SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wanneer laat je keertje briefje achter met je telefoonnummer?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer even naar overkantgodinnetje geweest
Nou nietquote:Op donderdag 16 september 2021 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer laat je keertje briefje achter met je telefoonnummer?
Iedereen helemaal flippen?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Mooie reacties op mijn aankondiging dat we per 1 november weer beginnen met op kantoor te werken
noord Koreaanse taferelenquote:Op donderdag 16 september 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen niet wachten om US weer in de armen te vallen.
100%?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Mooie reacties op mijn aankondiging dat we per 1 november weer beginnen met op kantoor te werken
Variërende een nauwelijks waarneembare zucht tot blinde paniek tot zwaaien met briefjes van psychologen/psychiaters.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik er expres even uitgelaten om te filteren op reacties.
Wel erg geruststellend dat de BV Nederland draaiende gehouden wordt door een stel wilsonbekwame dakhazenquote:Op donderdag 16 september 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Variërende een nauwelijks waarneembare zucht tot blinde paniek tot zwaaien met briefjes van psychologen/psychiaters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |