Dit was allemaal begin vorig jaar. Jij postte toen nog niet mee in 40+ volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wow waarom heb ik dit helemaal gemist?Mooi om te lezen en het kettinkje met Groot van het 40+ team.
thanks Shiiquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:06 schreef -Shii- het volgende:
@:Prisha ik heb vandaag n.a.v. het linkje van Domnivoor hierboven door de topics gekeken en genoten van de foto's en jouw verslag van de beklimming van de Kilimanjaro. Respect en wat een gave herinnering zal dat nog steeds zijn.
Nou, hier wil ik wel aan bijdragen... Ik gooi met liefde een taart in je gezicht...quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Omdat het leven van de meeste users in 40+ inmiddels half voorbij is wordt het tijd om na te denken over de bucketlist. Wat staat er op jouw bucketlist?
TS begint:
Een taartengevecht, het lijkt me al jaren heel tof om dat eens te doen, lekker met taarten (vol met slagroom uiteraard) naar anderen gooien, er mag uiteraard ook naar mij gegooid worden
Vrijwilligers genoeg jaquote:Op woensdag 29 september 2021 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, hier wil ik wel aan bijdragen... Ik gooi met liefde een taart in je gezicht...
Staat dat op jouw bucketlist?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, hier wil ik wel aan bijdragen... Ik gooi met liefde een taart in je gezicht...
Gelukt, sinds een paar maanden weer een eigen saxofoon.quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:50 schreef -Shii- het volgende:
Oh ja, saxofoon leren spelen ook weer oppakken. Een eigen saxofoon hebben, lijkt me geweldig.
Je bedoelt je imaginaire bucketlist-vrouw zeker?quote:Op zondag 25 september 2022 20:41 schreef cressisub het volgende:
Coelacanthen onder water zien.
Dat wordt serieus diep duiken , dus denk niet dat mijn vrouw dit leuk gaat vinden. :-)
mee bezig nuquote:
Quarter life crisis denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |