Eindelijk…quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Aether het volgende:
Apple Event 18 oktober 19 uur
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom maar door met die nieuwe AirPods (Pro)
Ja, ze zijn duidelijk beter dan doppies van een paar tientjes. Maar niet alle witte doppies die jij in de trein ziet zijn airpods.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?
Wil er mee bellen en eigenlijk ook hardlopen (icm Apple Watch). Vooral handig dat ze zo naadloos integreren met de iPhone.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?
Gaat hardlopen goed met die dingen? Ik heb geen zin om in het donker zo’n ding te laten vallen en vervolgens kwijt te raken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil er mee bellen en eigenlijk ook hardlopen (icm Apple Watch). Vooral handig dat ze zo naadloos integreren met de iPhone.
Ja geen idee, is voor mij ook de eerste keer.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gaat hardlopen goed met die dingen? Ik heb geen zin om in het donker zo’n ding te laten vallen en vervolgens kwijt te raken.
Als ze goed blijven zitten, wil ik ze wel overwegen, maar eerlijk gezegd vind ik ze wel echt duur.
Lizzoquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind de keuze in muziek niet echt mijn smaak, om het vriendelijk te zeggen
Heb er ook niks mee.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep, niet mijn eerste keuze.
Ja, eentje met een Afterburner kaart.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:30 schreef Aether het volgende:
Net zo snel als een Mac Pro 16 core CPU, maar dan in een laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |