Oh, was dat een grap?quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi er geen forumgrappen van 7 jaar terug in, zeg.
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Feyenoord geen dribbelaar uit Engeland gehaald?
Die kon de trainingsintensiteit niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wordt een makkeie voor Feyenoordquote:
Die moet nog wennen aan de trainingsintensiteitquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kon de trainingsintensiteit niet aan.
Ze hebben Nelson invalide geschopt zodat een user in het Feyenoord-topic wat te zeiken kon hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kon de trainingsintensiteit niet aan.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben Nelson invalide geschopt zodat een user in het Feyenoord-topic wat te zeiken kon hebben.
Een waanzinnig talent, heel bijzonder dat Feyenoord zo'n speler weet te halen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan weet je dat het écht een treurig toernooi is.quote:
Die vind ik vaker tegenvallenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Malacia kan er helemaal niets van vandaag
Niet voor @KingRolandquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:15 schreef hhh38 het volgende:
Wegen van God zijn weer eens ondoorgrondelijk
Ik vind het wél leuk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan weet je dat het écht een treurig toernooi is.
Ik zie die andere twee teams hier ook niet zo winnen hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Frustrerend potje
Wil je iets in deze poule dan moet je tegen deze kneuzen toch wel 6 punten pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |