en wat doe je dan..??
Sinds die tijd heb ik keurige nagels op mijn lange vingers en geen afgescheurde of gekauwde nagels meer, keurig met een millimeter wit en mooi recht met behulp van een speciale vijl.. Mijn handen zien er sowiesoe keurig uit, zo hoort het ook!
(gebruik geen schaar of knipper, dat is slecht voor nagels, met de vijl maak je ze mooi glad en kunnen ze tegen een stootje )
En het resultaat valt op bij de dames!!
quote:Ik vind dat een man korte schone nagels behoort te hebben (en die heb ik dus ook)
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef Trenchtoast het volgende:
Hoe goed verzog jij je nagels..??en wat doe je dan..??
Je ziet weleens van die mannen met zwarte randen, dan vraag ik me altijd af of die een vrouw hebben, en of ze dat niet smerig vindt.
Nog erger zijn de mannen met een lange pinknagel om daarmee allerlei ondefinieerbare prut uit hun neus te krabben, brrrrrrrrrr
quote:*nog steeds niet gedaan
Op donderdag 30 januari 2003 18:29 schreef 2Mini het volgende:
mooi dat je me eraan herinnerdga het nu doen
vanavond...
quote:Helemaal mee eens, alhoewel sommige mannen een baan hebben als monteur ofzo. Die kunnen natuurlijk niet elke keer hun nagels meteen wassen met een borsteltje ofzo...
Op vrijdag 31 januari 2003 10:35 schreef bastardjimmy het volgende:Ik vind dat een man korte schone nagels behoort te hebben (en die heb ik dus ook)
Je ziet weleens van die mannen met zwarte randen, dan vraag ik me altijd af of die een vrouw hebben, en of ze dat niet smerig vindt.
Ik vind lange nagels bij een man geen porum ook niet eentje...
Dat vind ik alleen bij meiden mooi staan (mits goed onderhouden en alle nagels dezelfde vorm en lengte hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |