Zó...da's lang geleden dat ik dat gehoord heb.quote:
Nu moet je wel dansen!quote:Op maandag 13 september 2021 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zó...da's lang geleden dat ik dat gehoord heb.
Ja vond het destijds ook echt een leuk nummer, identificeerde me ook wel met de tekst, hahahaquote:
Je had een loverboy ja?quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vond het destijds ook echt een leuk nummer, identificeerde me ook wel met de tekst, hahaha
Lolquote:
Hoeft ook niet, beter niet mijn twisted mind vermengen met jouw zwoele herinneringenquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolnevermind, ga het niet uitleggen ook.
Hahaha lijkt me ook beterquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, beter niet mijn twisted mind vermengen met jouw zwoele herinneringen [ link | afbeelding ]
Jij weetquote:
Ik zal neutraal luisteren.quote:
Wat hoor jij?quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:18 schreef cosmosis het volgende:
Baby shagging daar begint het mee... wordt lastig
Jij blijft toch de rots in de branding!quote:
Ben jij het? Ik wist het!quote:
rustig aanquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij blijft toch de rots in de branding!
Bruh wel mooi zolang ik niet zelf meezing dat gaat niet goed hahaquote:
Doe dat dan maar nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bruh wel mooi zolang ik niet zelf meezing dat gaat niet goed haha
Freedom is life!quote:
SPOILER: spotifyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Treehut362 op 17-09-2021 19:42:47 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
Doe maar een drummertjeSPOILER: playlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt voor de disclaimer!quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
Best Gym Trap Music mix 2021
Best Gym Trap Music mix 2021 🔥 Workout Motivation Music Mix 2021 🔥 1 Hour Epic Workout Music 2021
x Workout Motivation Music Mix 2021 x
1 Hour Epic Workout Music 2021
Heb al de hele dag Reim in mijn hoofd, ga weg Matthiasquote:
Udo will helpquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heb al de hele dag Reim in mijn hoofd, ga weg Matthias
Kloteventjequote:
Kliktquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
@:UitStraling Ben benieuwd wat je van dit nummer vindt, en of het je om dezelfde reden als ik aanspreekt![]()
Toevallig ook net een kerstliedje geluisterd. Nog 100 dagen ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
Zin in kerst![]()
Zooo klaar met het gekloot
Ik heb ook echt zin in kerst! Het is gewoon echt the most wonderful time of the yearquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
Zin in kerst![]()
Zooo klaar met het gekloot
Op 05:29 hoor ik wel watquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
@:UitStraling Ben benieuwd wat je van dit nummer vindt, en of het je om dezelfde reden als ik aanspreekt![]()
Ja idd! En onder andere wat mij betreft, ben gewoon helemaal in love met die gitaarriffs door dat hele nummer heenquote:
Ja dat constante riedeltje viel me al meteen op maar dacht dat dat meer mijn ding was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd! En onder andere wat mij betreft, ben gewoon helemaal in love met die gitaarriffs door dat hele nummer heen![]()
En rond 1:51?quote:
Nee joh, waarom denk je dat ik 'm al meerdere keren heb gepost hier de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat constante riedeltje viel me al meteen op maar dacht dat dat meer mijn ding was.
Gezelligquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Stray_cat het volgende:
Lekker ongesteld all over the place
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Stray_cat het volgende:
Lekker ongesteld all over the place
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, kan je het een beetje aan
Niet ? Dacht dat het wel redelijk algemeen bekend wasquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
Nooit geweten dat het origineel van hem was![]()
Klopt, maar hij heeft wel zijn eigen wending eraan gegeven. Zeker geen fan, maar wel bewondering.quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet ? Dacht dat het wel redelijk algemeen bekend wasaardig wat van Hazes sr is jatwerk
YEPquote:
Dat riedeltje op 02:10 moet je herkennen als mijn achilleshiel @Foshizzle79quote:
Heb het net geluisterd en idd, dat riedeltje...al zijn er wel leukere en betere riedeltjes die meer passen bij jou zegmaar...maar i could be wrongquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat riedeltje op 02:10 moet je herkennen als mijn achilleshiel @:Foshizzle79
Durf nu bijna niet te vragen welke dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het net geluisterd en idd, dat riedeltje...al zijn er wel leukere en betere riedeltjes die meer passen bij jou zegmaar...maar i could be wrong
Jezus Christusquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Durf nu bijna niet te vragen welke dan?
Dan mag jij die andere "jouwe" plaatsenquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent me serieus nog geen 2 seconden voor, dit is de jouwe
Awww...quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken jou hier altijd zo mooi in.
Lost for words eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast 1000 andere plaatjes uiteraard maar deze is 100 procent van jou.
Sorryquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lost for words eigenlijk...![]()
Ja tuurlijk! Zo vatte ik het ook op eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar er zit iets moois in toch?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 01:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Zo vatte ik het ook op eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |