Goed dat je die noemt. Ik was helemaal vergeten dat zij met hoesjes bezig waren. Ik heb voor mijn 11 Pro een dun hoesje van Nudient en wilde er eigenlijk weer eentje van dat merk bestellen, maar ik las dat Peak Design deze/volgende maand de nieuwe hoesjes uitlevert, dus nu ga ik dat toch maar even overwegen.quote:Op donderdag 16 september 2021 @ 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Flikker er toch een hoes omheen wanneer Peak Design deze kan leveren, maar toch...
Peak Design vooral omdat ik hem op mijn fiets wil kunnen klikken en hun garantie op producten is echt no questions. Ik heb sowieso altijd een hoesje al is het maar voor de grip.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Goed dat je die noemt. Ik was helemaal vergeten dat zij met hoesjes bezig waren. Ik heb voor mijn 11 Pro een dun hoesje van Nudient en wilde er eigenlijk weer eentje van dat merk bestellen, maar ik las dat Peak Design deze/volgende maand de nieuwe hoesjes uitlevert, dus nu ga ik dat toch maar even overwegen.
Nah, heb een 12proMax, zie geen reden om naar de 13 te gaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen straks om 14.00 F5 rammen of gewoon bestellen over een weekje of wat?
Ik ben nog content met mijn iPhone 12 Pro Max. Geen huge leap forward in mijn optiek.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
En dat zou ook nog eens worden bereikt door vooral de kloksnelheid omhoog te gooien, van 2,99GHz naar 3,23GHz.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Notebookcheck meldt dat de A15 op Single Core performance 10% sneller is dan haar voorganger
Dit is eigenlijk een teleurstelling. Sinds Apple de haar eigen ARM SoC maakt zijn ze gemiddeld met net iets meer dan 30% per generatie sneller geworden. De laatste jaren was het echter rond de 20% per generatie en dit jaar nog maar 10%.
Wet van de remmende voorsprong?
Apple heeft blijkbaar de Armv9 architectuur nog niet in deze SoC.
De komende weken zullen er meer details bekend worden denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
En dat zou ook nog eens worden bereikt door vooral de kloksnelheid omhoog te gooien, van 2,99GHz naar 3,23GHz.
12 Pro Pacific Blue is redelijk vergelijkbaar dus nopequote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou eerder een Series 6 kopen, always on display is wel chill.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef arvensis het volgende:
Hier ook een 12 pro, dus geen update.
Loont het nog om een Watch SE te kopen?
Ik heb om een uur of 2 de Apple Store app geopend, de bestelling ingevuld, mijn huidige telefoon als inruil opgegeven en betaald. Was binnen 5 minuten klaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 @ 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Peak Design heeft echt kwaliteit. Ik heb ook wat cameraspul van ze; heel fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Peak Design vooral omdat ik hem op mijn fiets wil kunnen klikken en hun garantie op producten is echt no questions.
Ik heb soms een hoesje, als ik denk dat het slim is om meer grip te hebben, inderdaad. Daarom heb ik ook nu een Nudient, want die zijn lekker dun, zodat je telefoon een beetje slank blijft.quote:Ik heb sowieso altijd een hoesje al is het maar voor de grip.
Goedkope hoesjes moet je sowieso niet doen.quote:Ik ben alleen klaar met de hoesjes van de hema (rekken uit, bewegen, met zanddeeltjes/stof ertussen molt dat gewoon je telefoon. (Mijn huidige 6 heeft vooral kleine kratertjes als schade)
Dus wil dit wel een kans geven als ze voor polycarbonaat gaan
Peak Design heeft topspul. Kheb tassen, adapters, camerariem en statief van ze. Maar vooral het no-nonsense omwisselbeleid als er iets stuk gaat is erg fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Peak Design heeft echt kwaliteit. Ik heb ook wat cameraspul van ze; heel fijn.
[..]
Ik heb soms een hoesje, als ik denk dat het slim is om meer grip te hebben, inderdaad. Daarom heb ik ook nu een Nudient, want die zijn lekker dun, zodat je telefoon een beetje slank blijft.
[..]
Goedkope hoesjes moet je sowieso niet doen.
Alle nieuwe iOS zijn release candidate sinds dinsdag en staan inmiddels op mijn iPhone, iPad, AppleTV en Watch.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:32 schreef RoW_0 het volgende:
Is IOS15 laatste beta/gm een beetje te doen en stabiel?
Pakweg 100 euro per vandaag. Pro goeddeels verdwenen behalve bij handelaren met voorraad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gaat de iphone 12 nog in prijs zakken?
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph5c3f5b77b/iosquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ligt het aan mij of is "niet storen" verdwenen in iOS 15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |