SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:11 schreef laziness het volgende:
In het kader van positief, twee dagen nadat het bed door bootvertraging nog twee weken op zich zou laten wachten was het opeens gearriveerd in het distributiecentrum. Positieve verwachtingsmanagement![]()
Dus hij staatzonder verkeerde hoofdborden etc. 1x goed, nu hopen dat het goed slaapt vannacht
Mooi! Ziet er heel fijn en luxe uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi behang ook, zoiets hebben wij ook achter het bed.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:11 schreef laziness het volgende:
In het kader van positief, twee dagen nadat het bed door bootvertraging nog twee weken op zich zou laten wachten was het opeens gearriveerd in het distributiecentrum. Positieve verwachtingsmanagement![]()
Dus hij staatzonder verkeerde hoofdborden etc. 1x goed, nu hopen dat het goed slaapt vannacht
Het ziet er heerlijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:14 schreef exode het volgende:
Ik zit op kantoor en er staat ineens een knappe barista bij de koffiebar. Iemand nog iets nodig, ik haal het wel hoor.
Oh wacht, huizen.
Dit is in mijn stad toch? Ik heb ineens trek in koffie ook al drink ik dat eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 september 2021 14:14 schreef exode het volgende:
Ik zit op kantoor en er staat ineens een knappe barista bij de koffiebar. Iemand nog iets nodig, ik haal het wel hoor.
Oh wacht, huizen.
Haha, moet ik je wel binnensmokkelen in ons kantoor.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit is in mijn stad toch? Ik heb ineens trek in koffie ook al drink ik dat eigenlijk niet
nou ja, gewoon niet?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:31 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, moet ik je wel binnensmokkelen in ons kantoor.
Ze heeft me net een quinoa bar dinges aangesmeerd, hoe ga ik die aankoop thuis uitleggen.
Dan had ik mijn andere pasje moeten gebruiken.quote:
Aii dat is wel jammer ja. Maar als troost: ik zat in de laatste week van de zomervakantie met de jongste, vriendje en zijn stiefvader in de speelhel. A. was uitgenodigd, maar door corona kon ik online alleen reserveren voor een kind plus 1 volwassene. Zat ik daar de hele middag een beetje awkward met stiefvader aan een tafeltje. Na een uurtje ben je toch wel door je gesprekstof heen eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2021 14:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben alleen zonder man of gezelschap met 3 kinderen in de ballebak speelhel en het eten is niet te vreten en mijn airpods zijn leeg dus zit in de herrie ik vind mijzelf even heel zielig hoor.
Nog maar 3 uur te gaan :’)
Ik wilde net zeggen, als je het opeet, ziet niemand er meer iets vanquote:Op woensdag 15 september 2021 14:38 schreef exode het volgende:
[..]
Dan had ik mijn andere pasje moeten gebruiken.
Grapje hoor, gelukkig controleren we elkaar niet of zo.
Dát is wel een reden om te klagen ja!quote:Op woensdag 15 september 2021 14:33 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben alleen zonder man of gezelschap met 3 kinderen in de ballebak speelhel en het eten is niet te vreten en mijn airpods zijn leeg dus zit in de herrie ik vind mijzelf even heel zielig hoor.
Nog maar 3 uur te gaan :’)
Die wonen dan allemaal dáár zeker.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:53 schreef oh-oh het volgende:
@:Venco, ik ken echt best wat mensen met jou naam!!
Allemaal hartstikke leuke mensen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Nee, een uit mijn studententijd in Nijmegen, en een in de UK en ook wel hier idd, zelfs een kind van 3.
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja, maar die uit Nijmegen had wel een hele erge fascinerende baard,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |