1-2 dagen, alsof je een goede griep te pakken hebt. Is het normaal om als ik de tweede prik krijg en ook zo ga voelen om ziek te melden van werk ? Of paracetamol nemen en naar werk gaan? Ik doe staand productiewerk. Nu doet de prik plek best wel pijn trouwens
Na de tweede prik ben ik één dag een beetje semi geweest. Niet ziek, maar ook niet helemaal superlekker. Dagje bij de pc & Netflix en de dag er na ging het weer goed.
Zou zeggen: als je je echt ziek voelt: meld je ziek. Ziek = ziek. Of het nu een vaccinatie of iets anders komt. Denk niet dat het je ten goede komt om je te gaan forceren.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201444009
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Beetje afhankelijk van hoe leuk je je baan vind _O-
Ik meld me eigenlijk bijna nooit ziek, werk in een nieuw bedrijf van 2 jaar jong, voelde me altijd schuldig als ik even niet kan werken, maar nu zijn er meer en nieuwe mensen en ben ik tot de ontdekking gekomen dat de andere mensen ook gewoon regelmatig ziekmelden of vaak niet kunnen als je ze vraagt. Dus nu heb ik ook zoiets als ik me wel wat ziek ga voelen dan kan ik me beter ziekmelden die dag :')
pi_201444041
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Beetje afhankelijk van hoe leuk je je baan vind _O-
Ik vind dit een vreemde opmerking. Het lijkt de suggestie te wekken dat je je baan kennelijk niet leuk genoeg vindt als je je ziek meldt bij ziekte.
Hondsberoerd = thuis in bed. Hoe leuk je baan ook moge zijn. Als zieke hoor je niet op de werkvloer.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201444074
Ik zie nu wel uit naar de tweede prik want ik weet nu hoe de eerste was. En je voelt het eventjes maar ik heb mijn ogen dicht gehouden en de lieve mevrouw bleef tegen mij praten. Ik ben blij als ik straks volledig gevaccineerd ben en ook een corona paspoort bij me kan hebben.
pi_201444116
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Ik zie nu wel uit naar de tweede prik want ik weet nu hoe de eerste was. En je voelt het eventjes maar ik heb mijn ogen dicht gehouden en de lieve mevrouw bleef tegen mij praten. Ik ben blij als ik straks volledig gevaccineerd ben en ook een corona paspoort bij me kan hebben.
Precies *O*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 20 september 2021 @ 19:34:54 #65
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_201445117
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:29 schreef Drakedoge3 het volgende:
Echt iedereen die ik ken en een tweede prik heeft gehad (zo'n 7 personen) die is erna echt flink ziek door geweest 1-2 dagen, alsof je een goede griep te pakken hebt. Is het normaal om als ik de tweede prik krijg en ook zo ga voelen om ziek te melden van werk ? Of paracetamol nemen en naar werk gaan? Ik doe staand productiewerk. Nu doet de prik plek best wel pijn trouwens
Ik kan je geen advies geven, alleen zeggen dat ik niemand ken die ziek is geworden van de tweede prik :) alleen de beurse arm was bij de tweede wat heftiger.
Tap tap tap
pi_201446411
Ik heb juist na de tweede prik nauwelijks klachten gehad. Mijn man kon ook gewoon werken met een beetje wazig gevoel.
Dus het hoeft niet perse een drama te zijn
pi_201659742
Dinsdag heb ik de tweede pfizer prik.ik zie er wel tegenop omdat alle mensen in mijn omgeving na de tweede prik het gevoel hebben gehad 1-2 dagen een flinke griep te hebben. Ik meldt mij nooit gauw ziek maar als ik ook griep gevoelens krijg en lamlendigheid dan zit ik er wel over na te denken ziek te melden op het werk :? De pijnlijke arm van de eerste prik was na 1 dag weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')