abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201368339
Pandemic of the unvaccinated: 99% of hospital admissions not fully vaccinated.
Op 30 augustus werden iets meer dan 1,6 miljoen Amerikanen in het ziekenhuis opgenomen met COVID-19 – maar slechts ongeveer 0,65 procent van hen, of 10.471 patiënten, was volledig gevaccineerd, blijkt uit de CDC-gegevens.
https://www.foxnews.com/h(...)ations-nonvaccinated

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk, dit is een pandemie van de ongevaccineerden, zie hieronder:

Vorig jaar begin september lagen er in de UK 69 covid patiënten op de IC, heden zijn dat er 1055, oftewel 15x zoveel.
Merendeels ongevaccineerden welteverstaan.
https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare

Het is echter nog erger dan dat, wanneer je beseft dat deze 1055 IC patiënten afkomstig zijn uit een veel kleiner deel van de bevolking. Een jaar geleden was immers nog niemand gevaccineerd in de UK, heden is daar het aantal mensen ouder dan 16 dat volledig gevaccineerd 81%.
https://coronavirus.data.gov.uk/details/vaccinations

Het aantal IC opnames in de UK is dus weliswaar 15x zoveel als begin september vorig jaar, maar gezien het merendeels de ongevaccineerden betreft (een vijfde van de bevolking) is het aantal IC opnames voor ongevaccineerden in de UK op dit moment 75x zo veel als vorig jaar rond deze tijd , en dat is buitenproportioneel en alarmerend.

Overal, ook in de VS en in Nederland liggen de ziekenhuizen vol met ongevaccineerden. Ongekende stijgingen qua opnames tov een jaar geleden.

Ik vraag me af, waarom de overheid deze keiharde cijfers uit bv de UK niet gewoon op tafel gooit, om ongevaccineerden over de streep te trekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 15-09-2021 13:16:31 ]
pi_201368666
Ik dacht juist dat we in een pandemie van gevaccineerden leefden. Er kwam hier wel eens een user op COR om dat te verkondigen. Geen idee meer wie dat was.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201368764
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:22 schreef Salina het volgende:
Ik dacht juist dat we in een pandemie van gevaccineerden leefden. Er kwam hier wel eens een user op COR om dat te verkondigen. Geen idee meer wie dat was.
Lees het allemaal nog eens zorgvuldig door.
pi_201368845
mooi. dan kan het personeel nu verlof opnemen.
U MAD?
pi_201368872
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:22 schreef Salina het volgende:
Ik dacht juist dat we in een pandemie van gevaccineerden leefden. Er kwam hier wel eens een user op COR om dat te verkondigen. Geen idee meer wie dat was.
Zoiets heb ik ook wel eens gelezen ja... :s)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:29 schreef Za het volgende:

[..]
Lees het allemaal nog eens zorgvuldig door.
Stel nou he.... dat we tot inkeer komen en zien dat je helemaal gelijk hebt.... Wat dan?
Heb jij een adresje waar ze het er nog uit kunnen zuigen?
Ben je niet rijkelijk laat met je campagne?
pi_201368979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef Za het volgende:
Overal, ook in de VS en in Nederland liggen de ziekenhuizen vol met ongevaccineerden.
En in Israel?
quote:
Israël zette in op de derde prik, nadat bleek dat de bescherming van het vaccin steeds verder afnam, zegt viroloog Eyal Leshem. Hij is ook directeur van het Centrum voor Reisgeneeskunde en Tropische Ziekten van het grootste ziekenhuis van Israël. "Zo rond eind juli, begin augustus, zagen we een hele snelle toename in het aantal coronabesmettingen. Ook zagen we een toename in het aantal ziekenhuisopnamen en ernstig zieken. Veel van die mensen waren volledig gevaccineerd."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)er-een-ramp-geworden
pi_201368990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:37 schreef Mammietje het volgende:

Stel nou he.... dat we tot inkeer komen en zien dat je helemaal gelijk hebt.... Wat dan?
Heb jij een adresje waar ze het er nog uit kunnen zuigen?
Ben je niet rijkelijk laat met je campagne?
Waar heb je het over, wat heeft dit te maken met de OP?
pi_201369113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:43 schreef Za het volgende:

[..]
Waar heb je het over, wat heeft dit te maken met de OP?
Ja, niks. Ik verwachtte eerlijk gezegd weer iets sturend richting jouw anti-vax-campagne....
Maar betekent dit dan dat je zelf 180 graden gedraaid bent?! :s)
pi_201369183
quote:
daar raken ze uitgewerkt denk ik :D
  Moderator woensdag 15 september 2021 @ 13:59:09 #10
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201369243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ja, niks. Ik verwachtte eerlijk gezegd weer iets sturend richting jouw anti-vax-campagne....
Maar betekent dit dan dat je zelf 180 graden gedraaid bent?! :s)
pi_201369359
quote:
Ja, toch wel, he? :s)
Ik dacht al dat het aan mijn brakke nacht lag... :O
pi_201369761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gelezen ja... :s)
[..]
Stel nou he.... dat we tot inkeer komen en zien dat je helemaal gelijk hebt.... Wat dan?
Heb jij een adresje waar ze het er nog uit kunnen zuigen?
Ben je niet rijkelijk laat met je campagne?
Ik stel mijn bloed wel beperkt beschikbaar hiervoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201369814
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik stel mijn bloed wel beperkt beschikbaar hiervoor.
Krijg ik een bloedtransfusietje van je als het nodig is? Wat lief! O+
pi_201369822
Gezellig hoor, maar willen jullie de SC in de SC doen? O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201369839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Krijg ik een bloedtransfusietje van je als het nodig is? Wat lief! O+
Iedereen die het wil, mits ik er niet dood aan ga.
Mensen kunnen er niks aan doen dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt met die propaganda en sociale druk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201369841
Ik knipperde ook even met mijn ogen.

Maar goed dat je dit ook post ZA. Heb natuurlijk niet alles van je gelezen, maar wat ik las was niet in het voordeel van de vaccinatie adepten. Hopelijk zie jij nu ook in dat vaccinatie ons uit deze ellende gaat helpen. Wellicht is er wel een 3e, 4e of zelfs 5e prik nodig. Maar het vaccin werkt (op de korte termijn).
pi_201373275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:48 schreef aartstyle het volgende:
Ik knipperde ook even met mijn ogen.

Maar goed dat je dit ook post ZA. Heb natuurlijk niet alles van je gelezen, maar wat ik las was niet in het voordeel van de vaccinatie adepten. Hopelijk zie jij nu ook in dat vaccinatie ons uit deze ellende gaat helpen. Wellicht is er wel een 3e, 4e of zelfs 5e prik nodig. Maar het vaccin werkt (op de korte termijn).
De meeste mensen zijn wel om na de feiten te hebben gezien.. Er is nog een heel klein groepje dat op dit forum doet alsof ze niet om zijn.. Om gezichtsverlies te voorkomen. Erg zielig allemaal.

Beetje zoals die mensen die beweerden dat Trump voor de tweede keer gekozen zou worden en die dit nu vol blijven houden.. Die mensen zouden we in principe en uit principe moeten negeren.
  woensdag 15 september 2021 @ 23:53:29 #18
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201377717
Goed zo @Za

Morgen prikje halen jonge
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201379888
Alsof de vaccinatiestatus van iedere persoon in het ziekenhuis geregistreerd wordt :') . Dit is pure bangmakerij.
pi_201379919
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:50 schreef mark16 het volgende:
Alsof de vaccinatiestatus van iedere persoon in het ziekenhuis geregistreerd wordt :') . Dit is pure bangmakerij.
Hier wordt wel degelijk naar gevraagd, maar inderdaad is er niet echt een landelijke registratie.
Overigens is mijn ervaring dat zo'n 2 van de 3 patiënten niet gevaccineerd is, en de rest volledig gevaccineerd.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_201379946
Lijkt me ook vrij logisch dat het bij de anamnese hoort van iemand die met covid (gerelateerde klachten) in het ziekenhuis komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201384515
quote:
Ik las dus ergens dat dat kwam omdat Israël dus heel snel na de eerste prik al gelijk de tweede prik zette. Er zat vaak net krap 2 weken tussen. Zij waren hier in januari al mee gestart. Landen die later begonnen, zoals Nederland had toen al kennis genomen van het feit dat het vaccin beter werkte als je 6 tot 8 weken ertussen liet. Daarom gaat Israël nu over op een derde vaccinatie.
Ik heb de link even niet paraat, al kan ik het ook gehoord hebben op de technische briefing gisteravond.
pi_201384532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:26 schreef Bloem75 het volgende:

[..]
Ik las dus ergens dat dat kwam omdat Israël dus heel snel na de eerste prik al gelijk de tweede prik zette. Er zat vaak net krap 2 weken tussen. Zij waren hier in januari al mee gestart. Landen die later begonnen, zoals Nederland had toen al kennis genomen van het feit dat het vaccin beter werkte als je 6 tot 8 weken ertussen liet. Daarom gaat Israël nu over op een derde vaccinatie.
Ik heb de link even niet paraat, al kan ik het ook gehoord hebben op de technische briefing gisteravond.
Klinkt heel plausibel inderdaad. ^O^
pi_201384554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:26 schreef Bloem75 het volgende:

[..]
Ik las dus ergens dat dat kwam omdat Israël dus heel snel na de eerste prik al gelijk de tweede prik zette. Er zat vaak net krap 2 weken tussen. Zij waren hier in januari al mee gestart. Landen die later begonnen, zoals Nederland had toen al kennis genomen van het feit dat het vaccin beter werkte als je 6 tot 8 weken ertussen liet. Daarom gaat Israël nu over op een derde vaccinatie.
Ik heb de link even niet paraat, al kan ik het ook gehoord hebben op de technische briefing gisteravond.
Los daarvan, 1 klein land is natuurlijk niet representatief als het op andere plekken wel goed gaat.
Je moet dan kijken waarom het in Israël niet goed gaat. Nu wordt het vaak als voorbeeld aangehaald van "zie je wel, vaccins werken niet".
Overigens was ook in Israël de situatie nog zo dat je zonder vaccin 5x meer kans hebt om in het ziekenhuis terecht te komen, vaccins werken ook daar wel degelijk.
pi_201384664
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Los daarvan, 1 klein land is natuurlijk niet representatief als het op andere plekken wel goed gaat.
Je moet dan kijken waarom het in Israël niet goed gaat. Nu wordt het vaak als voorbeeld aangehaald van "zie je wel, vaccins werken niet".
Overigens was ook in Israël de situatie nog zo dat je zonder vaccin 5x meer kans hebt om in het ziekenhuis terecht te komen, vaccins werken ook daar wel degelijk.
Klopt helemaal wat je zegt. Vaccins werken juist. Dat laten alle cijfers zien. Alleen Isreal had de "pech" om snel over te gaan op vaccinaties. Andere landen hebben hier ook lering uit getrokken en ondertussen was er steeds meer voortschrijnend inzicht en lieten andere landen een langere tussenpozen tussen prik 1 en prik 2.
pi_201390110
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you

https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201390296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef Za het volgende:

Het aantal IC opnames in de UK is dus weliswaar 15x zoveel als begin september vorig jaar, maar gezien het merendeels de ongevaccineerden betreft (een vijfde van de bevolking) is het aantal IC opnames voor ongevaccineerden in de UK op dit moment 75x zo veel als vorig jaar rond deze tijd , en dat is buitenproportioneel en alarmerend.

Mensen lezen hier overheen.

En dan moet je je bedenken dat er ook nog meer natuurlijke immuniteit is. Dus het virus is minimaal 75 keer gevaarlijker geworden of de cijfers zijn misschien niet helemaal op orde?

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 16-09-2021 21:33:37 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201390339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Mensen lezen hier overheen.

En dan moet je je bedenken dat er ook nog meer natuurlijke immuniteit is. Dus het virus is minimaal 75 keer dodelijker geworden of de cijfers zijn misschien niet helemaal op orde?
Delta.

En het openen van het maatschappelijk leven omdat zoveel mensen gevaccineerd zijn, kan desastreuze gevolgen voor ongevaccineerden hebben.
Definitely not CIA
pi_201390582
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 21:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Delta.

En het openen van het maatschappelijk leven omdat zoveel mensen gevaccineerd zijn, kan desastreuze gevolgen voor ongevaccineerden hebben.
Gelukkig lijken de meeste cases een licht of asymptomatisch geval van Covid te zijn:

Our Most Reliable Pandemic Number Is Losing Meaning

A new study suggests that almost half of those hospitalized with COVID-19 have mild or asymptomatic cases.

https://www.theatlantic.c(...)e-misleading/620062/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201390724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 21:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Gelukkig lijken de meeste cases een licht of asymptomatisch geval van Covid te zijn:

Our Most Reliable Pandemic Number Is Losing Meaning

A new study suggests that almost half of those hospitalized with COVID-19 have mild or asymptomatic cases.

https://www.theatlantic.c(...)e-misleading/620062/
Dat was toch al bekend? Begrijp niet helemaal wat je wil zeggen hiermee...wees eens duidelijk :)
Definitely not CIA
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')