Heel veel beterschapquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Lily en Elvie hebben covid en ik hoop dat ze op tijd symptoomvrij zijn. Maar iedereen met een hoestende baby weet dat dat gemiddeld zo'n 80 jaar duurt, dus ik heb geen goede hoop om de 16e aanwezig te zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Lily en Elvie hebben covid en ik hoop dat ze op tijd symptoomvrij zijn. Maar iedereen met een hoestende baby weet dat dat gemiddeld zo'n 80 jaar duurt, dus ik heb geen goede hoop om de 16e aanwezig te zijn.
Auw, dat kan zo kut zijn. Toen ik dat had heb ik serieus 6 weken bijna niks kunnen doenquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Ik heb spit en ik ben bedlegerig. No joke. Maar nog ruim 1,5 week en ik reken erop dat ik tzt weer kan lopen.
Is er een gehandicapten parkeerplaats?
Ik denk dat dat een last minute beslissing wordt, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:08 schreef PKM het volgende:
Beterschap voor alle zieken.![]()
@:Seven. jij gaat maar aan de morfine de 16e of ik til je.![]()
![]()
@:arvensis neem jij U. nog steeds mee?
Jammer! Niks heftigs hoop ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet. Ik word in de dagen ervoor geopereerd. Veel plezier alvast wie er gaan!
Ah nee, je kleintje ookquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Jammer maar niets aan te doen. Beterschap voor Ootjequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:04 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik moet ook helaas afzeggen. Ootje is flink aan het hoesten en dat duurt (inderdaad) altijd nogal lang hier. Die dag heb ik ook een andere verjaardag dus een beetje lastig combineren.
Ach hoort er een beetje bij. Als er maar niet teveel afzeggen want dan wordt het steeds duurder voor degenen die wel komenquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:09 schreef SQ het volgende:
Het grote afzeggen begint dit keer wel érg vroeg
He bah dat is niet fijnquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Ik heb spit en ik ben bedlegerig. No joke. Maar nog ruim 1,5 week en ik reken erop dat ik tzt weer kan lopen.
Is er een gehandicapten parkeerplaats?
Gelukkig niet. Nouja, in principe niet. Een verstandkies die niet via de normale weg eruit kan, dus daar moet even wat breek en sloopwerk bij komen kijken. Maar hij zit heel hoog en vast ofzo, dus ik zie er wel tegenop.quote:
Goede vraag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:49 schreef monsterd. het volgende:
Moeten we nog iets voorbereiden trouwens? @:majo?
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede vraag!
Ik ben er zojuist geweest en heb de borg (50 euro) en de huur (50 euro) betaald. We hebben beschikking over een keuken waar we koffie en thee kunnen zetten.
Ik wil wel koffie/thee/filters meenemen. Iemand anders die wat lekkers wil verzorgen? We kunnen ook allemaal iets te snacken meenemen. Het is dat ik een verjaardag heb de avond van tevoren maar anders had ik wel een taart willen bakken.
Qua financiën: het kost dus in totaal 50 euro (tenzij we de hele plek gaan trashen, dan wordt het iets duurder). Laten we tegen die tijd kijken hoeveel er komen en dit delen. Dan stuur ik wel tikkies.
Verder ziet het er super uit, je hebt speelplekken, diertjes om te aaien (zelfs koeien! Ik was ietwat verbaasd) Je kunt er in de buurt parkeren, baby verschonen. Oftewel, top plek voor een meet
We hebben de ruimte van 10 tot 16u maar ik verwacht niet dat we er zo'n lange meet van maken
Getest en wel. Er was een leidster op het KDV die het heeft. Het hele KDV is nu in verplichte quarantaine voor 5 dagen en daarna enkel met een negatieve test mag je ze weer brengen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:27 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Jeetje @:Rebubbled, wat naar. Allebei getest? Jij zelf nergens last van?
Seven. Snaaisels bij de koffiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?
We kunnen anders wel een lijstje maken van dingen?
MaJo: Koffie / Thee / Filters
SQ: Fruit (bananen, druiven, mandarijnen)
Er is geen speelgoed. Je kunt wel een doos huren maar dat kost geld. Ik denk dat onze baby's zich nog wel aardig kunnen vermaken met weinig. Tenminste Aapie wordt ook heel blij van een lege kartonnen doos of een pot vaselinequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Is er speelgoed of moeten we dat zelf meenemen?
We kunnen anders wel een lijstje maken van dingen?
MaJo: Koffie / Thee / Filters
SQ: Fruit (bananen, druiven, mandarijnen)
Jeetje wat een toestand zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Getest en wel. Er was een leidster op het KDV die het heeft. Het hele KDV is nu in verplichte quarantaine voor 5 dagen en daarna enkel met een negatieve test mag je ze weer brengen.
Ze hoesten matig en snotteren vooral. Lily is vandaag haar stem een beetje kwijt en Elvie kotst alles weer uit elke keer als ze hoest. Wij hebben nergens last van, want vaccinatie. Vrijdag moeten we opnieuw testen, want dan zijn er 5 dagen verstreken nadat het bij Lily is vastgesteld. De kindjes moeten in quarantaine tot ze 24u symptoomvrij zijn. Dus mijn hele zwangerschapsverlof zo ongeveer...Bijslapen op KDV dagen wie? Niet wij. 's Nachts half stikkende kotsende kinderen en overdag een wild child die niks mag. Whoop.
quote:
Ah wat jammer! Ik heb je uit de lijst gehaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Framblij89 het volgende:
Hoi,
Ik moet het dus afzeggen omdat ik gewoon (zonder te vragen of ik überhaupt kan) ben ingepland op werk. Heb wel vervanging geprobeerd te regelen maar er is niemand anders die kan, helaas..
volgende meeting ben ik er hopelijk wel bij want had er super veel zin in ook.echt bout dit.
Hopelijk gaat dat lukken! En anders mag hij natuurlijk ook mee hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:27 schreef Lemijn het volgende:
Ehm. Ik heb het bij 23 oktober in mijn agenda staan![]()
![]()
. Dus nu moet ik even opvang fixen voor Jacob.
Dat laat ik niet gebeuren!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:33 schreef Aure het volgende:
Oh noooes, straks ben je er niet en blijft je echte naam een cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was inderdaad niet duidelijk, ik heb het nu in de OP gezet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:29 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Welke tijd is het? Ik weet dat het zaterdagochtend is, maar ik kan nergens iets terugvinden over de tijd.
We hebben de ruimte van 10 tot 16 uur en ik zal er om 10 uur zijn om de sleutel in ontvangst te nemen. Ik denk dat het tot een uur of 12 zal zijn, ik kan me zo voorstellen dat de babies het dan wel zat zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nee joh, je hebt ook altijd van die figuren die dan pas aan komen waaien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:46 schreef MaJo het volgende:
We hebben de ruimte van 10 tot 16 uur en ik zal er om 10 uur zijn om de sleutel in ontvangst te nemen. Ik denk dat het tot een uur of 12 zal zijn, ik kan me zo voorstellen dat de babies het dan wel zat zijn
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt ook altijd van die figuren die dan pas aan komen waaien.![]()
Ik had me afgemeld, maar kom misschien toch wel.![]()
We hebben beschikking over een keuken met servies en bestek dus we hoeven niets te regelen verderquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 16:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nou, aan eten geen gebrek. Hebben we gewoon de beschikking over mokken/kopjes/glazen/bordjes/bestek? Anders wil ik die wel meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |