SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Nou van een andere conducteur hoefde ik hem laatst anders ook niet op hoor!" Geloof me, ik werk met kinderen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, waar leg je de grens dat ze opmoeten en hoe goed is de ventilatie in die dingen. Dan snap ik de "zet 'm maar gewoon op" ook wel weer.
Ja ik ga zo ook maar eens.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn kribbetje maar eens opzoeken. Morgen vast weer een zware dag
Natuurlijk niet, daar hebben ze veel te weinig stoelen voor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zie niet gebeuren dat ze met vaste gereserveerde zitplaatsen gaan werken in de trein of bus.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Nou van een andere conducteur hoefde ik hem laatst anders ook niet op hoor!" Geloof me, ik werk met kinderen.
I wanna daaaance -headbangt-quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hypa hypa, you're pretty and I like ya![]()
![]()
Check dit morgen even.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje @:AMA
Urbanus in een metal jasje
scooter?quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hypa hypa, you're pretty and I like ya![]()
![]()
Zo werken regeltjes en wetten nu eenmaal.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies.Daarom is één lijn aanhouden gewoon beter.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje @:AMA
Urbanus in een metal jasje
quote:
trein wordt dan gewoon te duur ook als ze wel de plaatsen hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar hebben ze veel te weinig stoelen voor.
Het hele businessmodel van de NS is er op gericht dat de helft van de mensen moet staan.
Arme Los.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:35 schreef Ama het volgende:
Los kan het allemaal niet meer aan met de simpele muziek hier.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:35 schreef Ama het volgende:
Los kan het allemaal niet meer aan met de simpele muziek hier.
Gekwetst zijn is een keuze he, dat weet je?quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Sorry maar de term Eskimo is echt heel erg kwetsend voor indigenous circumpolar people.![]()
Graag Alaskan Native of Inuit zeggen
Ze stinken ook nog naar urine en vis.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Sorry maar de term Eskimo is echt heel erg kwetsend voor indigenous circumpolar people.![]()
Eerder naar bier en bockworst denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze stinken ook nog naar urine en vis.
Viesracistische aanname ditquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze stinken ook nog naar urine en vis.
Is geen aanname maar een feitquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Viesracistische aanname dit![]()
Graag even je witte privilege checken
Ik las dat Nieuw Zeeland ook cancelled gaat wordenquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Het is Ka-Chingquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeej
Ik was vorige week in de winkel. Cha-Ching.
Ja snap ik, je koopt ook een vervoersbewijs en geen zitplaats. Snappen mensen ook niet. Die denken dat ze een stoel kopen voor zichzelf en hun tas.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar hebben ze veel te weinig stoelen voor.
Het hele businessmodel van de NS is er op gericht dat de helft van de mensen moet staan.
Wat hejje geshopt?quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeej
Ik was vorige week in de winkel. Cha-Ching.
Het hele eiland?quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las dat Nieuw Zeeland ook cancelled gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |