Ik heb daar niet naar gekeken aangezien ik al een vrij nieuwe iPad Pro 11 2021 heb. Zat te wachten op de iPhones.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De nieuwe ipads hebben het ook.
Ik ook! Altijd leuk om te zien hoeveel baantjes ik zwem.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Apple Watch elke dag, echt prima ding en met sporten echt chill ook.
Benieuwd hoe de A15 is tov de A12X en M1, waarschijnlijk tussen die twee in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:57 schreef DKUp het volgende:
iPad Mini is vanaf ¤559,-
A15-chip wel trouwens![]()
A14 was vergelijkbaar met een A12X, A15 is wel heel tof en dus beter dan de iPad Air lol.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de A15 is tov de A12X en M1, waarschijnlijk tussen die twee in.
A15 zou op een theoretische 5600 score uitkomen (A14 4000, A12X 4600 en M1 7200).quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
A14 was vergelijkbaar met een A12X, A15 is wel heel tof en dus beter dan de iPad Air lol.
Misschien 1GB Ram minder.
Ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:48 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand of de rvs versie van de Apple Watch komt in Nederigland?
20 september.quote:
Klopt. Dat was ook een beetje wat de intro van Cook impliceerde.quote:Op dinsdag 14 september 2021 @ 20:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij waren alle beelden uit Calefornia.
Nu ook al te installeren via:quote:
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 september 2021 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple Watch 4G in Nederland Release
Dat advies was wel specifiek voor zware motoren. Ik vraag me wel af wat mountainbiken bijvoorbeeld voor effect heeft, al gok ik dat het probleem bij zware motoren via het frame trillen zit in het relatief constante uitdelen van tikjes aan de sensor tot je daar resonantie in krijgt.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moest een beetje gniffelen, toen ze dat promofilmpje van de iPhone 13 lieten zien met dat jochie op de brommert, terwijl er net vorige week een support-document en artikel van Apple is uitgekomen dat die trillingen niet zo goed zijn voor de camera-stabilisatiesysteem van de iPhone..
Nieuwe iPad Mini is wel erg nice trouwens. Kan ik m'n ouders een plezier mee doen.
Ik heb alleen geen kpn maar t-mobilequote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
![]()
![]()
Straks lekker kunnen sporten zonder telefoon mee te hoeven nemen.![]()
![]()
Dat kan nu ook al?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
![]()
![]()
Straks lekker kunnen sporten zonder telefoon mee te hoeven nemen.![]()
![]()
Jawel, maar je telefoon thuis kunnen laten en in geval van nood toch bereikbaar zijn vind ik best prettig.quote:
Ik ga dan maar eens een overstap overwegen. Gewoon schandalig dat het pas nu in Nederland verkrijgbaar is en dan nog steeds niet bij Vodafone.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen kpn maar t-mobile.
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple Watch 4G in Nederland Release
quote:Heeft Apple zich bedacht?
Update 16 september: Er is een opvallende wijziging op de Nederlandse pagina van de Apple Series 7 én de vernieuwde pagina van de Apple Watch SE te zien. Apple heeft alle verwijzingen naar de Cellular (4G) modellen van de Apple Watch verwijderd. Alle modellen hebben geen rode ring meer, het woordje “Series 7” en “SE” is niet meer in het rood en ook de omschrijvingen met wat er mogelijk is met een Apple Watch 4G zijn uit de pagina gehaald. Ook spreekt Apple niet meer over de komst van de roestvrij stalen Apple Watch, die alleen met 4G verkrijgbaar is. Sinds het event had Apple ook de Apple Watch SE-pagina een update gegeven met verwijzingen naar de Cellular-versie, maar ook dat is nu teruggedraaid. Ook de Cellular-pagina met lijst met providers (waar Nederland nog niet op stond), verwijst nu simpelweg door naar Apple’s startpagina. Kortom: er is geen enkele verwijzing meer naar de Apple Watch 4G op de Nederlandse Apple-website te vinden.
Het is onduidelijk wat dit precies betekent. Was de informatie op de pagina onjuist of had Apple simpelweg te vroeg de informatie online gezet? Vanuit Apple is het nog altijd stil. Mocht er meer duidelijkheid zijn, dan werken we dit artikel weer bij. Hieronder lees je ons eerder artikel over de aankondiging van 15 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |