SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ach so, ich vergeben sie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik wilde wijn zeggen maar Ama drinkt niet dus voegde er ook even een cola aan toe
Ik vind het gewoon leuk. Luister al genoeg serieuze muziek.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt nogal simpel als je dat mooie muzak vind.
Niet de hele dag Chopin draaien
'Mijn' bios is gelukkig wel heel schoon.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de bioscoop niet omdat er altijd popcorn op de grond en stoelen ligtZo plakkerig.
Noem je nu Ama simpel?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt nogal simpel als je dat mooie muzak vind.
Niet de hele dag Chopin draaien
Ok ik heb nu 60s geluisterd ipv 3s en het werd al iets beter op 1:35quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk. Luister al genoeg serieuze muziek.
Je moet het niet zo serieus nemen. Het is gewoon leuk gedaan en ze steken ook wel echt moeite in leuke clips maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ik heb nu 60s geluisterd ipv 3s en het werd al iets beter op 1:35
Nah oké ik zal Etto eens vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen. Het is gewoon leuk gedaan en ze steken ook wel echt moeite in leuke clips maken.
Doet het niet? Maar het linkje wel, ziet er tof uit, zoiets ook wel eens gezien in Barcelona en Yerevanquote:
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruiktquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
Kak, nieuwe whiteboard marker is niet zo vatbaar voor glassex.
Moet nu echt een poging tot moeite doen met wissen
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruikt
Daar met een whithe board marker overheen krassen en je veegt het zo weg. Het gebeurt bij ons op het werk zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruikt
Boksquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.
Speak or sillence forever.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelukkig, zat op de toestemming te wachten.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar met een whithe board marker overheen krassen en je veegt het zo weg. Het gebeurt bij ons op het werk zeer regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |