SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wanneer laat je keertje briefje achter met je telefoonnummer?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer even naar overkantgodinnetje geweest
Nou nietquote:Op donderdag 16 september 2021 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer laat je keertje briefje achter met je telefoonnummer?
Iedereen helemaal flippen?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Mooie reacties op mijn aankondiging dat we per 1 november weer beginnen met op kantoor te werken
noord Koreaanse taferelenquote:Op donderdag 16 september 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen niet wachten om US weer in de armen te vallen.
100%?quote:Op donderdag 16 september 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Mooie reacties op mijn aankondiging dat we per 1 november weer beginnen met op kantoor te werken
Variërende een nauwelijks waarneembare zucht tot blinde paniek tot zwaaien met briefjes van psychologen/psychiaters.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik er expres even uitgelaten om te filteren op reacties.
Wel erg geruststellend dat de BV Nederland draaiende gehouden wordt door een stel wilsonbekwame dakhazenquote:Op donderdag 16 september 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Variërende een nauwelijks waarneembare zucht tot blinde paniek tot zwaaien met briefjes van psychologen/psychiaters.
Valt inderdaad mee.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
In werkelijkheid, eens per twee weken verplicht, op vrijwillige basis anders 2-3 keer per week
Ja even kijken hoe dit werkt.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee.
Dus 1x in de twee weken verplicht op kantoor en mochten mensen daar behoefte aan hebben 2-3 x per week.
Prima regeling voor de introverten en extraverten![]()
Nee dat is puur om de binding met het bedrijf en de collega's nog een beetje te behouden, ik merk dat beide factoren een beetje aan het afkalven zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me prima. En dat 1 x per 2 weken verplicht is voor de mensen die anders meer vrijheid krijgen dan waar ze mee om kunnen gaan?
Fair enough.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is puur om de binding met het bedrijf en de collega's nog een beetje te behouden, ik merk dat beide factoren een beetje aan het afkalven zijn.
quote:Op donderdag 16 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik er expres even uitgelaten om te filteren op reacties.
Bloeddoorlopen oogjes, keukenmes op zak, zo giftig als een pad.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja, ik 'moet' nu 2x per week en ik vind het prima zo.
Benieuwd wanneer ik dan 3x per week zou moeten
Als je manager nog meer aandacht nodig heeftquote:Op donderdag 16 september 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ja, ik 'moet' nu 2x per week en ik vind het prima zo.
Benieuwd wanneer ik dan 3x per week zou moeten
Standaardquote:Op donderdag 16 september 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloeddoorlopen oogjes, keukenmes op zak, zo giftig als een pad.
In plaats van Wattenschijfje de manager aaien. Of een drakenpakje aandoen.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je manager nog meer aandacht nodig heeft
I'm in this post and I don't like it.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloeddoorlopen oogjes, keukenmes op zak, zo giftig als een pad.
Mijn manager past een tamme wezeluitdossing beter.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van Wattenschijfje de manager aaien. Of een drakenpakje aandoen.
En dan een drakenpakje?quote:Op donderdag 16 september 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager past een tamme wezeluitdossing beter.
Ik in principe ook hoor.quote:
Gemiste kans.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
"Maar vijf dagen naar kantoor mag ook als je een erg lelijke of lastige partner hebt."
Dit zinnetje heb ik (met enige moeite) weggelaten want dat mailtje is naar teveel mensen gegaan
Ja dat zie ik hier ook duidelijk maar wil het eerst rustig aan opbouwen.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Hier gaan we ook weer richting kantoor voor de meeste mensen uiteindelijk. Zijn toch een aantal dingen die nu over de langere termijn niet goed lopen en nu zichtbaar worden.
Gaat zo kijken :quote:Op donderdag 16 september 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door je uitnodigende bipsje en je guitige lach denk ik.
Heeft voor mij nog nooit gewerkt.quote:
Mijn hoofd maakt er een liedje van, coro-nanananana-heffing.quote:Luchtvaartmaatschappijen woedend over coronanaheffing van Schiphol
Nog meer tomatensoep over de mensen gooienquote:Op donderdag 16 september 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft voor mij nog nooit gewerkt.
Zal ook wel moeten; wij hebben het nu op de harde manier geleerd dus ben iets teveel uren per dag aan het werken op dit momentquote:Op donderdag 16 september 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zie ik hier ook duidelijk maar wil het eerst rustig aan opbouwen.
Ik merk een beginnend verloop van ervaren mensen die anders nooit maar dan ook nooit het nest verlaten zouden hebben.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten; wij hebben het nu op de harde manier geleerd dus ben iets teveel uren per dag aan het werken op dit moment
Dat is hier ook al het geval onder andere. En een project opgeleverd dat in de praktijk niet werktquote:Op donderdag 16 september 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik merk een beginnend verloop van ervaren mensen die anders nooit maar dan ook nooit het nest verlaten zouden hebben.
wissel het eens af. Aspergesoep, of kerriesoep ofzoquote:Op donderdag 16 september 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer tomatensoep over de mensen gooien
Ja altijd tomatensoep wordt ook wat eentonigquote:Op donderdag 16 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wissel het eens af. Aspergesoep, of kerriesoep ofzo
Wel leuk, dat geel ipv rood.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wissel het eens af. Aspergesoep, of kerriesoep ofzo
hier en daar wat snert voor de afwisseling.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompoensoep kan ook, beetje oranje erbij.
Of kreeftensoep. Gooi k eerst zo'n pootje naar ze en dan flats zo die soep er achter aanquote:Op donderdag 16 september 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompoensoep kan ook, beetje oranje erbij.
Goorquote:Op donderdag 16 september 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor vanavond alvast op een menukaart te kijken;
BIETERBALLEN
7.50
Rode biet, truffeldip en een kleine verrassing
Ik las laatst een peiling van een hond.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Lees ib de krant dat vlakbij de erasmisbrug een zeehond is gespot![]()
Zo komt dud0r echt nooit terugquote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las laatst een peiling van een hond.
Maar die heet Maurice.
Emmertje Hollandse nieuwe halen en van de brug af gooienquote:Op donderdag 16 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
GA KIJKEN DANquote:Op donderdag 16 september 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Wil ik weten wat die verrassing is? Is het als een kindersurprise dat er een speeltje in zit of moet ik aan iets als gember denken ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit voor vanavond alvast op een menukaart te kijken;
BIETERBALLEN
7.50
Rode biet, truffeldip en een kleine verrassing
Een vlaggetje?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik weten wat die verrassing is? Is het als een kindersurprise dat er een speeltje in zit of moet ik aan iets als gember denken ofzo?
Stiekem is een verrassing altijd korianderquote:Op donderdag 16 september 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ik weten wat die verrassing is? Is het als een kindersurprise dat er een speeltje in zit of moet ik aan iets als gember denken ofzo?
sommige mensen gebruiken gember ook als speeltjequote:Op donderdag 16 september 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw, ik zie sportkantines er ook bij staan.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)assen-in-coronadebat
Teringbende wordt het ook he.
Geschild? Nee zeker?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken gember ook als speeltje
Als ik de kok zou zijn zou ik er een bolletje geconcentreerde haring in stoppenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil niet.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Figging
Je hebt gelijk, een verrassing hoeft niet altijd fijn te zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik de kok zou zijn zou ik er een bolletje geconcentreerde haring in stoppen
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken gember ook als speeltje
Dan belt ze voor een papiertje, wanne zeikerd.quote:
Wat is er nou ook weer mis met een DigID eigenlijk?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan belt ze voor een papiertje, wanne zeikerd.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik bedoel, deze twittert, dus zķ bezorgd om privacy kan het niet zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nou ook weer mis met een DigID eigenlijk?
Waarschijnlijk ook vanaf d'r Android-toestel.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik bedoel, deze twittert, dus zķ bezorgd om privacy kan het niet zijn.
postduifquote:Op donderdag 16 september 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
De éckte privacymiepers doen alles waarvoor ze een telefoon mķeten gebruiken uiteraard met een prepaid-burner.
Wel een ongemerkte dan.quote:
Persoonlijk heb ik allang geaccepteerd dat er shit over me bekend is bij legio partijen, dus ik heb me er niet écht in verdiept.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
al is een prepaid burner ook niet zo heel makkelijk meer te krijgen. moet je vaak ook een adres voor opgeven enzo.
dat.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik allang geaccepteerd dat er shit over me bekend is bij legio partijen, dus ik heb me er niet écht in verdiept.
Goedes Middags Fruitige Friendquote:
Aaah, vandaar.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat.
maar enige waardoor ik 't weet is omdat ik in t buitenland wel eens een prepaid sim kocht voor interwebs.
en in NL wat prepaid kaartjes in apparatuur heb zitten.
Ik duim voor je, is een zelftest niet genoegquote:Op donderdag 16 september 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nou de voorwaarden lijken mee te vallen, nu ze op de site staan. Een vaccinatiebewijs is genoeg en er is ook geen sprake van quarantaine vooralsnog. Maar weet nog niet hoe ze daar op het werk over denken (zo gesprekje met manager), verder ben ik dan niet corona gerelateerd verzekerd, en ik weet dus niet of ik dat aandurf.
Ik ben bijvoorbeeld dan wel verzekerd als ik een been breek maar niet als ik met corona in het ziekenhuis beland. Lastige keuze wel en weet niet of het invloed heeft op hoe relaxed ik me dan voel daar.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:38 schreef Karzai het volgende:
Je kan de reis nog wel annuleren, niet verzekerd. Dat kan wel een hoop kosten opleveren.
Dat verschil mag je verzekeraar nooit maken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bijvoorbeeld dan wel verzekerd als ik een been breek maar niet als ik met corona in het ziekenhuis beland. Lastige keuze wel en weet niet of het invloed heeft op hoe relaxed ik me dan voel daar.
Waarom niet? Als ik ga klimmen en mijn been breek dan had ik me voor datzelfde been ook anders moeten verzekeren.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat verschil mag je verzekeraar nooit maken natuurlijk.
De zorg ter plekke niet, maar hoe dat dan zit met evt. gevolgschade? Dingen als een quarantaineverblijf, om maar wat te noemen?quote:Op donderdag 16 september 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat verschil mag je verzekeraar nooit maken natuurlijk.
Mooie combi.Wat voor cake?quote:Op donderdag 16 september 2021 13:34 schreef Karzai het volgende:
Wel alvast wat snacks besteld voor het weekend, worst, kaas, cake, kroepoek en een pizza
Wie is @Us ?quote:Op donderdag 16 september 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo een teamsmeeting met de camera AAN
@:US zie je dit
Kijk mij extravert zijn
Alles voor de aandachtquote:Op donderdag 16 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
De gezondheidsminister van Trinidad en Tobago veegt de vloer aan met een tweet die rapper Nicki Minaj eerder deze week verstuurde. Minaj zei via via iemand te kennen die opgezwollen testikels had gekregen van het coronavaccin en daardoor impotent was geraakt. Complete nonsens, zegt minister Terrence Dyalsingh. ,,Aan deze valse claim hebben we onnodig tijd gespendeerd.”
Minaj twitterde maandag dat haar neef in Trinidad het vaccin niet wil, omdat zijn vriend ‘impotent werd na het nemen van de prik’. ‘Zijn testikels raakten opgezwollen. Zijn vriend zou bijna gaan trouwen, nu heeft zijn aanstaande de bruiloft afgeblazen’, schreef de Amerikaanse rapper op het sociale medium aan haar 22 miljoen volgers. Bid en zorg dat je comfortabel bent met de beslissing die je neemt.
Weet ik nietquote:
Foto's van je taart, bittequote:Op donderdag 16 september 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie, taart, uitzicht
[ afbeelding ]
Wel even de ramen lappenquote:Op donderdag 16 september 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie, taart, uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's van je taart, bitte
quote:
quote:Echter, ‘de meest spannende introductie’ op donderdagochtend met de twee neushoorndames (en zussen) Elena en Zahra liep fataal af. Rond kwart voor acht gingen eerst beide dames de savanne op, waarna even later Limpopo het gebied in mocht. De vrouwen schrokken van de neushoornman. ,,In plaats van dat zij hem gezamenlijk op hun plek wezen, gingen ze er beiden vandoor. Met als gevolg dat Limpopo de achtervolging inzette”, aldus woordvoerder Erik Veenstra.
Uitgegleden bij ondiepe waterpoel
Limpopo leek met name gefocust op Elena, omdat zij het dichtst bij hem in de buurt liep. Na ongeveer een kwartier leken beide dieren uitgeput. Elena liep richting een ondiepe waterpoel en gleed, waarschijnlijk door haar vermoeidheid, uit.
De neushoornvrouw belandde op haar zij en kon slecht overeind komen. Limpopo bleef in haar buurt en moest door de aanwezige dierverzorgers uit de buurt gelokt worden. Helaas kwam daarna de hulp voor Elena te laat. Ze was verdronken in de poel.
Is dat nou verwenkoffie?quote:
Ik hoor de laatste tijd alleen maar negatieve berichten over dierentuinen.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Er is een neushoorn verdronken in Wildlands. Sad
Vind ik welquote:
Ik zie ook echt sad een neushoorn in een ondiepe plas liggen (in mijn hoofd he, er is geen foto ofzo).quote:
Wat zakken hooiquote:Op donderdag 16 september 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik gewoon wat shit koop, dan zou het ook goed moeten zijn. Want online activeren wordt hem niet.
ik heb er 1 bij mn bankrekening. geen idee hoeveel dat kost. ook niet veel dacht ikquote:Op donderdag 16 september 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat je bij de anwb voor 16 euro een visa card kan krijgen als je lid bent
Ze schrok van het mannetje.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Er is een neushoorn verdronken in Wildlands. Sad
Ja kloptquote:Op donderdag 16 september 2021 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze schrok van het mannetje.
Ook onzin natuurlijk, tenzij het een echte klimsport of wedstrijd is.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik ga klimmen en mijn been breek dan had ik me voor datzelfde been ook anders moeten verzekeren.
Ik geloof het ook staat wel master op mijn pasjequote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 1 bij mn bankrekening. geen idee hoeveel dat kost. ook niet veel dacht ik
18nogwat kost het me.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 1 bij mn bankrekening. geen idee hoeveel dat kost. ook niet veel dacht ik
Wat is gevulde koek in het Engels?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Kwam net iemand via Marktplaats iets kopen. Moest ineens overschakelen naar Engels pff.(Wist ik niet)
vroegah had rabo ook mastercard, tegenwoordig visaquote:Op donderdag 16 september 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik geloof het ook staat wel master op mijn pasje
Stuffed cookie.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat is gevulde koek in het Engels?
Geen idee hij kwam voor een oventje en dat kon hij wel zeggen en tot ziens.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat is gevulde koek in het Engels?
Als je het verhaal zo leest wel.Dit was niet de bedoeling.quote:
En ruimte voor nieuwe.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:23 schreef Ama het volgende:
Maar goed meer plek nu in mijn stellingkast, hoppa. Laatste dagen veel zooi de deur uit. Nog minder spullen.
Ik heb al 1,5 jaar een lege bak in mijn IKEA vakjes kast. Ik heb in mijn salontafel maar Donald Duckjes liggen zodat die niet helemaal leeg is.quote:
rustig blijven zitten. trekt vanzelf wel wegquote:Op donderdag 16 september 2021 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Krijg bijna zin om op te gaan ruimen...
Kerstdecoratie en zulks.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
Kan je weer naar de action nieuw spul kopen
Goeden tip.Dank u.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig blijven zitten. trekt vanzelf wel weg
quote:
Ik heb wel 3 dingen op mijn lijstje van de Action qua kerstdecoquote:
Ik durf niet.quote:
Ach toe even.quote:
Oh, maar dat doe ik toch te weinig.quote:
Nu ik nieuwe schoonmaakshizzle heb maak ik 2x per week mijn meubels allemaal schoon.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik toch te weinig.
quote:
En je kan om de spullen heen schoonmaken.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik toch te weinig.
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik nieuwe schoonmaakshizzle heb maak ik 2x per week mijn meubels allemaal schoon.
Heerlijkquote:
quote:
Kan ik jullie inhuren?quote:
Ik zet bewust bepaalde dingen al achter glas, dat scheelt toch al íets.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je kan om de spullen heen schoonmaken.
Boks.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stofzuig 1-2 x in de week, ik werk fulltime dus ik heb wel belangrijkere dingen te doen zoals op de bank liggen
Dusty?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik nieuwe schoonmaakshizzle heb maak ik 2x per week mijn meubels allemaal schoon.
Nee ik hou ervan als mijn huis een beetje schoon is. Tik die ik heb overgehouden denk ik van 7 jaar wonen in een kraakpand waar ik mij ergerde aan alles.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik hou ervan als mijn huis een beetje schoon is. Tik die ik heb overgehouden denk ik van 7 jaar wonen in een kraakpand waar ik mij ergerde aan alles.Schoenen doe je ook mooi uit bij de deurmat.
Oke ja dit klinkt als een woonwagen ik snap je.
Dastyquote:
in 1 huis?quote:
Krijg echt kriebels van schoenen aan in huis, bij mezelf dan haha.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 september 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in 1 huis?
zonder kinderen en verharende huisdieren?
En koekjes eten?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stofzuig 1-2 x in de week, ik werk fulltime dus ik heb wel belangrijkere dingen te doen zoals op de bank liggen
ik vind 1x per week wel zat.quote:
Ik erger me al snel aan dingetjes en datjes op de vloer.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind 1x per week wel zat.
vroeger toen ik nog geen draadloze stofzuiger had vond ik 1x per week soms al te veel moeite
Mijn kamer is eigenlijk wel een zooitje,maar de rest van het huis is netjes.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En voor ik gemekker krijg, we zijn met 2 en allebei fulltime buitenshuis aan het werk. In die paar uur dat we thuis zijn, wordt het echt niet zķ vies.
Dan pak ik even snel stoffer en blik.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik erger me al snel aan dingetjes en datjes op de vloer.
Dyson I asume?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan pak ik even snel stoffer en blik.![]()
Of m'n overpriced kruimeldief.
Sowieso.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Stormloop op vaccinaties alsnog volgens de GGD, zo zie je maar, een biertje in de kroeg is veel belangrijker dan een stervend omaatje
Hangt er vanaf of ik bezoek krijg en hoe lang het geleden is dat ik gestofzuigd heb.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
2x stofzuigen is wel overdreven, overigens.
M'n thuiskantoor is nu meer een rommelhok, daar ben ik wel mee bezig nog, maar ja. Prioriteiten. Met 40 uur werk, 3 uur sport, 3,5 uur reizen en laten we zeggen nog zo'n twee uur per dag aan andere zaken als boodschappen, koken, de was en wat basic schoonmaken ben ik ook wel even klaar met de klusjes.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn kamer is eigenlijk wel een zooitje,maar de rest van het huis is netjes.
Ik eet eigenlijk bijna nooit koekjesquote:
En geld...quote:Op donderdag 16 september 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat kost dat OV allejezus veel tijd zijn
Neen, van onze vrienden in Eindhoven.quote:
De caaf?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb serieus mijn toetsenbord om moeten wisselen voor een ander, omdat Wattenschijfje last had van het getik
Oeps, Mr. Wattenschijfquote:
Dat ook nog eens ja, ¤12,50 voor een enkele reis voor een stukje dat met de auto nog geen 60 km isquote:
Jullie zijn wel 2 dezelfde types volgens mijquote:Op donderdag 16 september 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb serieus mijn toetsenbord om moeten wisselen voor een ander, omdat Wattenschijfje last had van het getik
Ik had al een mental image van een knorrige caaf.quote:
Ik had gisteren hetzelfde, niet normaal die prijzenquote:Op donderdag 16 september 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja, ¤12,50 voor een enkele reis voor een stukje dat met de auto nog geen 60 km is
Nou ja, in zijn verdediging, ik heb een koptelefoon op met muziek, dus ik hoor zelf niet hoe hard ik typ.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie zijn wel 2 dezelfde types volgens mij
Ja, het is echt belachelijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja, ¤12,50 voor een enkele reis voor een stukje dat met de auto nog geen 60 km is
Ja en dan willen ze het OV als 'goed' alternatief aanprijzen, je bent zowel het dubbele aan reistijd als aan geld kwijtquote:Op donderdag 16 september 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren hetzelfde, niet normaal die prijzenvoor dat geld kan ik net zo goed een auto huren ongeveer.
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had al een mental image van een knorrige caaf.
TYP TYP TYP IK HAAAAAAT MENSEN TYP TYP TYP WAAAAAAAAAAH TYPquote:Op donderdag 16 september 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in zijn verdediging, ik heb een koptelefoon op met muziek, dus ik hoor zelf niet hoe hard ik typ.
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TYP TYP TYP IK HAAAAAAT MENSEN TYP TYP TYP WAAAAAAAAAAH TYP
De verwenkoffiekopjes dansen op tafel door het geram.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]RAM RAM RAM * alle toetsen vliegen de lucht in.
Eerste volle werkweek op kantoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]RAM RAM RAM * alle toetsen vliegen de lucht in.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat kost dat OV allejezus veel tijd zeg
Was naar Tilly T-Town Killburg, vooronderzoeken voor de operatie (bloedafname, hartfilmpje, zulk soort ongein)quote:Op donderdag 16 september 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
Heb je nu ook een blauwe arm van de bloedafname, net zoals ik?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was naar Tilly T-Town Killburg, vooronderzoeken voor de operatie (bloedafname, hartfilmpje, zulk soort ongein)
Nee deze keer hebben ze het echt heel goed gedaan, voordat ik goed en wel het ziekenhuis uit was kon het verbandje er al weer afquote:Op donderdag 16 september 2021 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu ook een blauwe arm van de bloedafname, net zoals ik?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee deze keer hebben ze het echt heel goed gedaan, voordat ik goed en wel het ziekenhuis uit was kon het verbandje er al weer af. Was er wat huiverig voor, de laatste keer lukte het allemaal niet, hebben ze in allebij mijn armen een paar keer lopen prikken om uiteindelijk maar van mijn hand af te tappen dat ook niet helemaal goed ging en ik nog steeds een litteken van heb
Dit gaat pas echt eng worden als hij zwoel koffiegodinnetje naar je gaat roepen.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Stapte wel iemand in de bus waarvan ik even dacht dat het Fles was, precies zo'n geruit blousje, petje op en rugzak bij
Had er nu gelukkig eentje die wat meer ervaren was en eerst op zoek ging naar een ader, liggen vrij diep bij mij waardoor ze lastig te vinden zijn. Was wel vrij ver aan de buitenkant van de elleboog, bijna bovenkant arm zeg maar.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat lijkt me helemaal kak, via je hand.
Bij mij hebben ze er ook grote moeite mee en dan zitten ze aan het einde van de rit lekker te wroeten met die naald.
Ziet LTVDK eruit als een zwoel koffiegodinnetje ?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat pas echt eng worden als hij zwoel koffiegodinnetje naar je gaat roepen.
Gok dat ik qua looks weinig overeenkomsten daar mee hebquote:Op donderdag 16 september 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat pas echt eng worden als hij zwoel koffiegodinnetje naar je gaat roepen.
Ik sluit niets uitquote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet LTVDK eruit als een zwoel koffiegodinnetje ?
Ja, dat zijn altijd de fijnste, gewoon 1x prik en klaar.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er nu gelukkig eentje die wat meer ervaren was en eerst op zoek ging naar een ader, liggen vrij diep bij mij waardoor ze lastig te vinden zijn. Was wel vrij ver aan de buitenkant van de elleboog, bijna bovenkant arm zeg maar.
We wachten even de travelsnack afquote:Op donderdag 16 september 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Stapte wel iemand in de bus waarvan ik even dacht dat het Fles was, precies zo'n geruit blousje, petje op en rugzak bij
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles had in de jaren zestig een bijbaantje als drummer in een Italiaans bandje.
Paar jaartjes later is hij toetsenist bij Survivor geworden.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles had in de jaren zestig een bijbaantje als drummer in een Italiaans bandje.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar jaartjes later is hij toetsenist bij Survivor geworden.
Matjes staan nooit goed.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat matje stond ‘m goed
In de wilde jaren 80 als frontman en zanger.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat matje stond ‘m goed
Daar zou koffiegodinnetje een beetje van schrikkenquote:Op donderdag 16 september 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de wilde jaren 80 als frontman en zanger.
Wil je mij inhuren om het vies te maken zodat Ama het weer kan schoonmaken? Ieder zo zijn fetisj.quote:
Daar was ik toen ook geprikt uiteindelijk, twee blauwe eieren op m'n arm gehadquote:Op donderdag 16 september 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er nu gelukkig eentje die wat meer ervaren was en eerst op zoek ging naar een ader, liggen vrij diep bij mij waardoor ze lastig te vinden zijn. Was wel vrij ver aan de buitenkant van de elleboog, bijna bovenkant arm zeg maar.
quote:
interpreteer ik de TT verkeerd ?quote:
oh nee, Haags is gewoon vervelend persoonquote:Op donderdag 16 september 2021 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
interpreteer ik de TT verkeerd ?
er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier een bol mozzarella op te eten, vanwege de datum.
Lekker khd arm.
Jawel, maar ik had er even niets bij.quote:
Beetje van die net iets te dikke mannenpap uit het vuistje.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker khd arm.
Watquote:Op donderdag 16 september 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje van die net iets te dikke mannenpap uit het vuistje.
Gewoon zo uit het vuistje?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker khd arm.
Ik wil niet weten hoe jij dit weetquote:Op donderdag 16 september 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje van die net iets te dikke mannenpap uit het vuistje.
Ja, ik had er even snel niets bijquote:
Het achteraf-dank-je-wel-kusje.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dit weet
quote:Op donderdag 16 september 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een soort van bedorven mozzarella hoewel hij volgens de datum nog goed moest zijn.
Maar die meurde, dat was een beetje een dikke ruftende brij.
Prima papje heurquote:Op donderdag 16 september 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat US zo'n papje heeft.
quote:
quote:
Ik drink nog liever caviapis.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort dikke, papperige en klonterige yoghurt.
Van die Griekse yoghurt die al 5 dagen buiten de koelkast staat omdat die al een week over de datum wasquote:Op donderdag 16 september 2021 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort dikke, papperige en klonterige yoghurt.
'Ja die moet ik even weggooien maar restafval kost een euro per zak dus ik zal het eens in de wc lepelen als ik eraan denk.'quote:Op donderdag 16 september 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die Griekse yoghurt die al 5 dagen buiten de koelkast staat omdat die al een week over de datum was
nou...... Mozarellaquote:
Popformulier?quote:Op donderdag 16 september 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klaar met deze dag, oh neee.. moet nog een popformulier invullen
Persoonlijk ontwikkel Planquote:
Rellen?quote:Op donderdag 16 september 2021 16:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij..............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |