SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik met gebakken aardappels.
Ook wedstrijden gereden?quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:08 schreef Ama het volgende:
Paarden
Ik ben stiekem wel een paardenmeisje.
Nee, althans niks serieus, maar wel aantal jaar op paardrijden gezeten en later nog tijdje stage gelopen in een manege (en mijn rug verneuktquote:
Lijkt op iemand die ik ken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef Ama het volgende:
Maar paarden blijven toch altijd mijn favoriete dieren, samen met katten dan.
Ooit als ik rijk ben heb ik een groot huis met 2 paarden ofzo. Of 1 paard en een shetlandpony.quote:
Ik werkte nog al veel en werd door mijn vader uit gehaald voor wedstrijden war ik geen zin in had.Springen ging wel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
Maar werd van paardrijden gehaald toen ik een opstandige puber werd en weigerde door de regen naar les heen te fietsen enz. Toen hebben ze mij eraf gehaald na een tijdje.
De Penny.quote:
Springen is wel leuk ja en buitenritten maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkte nog al veel en werd door mijn vader uit gehaald voor wedstrijden war ik geen zin in had.Springen ging wel goed.
Flinke buiquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen op het balkon te genieten van wat er terecht komt van het beloofde zomerweer
Maar gauw de plaat aan voordat het gaat regenen![]()
hier de hele dag zon geweestquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen op het balkon te genieten van wat er terecht komt van het beloofde zomerweer
Maar gauw de plaat aan voordat het gaat regenen![]()
Boven Schotland wel ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flinke bui![]()
https://www.buienradar.nl/
Dan was er altijd een zielig meisje die de wedstrijd won.quote:
paarden pesten nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was er altijd een zielig meisje die de wedstrijd won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |