SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ach so, ich vergeben sie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik wilde wijn zeggen maar Ama drinkt niet dus voegde er ook even een cola aan toe
Ik vind het gewoon leuk. Luister al genoeg serieuze muziek.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt nogal simpel als je dat mooie muzak vind.
Niet de hele dag Chopin draaien
'Mijn' bios is gelukkig wel heel schoon.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de bioscoop niet omdat er altijd popcorn op de grond en stoelen ligtZo plakkerig.
Noem je nu Ama simpel?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt nogal simpel als je dat mooie muzak vind.
Niet de hele dag Chopin draaien
Ok ik heb nu 60s geluisterd ipv 3s en het werd al iets beter op 1:35quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk. Luister al genoeg serieuze muziek.
Je moet het niet zo serieus nemen. Het is gewoon leuk gedaan en ze steken ook wel echt moeite in leuke clips maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ik heb nu 60s geluisterd ipv 3s en het werd al iets beter op 1:35
Nah oké ik zal Etto eens vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen. Het is gewoon leuk gedaan en ze steken ook wel echt moeite in leuke clips maken.
Doet het niet? Maar het linkje wel, ziet er tof uit, zoiets ook wel eens gezien in Barcelona en Yerevanquote:
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruiktquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
Kak, nieuwe whiteboard marker is niet zo vatbaar voor glassex.
Moet nu echt een poging tot moeite doen met wissen
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruikt
Daar met een whithe board marker overheen krassen en je veegt het zo weg. Het gebeurt bij ons op het werk zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst weer eens per ongeluk een permanente op een white board gebruikt
Boksquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.
Speak or sillence forever.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelukkig, zat op de toestemming te wachten.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met whiteboard marker overheen schrijven. wis je 't zo uit.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar met een whithe board marker overheen krassen en je veegt het zo weg. Het gebeurt bij ons op het werk zeer regelmatig.
Ja nee, zeep enzo doet de truc niet. Maar volgende keer dus erover heen krassen met de goede stiftquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dat meen je nietIk moeilijk doen met zeep en alles
Het spelletje aan boord was altijd gezichtjes tekenen en dan allerlei suggestieve elementen met watervast. Dus als iemand ging wissen bleef er iets staan zeg maarquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Je zat al ongeduldig op je stoel te wiebelen met je vinger in de lucht, tong tussen je lippen geperst.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelukkig, zat op de toestemming te wachten.
Was leuk om daar een half uurtje te zittenquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet het niet? Maar het linkje wel, ziet er tof uit, zoiets ook wel eens gezien in Barcelona en Yerevan
https://i.imgur.com/md0gDoZ.mp4
Snap ik, kan ik ook altijd lang naar kijken. Komen wel altijd veel mensen op af, was het druk?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was leuk om daar een half uurtje te zitten
Whiteboard in de vaatwasser en allesquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het spelletje aan boord was altijd gezichtjes tekenen en dan allerlei suggestieve elementen met watervast. Dus als iemand ging wissen bleef er iets staan zeg maar
Ik ga daarvoor niet Eskimo Callboy afzettenquote:
Ik was vandaag nog in die wijkquote:
Heel drukquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, kan ik ook altijd lang naar kijken. Komen wel altijd veel mensen op af, was het druk?
En van die verkopers die van alles verkopen met lichtjes wat je in de lucht kan schietenquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel drukGezellig sfeertje.
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En van die verkopers die van alles verkopen met lichtjes wat je in de lucht kan schieten
* insert gapend fruit gifjequote:Op dinsdag 14 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al Cherry, al.. bedtijd voor deze bejaarde.
Kwiwi-tijd ‘s morgens hakt er wel in. Morgen niet om 5:00 maar 6:30 dus anderhalf uur langer slapen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al Cherry, al.. bedtijd voor deze bejaarde.
Waarom steeds van die boerentijden?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi-tijd ‘s morgens hakt er wel in. Morgen niet om 5:00 maar 6:30 dus anderhalf uur langer slapen.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwiwi-tijd ‘s morgens hakt er wel in. Morgen niet om 5:00 maar 6:30 dus anderhalf uur langer slapen.
Deel werk van US overnemen om BV Nederland te laten draaien. Maar in Azië zijn dan dan ook wakker.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom steeds van die boerentijden?
Op je veertigste zie je eruit als een druif die nog maar een dag heeft voordat hij een rozijntje is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je Kwiwi nou een rwozijntje?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je veertigste zie je eruit als een druif die nog maar een dag heeft voordat hij een rozijntje is.
Jezusquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Jezus, ik zat net voogdijpapieren te kijken van iemand met een jong zoontje die gaat scheiden, ziek werkverschaffingslandje is dit toch geworden![]()
Werkelijk duizenden vragen maar ok;
- Welke kledingstijl gaat het kind dragen? Hier gaan beide ouders over, geef akkoord.
- Welke cultuursectoren laat u uw kind ervaren? Hier gaan beide ouders over, geef akkoord.
Cultuursectoren?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Jezus, ik zat net voogdijpapieren te kijken van iemand met een jong zoontje die gaat scheiden, ziek werkverschaffingslandje is dit toch geworden![]()
- Welke kledingstijl gaat het kind dragen? Hier gaan beide ouders over, geef akkoord.
- Welke cultuursectoren laat u uw kind ervaren? Hier gaan beide ouders over, geef akkoord.
Heeft kind ook nog iets te willen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker alles overregelen tot iedereen knettergek is geworden.
Dan weet je waarom je zoveel belasting betaaltquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker alles overregelen tot iedereen knettergek is geworden.
geloof ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Zijn allemaal van die brave geitewollensokken mannen-hatende vrouwtjes die dit soort baantjes als scheidingsconsultant hebben maar ja die gast had dus een keer gezegd "bemoei je niet tot in detail met mijn zoontje of ik ga lastig worden" tegen haar en toen keek ze hem heel erg triomfantelijk aan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet je waarom je zoveel belasting betaalt
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die brave geitewollensokken mannen-hatende vrouwtjes die dit soort baantjes als scheidingsconsultant hebben maar ja die gast had dus een keer gezegd "bemoei je niet tot in detail met mijn zoontje of ik ga lastig worden" tegen haar en toen keek ze hem heel erg triomfantelijk aan.
Tis toch echt zo, staan nog duizenden andere dingen in de lijst die op zich nog wel logisch zijn, dit zijn de gekste die ik kon vinden.quote:
Bij iedere ex van mij zou het een wereld van verschil zijn als ik er kinderen mee gehad zou hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziek, theater, muziekles, museumbezoek, wat voor soort vakanties.
Ja extreem hier ook welquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij iedere ex van mij zou het een wereld van verschil zijn als ik er kinderen mee gehad zou hebben.
Dan zouden er iets van 100 kleine UitStralinkjes zijn of niet??quote:
Nul is primaquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zouden er iets van 100 kleine UitStralinkjes zijn of niet??
R&P, klanten winnen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Soort incelvrouwen. Waar zouden de scheidingsconsultanten zitten op FOK!?
Je kunt ook zelf wat aan je partnerzoekskills doen voordat je een grote muil hebt over die meiden zelfquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste vriendin doet zeker 4 maanden per jaar aan vrijwilligerswerk in Afrika, de tweede vind nagellak veel belangrijker, nja dan geef je het kindje wel wat andere dingen mee in de opvoeding zeg maar
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf wat aan je partnerzoekskills doen voordat je een grote muil hebt over die meiden zelf
Op dat moment was het vast een geweldig idee. Je moet ook een beetje leven natuurlijk en leren van het leven.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf wat aan je partnerzoekskills doen voordat je een grote muil hebt over die meiden zelf
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog steeds content met mijn kinderloze schoonouders![]()
![]()
Ik kan ze beiden en nog vele anderen prima volgen qua levensinstelling en ethiek, het leven is als een groot oud hotel met vele deuren waarvan een paar deuren niet tegelijkertijd open kunnen staan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat moment was het vast een geweldig idee. Je moet ook een beetje leven natuurlijk en leren van het leven.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ze beiden en nog vele anderen prima volgen qua levensinstelling en ethiek, het leven is als een groot oud hotel met vele deuren waarvan een paar deuren niet tegelijkertijd open kunnen staan.
ja hoor geen probleemquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
heeft er iemand hier tv met KPN digitale tv?
zo ja heb je beeld as we speak?
Hotel californiaquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ze beiden en nog vele anderen prima volgen qua levensinstelling en ethiek, het leven is als een groot oud hotel met vele deuren waarvan een paar deuren niet tegelijkertijd open kunnen staan.
Ja iddquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OH JA???
Wacht even...
Emmen bij Dalfsen toch...
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, even de stormram uit de kofferbak halen
Ik kijk via internet dat wel maar wel KPN en werkt gewoon.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
heeft er iemand hier tv met KPN digitale tv?
zo ja heb je beeld as we speak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |