SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emma Robertsquote:
zegt me niksquote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Emma Robertsvan Harry Potter
Ik moest me even helemaal stuk denken maar is het niet Watson?quote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou jaquote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Als je een hand voor haar mannenkaak houd dan is ze wel knap.
Oh Ja!quote:Op maandag 13 september 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest me even helemaal stuk denken maar is het niet Watson?
quote:Op maandag 13 september 2021 23:39 schreef Sfancta het volgende:
Mag hier ook femdom enzo gepost worden? zoja dan ben ik van de partij hier
Zo hee eyeopener!quote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Als je een hand voor haar mannenkaak houd dan is ze wel knap.
Begon ook te twijfelenquote:
whehehequote:Op maandag 13 september 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
Kijk, in Urk wonen maatschappelijk betrokken jongeren:
[ afbeelding ]
Ik mezelf wel, geloof ik!quote:Op maandag 13 september 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey jou heb ik hier nog niet eerder gezien
van welke SC ken ik jou ook alweer? Relaties? 40+? ABO?quote:
Toch wel mooie uniformenquote:Op maandag 13 september 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
Kijk, in Urk wonen maatschappelijk betrokken jongeren:
[ afbeelding ]
Lol wat?quote:Op maandag 13 september 2021 23:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ineens weet je wel wie ik ben en US, ok. Meisie
Wat?quote:
40+ SC en daarvoor UTO SC, denk ik?quote:Op maandag 13 september 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van welke SC ken ik jou ook alweer? Relaties? 40+? ABO?
roberts is een anderquote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
jaaaa UTO, dat was hetquote:Op maandag 13 september 2021 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
40+ SC en daarvoor UTO SC, denk ik?
Zei ik toch ook al toen US me verbeterde?quote:
ben op zoek naar de bdsm sc maar waar?quote:Op maandag 13 september 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt niet echt General Chat achtig he
Ik ben iig compleet de draad kwijt.quote:Op maandag 13 september 2021 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand.
A joh, mens, je zegt eerst dat je me niet kent dus ook niet hoe ik sta in complotten. Gaat je niks aan ook, dus ja, zeg dan niks. You know nothing.quote:Op maandag 13 september 2021 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat?
Wat een rare SC avond weer.
US zegt vlak daarvoor dat mensen die wat problemen hebben met het vaccin sowieso al complotgekkies zijn die bijvoorbeeld ook in graancirkels geloven. Ik ken je naam en we hebben wel eens wat genachtbaggerd samen maar hoe je in de complotten staat geen idee.
[..]
Wat?
lijkt me iets voor KELquote:Op maandag 13 september 2021 23:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
ben op zoek naar de bdsm sc maar waar?
Serieus?quote:Op maandag 13 september 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
A joh, mens, je zegt eerst dat je me niet kent dus ook niet hoe ik sta in complotten. Gaat je niks aan ook, dus ja, zeg dan niks. You know nothing.
Emma Watson bedoel jequote:Op maandag 13 september 2021 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
A joh, mens, je zegt eerst dat je me niet kent dus ook niet hoe ik sta in complotten. Gaat je niks aan ook, dus ja, zeg dan niks. You know nothing.
Ik snap je hoor.quote:Op maandag 13 september 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Kan iemand me vertellen of ik vanavond in Chinees type ofzo?
Vanavond alleen?quote:Op maandag 13 september 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
dat is een vereiste voor Fok sowiesoquote:Op maandag 13 september 2021 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien zijn we dan wel beiden vreemd.
Ja als iedereen nou eens verder leest na mijn reactie...kan je zien dat ik het al verbeterd had.quote:
die linkse, Emma Watsonquote:Op maandag 13 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou eens verder leest na mijn reactie...kan je zien dat ik het al verbeterd had.
Je raaskalt. Serieus.quote:Op maandag 13 september 2021 23:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wie niet? Daar gaat het toch helemaal niet meer over.
Je komt vrij begrijpelijk over.quote:Op maandag 13 september 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Het lag even stil. Maar hopelijk maandag weer naar Albaantje.quote:Op maandag 13 september 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha liesje! Nog steeds aan het reizen?
Geeft niet hoor. Emma Roberts is ook leuk.quote:Op maandag 13 september 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou eens verder leest na mijn reactie...kan je zien dat ik het al verbeterd had.
Tijdens UTO was je toen ergens in voormalig Joegoslavië aan het dansen, toch?quote:Op maandag 13 september 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag even stil. Maar hopelijk maandag weer naar Albaantje.
niet volgens @UitStralingquote:Op maandag 13 september 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Emma Roberts is ook leuk.
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 13 september 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lag even stil. Maar hopelijk maandag weer naar Albaantje.
Wie niet? Daar gaat het toch helemaal niet meer over.quote:
Nee, Lieske beschuldigt me dat ik een complotdenker ben via US blijkbaar ofzo.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Nee, Lieske beschuldigt me dat ik een complotdenker ben via US blijkbaar ofzo.
Lol ja. In Kroatie bedoel je denk ik. Deed ik een dansje voor een streetcam.quote:Op maandag 13 september 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tijdens UTO was je toen ergens in voormalig Joegoslavië aan het dansen, toch?
Ja die zat ook in we're the millers , geniale filmquote:Op maandag 13 september 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waardevolle toevoegingquote:Op maandag 13 september 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar ik reis graag alleen Koen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nicezou zo meegaan als dat niet slecht voor huwelijk was
Ja, dat was het!quote:Op maandag 13 september 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja. In Kroatie bedoel je denk ik. Deed ik een dansje voor een streetcam.
heb het vroeger wel geprobeerd maar was het hem bij mij nooit zo.quote:Op maandag 13 september 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik reis graag alleen Koen.
Nee, US zegt een paar post boven je, dat je een complotdenker moet zijn omdat alle mensen die het coronavaccin weigeren, complotdenkers zijn. Je reageert op een post van me waarin ik met hem in discussie ben omdat ik het daar niet mee eens ben, dat het ook hele gewone mensen kunnen zijn en dat je daar soms verbaasd over kunt zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Van maandag (kom er de middag aan) tot vrijdag de week daarop (in de enorm vroege ochtend terug)quote:Op maandag 13 september 2021 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was het!Hoelang ga je naar Albaantje?
Dat is best een aardige vakantie!quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van maandag (kom er de middag aan) tot vrijdag de week daarop (in de enorm vroege ochtend terug)
Ik lees dat heel anders. Ze haalt US aan. Moest even teruglezen, want was nieuwsgierig waar de discussie over ging en omdat Liesje in mijn optiek altijd heel oprecht is in dit topic. Je voelt je onterecht aangevallen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Gewoon naar plekken waar ik al geweest ben. Noorden want bergen en emotionele redenen. En zuiden want witte stranden en knalblauwe zee. En nog wat dingetjes daartussen in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is best een aardige vakantie!Heb je al een idee wat je gaat bekijken/doen?
Wat lief, doet me goed. Want probeer wel oprecht te zijn maar ben daar soms ook wel wat onzeker over.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik lees dat heel anders. Ze haalt US aan. Moest even teruglezen, want was nieuwsgierig waar de discussie over ging en omdat Liesje in mijn optiek altijd heel oprecht is in dit topic. Je voelt je onterecht aangevallen.
Niet onzeker zijn hoor. En je typt zeker niet in Chinees.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, doet me goed. Want probeer wel oprecht te zijn maar ben daar soms ook wel wat onzeker over.
Ken je daar nu ook mensen van vorige vakanties waar je op bezoek gaat?quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon naar plekken waar ik al geweest ben. Noorden want bergen en emotionele redenen. En zuiden want witte stranden en knalblauwe zee. En nog wat dingetjes daartussen in.
Dat laatst zou wel knap zijn overigens!quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet onzeker zijn hoor. En je typt zeker niet in Chinees.
香菇quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatst zou wel knap zijn overigens!
Ja naja ik ben wel van het zeggen wat ik denk, al slik ik ook heel vaak iets in, maar soms schreeuwt alles in me dat ik iets moet zeggen. Maar wordt me zoals je ziet niet altijd in dank afgenomen. En heb ook weer niet zo'n gladde rug ofzo. dus vind je reactie fijn.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet onzeker zijn hoor. En je typt zeker niet in Chinees.
Jawel, maar is wel een beetje ingewikkeld. Niet allemaal hoor maar mentaliteit is wel een beetje anders daar, als alleen reizende vrouw ben je vast wel in voor een avontuurtje. Euh nee. Dus je moet wel oppassen dat je niet de indruk wekt dat je misschien wel seks met ze wil hebben. En heeeeeel duidelijk zijn daarin. Maar wel zin om sommige mensen terug te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je daar nu ook mensen van vorige vakanties waar je op bezoek gaat?
Ik denk dat je in Nederland ook wel moet oppassen dat je daar duidelijk genoeg in bent als alleenreizende vrouw. Misschien dat het cultuurverschil het nog iets vergroot omdat je eigenlijk iets doet dat niet helemaal in de cultuur past/paste? Wel jammer dat dat een kwestie is waar je mee bezig moet zijn. Ontmoet je ook andere toeristen? Of is het toerisme echt nog in de beginfase?quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel, maar is wel een beetje ingewikkeld. Niet allemaal hoor maar mentaliteit is wel een beetje anders daar, als alleen reizende vrouw ben je vast wel in voor een avontuurtje. Euh nee. Dus je moet wel oppassen dat je niet de indruk wekt dat je misschien wel seks met ze wil hebben. En heeeeeel duidelijk zijn daarin. Maar wel zin om sommige mensen terug te zien.
Ik ben op Fok wel vrij vaak doende opmerkingen in te slikken, anders was ik al 100 rellen en 50 bans verderquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik ben wel van het zeggen wat ik denk, al slik ik ook heel vaak iets in, maar soms schreeuwt alles in me dat ik iets moet zeggen. Maar wordt me zoals je ziet niet altijd in dank afgenomen. En heb ook weer niet zo'n gladde rug ofzo. dus vind je reactie fijn.
[..]
En sliep je nuquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben op Fok wel vrij vaak doende opmerkingen in te slikken, anders was ik al 100 rellen en 50 bans verder
In mijn badkamer zit al twee dagen een mug op dezelfde plek. Straks eens kijken of-ie het nog wel doet!quote:
Ik ontmoet het liefste zo weinig mogelijk andere toeristen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Nederland ook wel moet oppassen dat je daar duidelijk genoeg in bent als alleenreizende vrouw. Misschien dat het cultuurverschil het nog iets vergroot omdat je eigenlijk iets doet dat niet helemaal in de cultuur past/paste? Wel jammer dat dat een kwestie is waar je mee bezig moet zijn. Ontmoet je ook andere toeristen? Of is het toerisme echt nog in de beginfase?
Jij wil iedereen wel graag aan het slapen hebben altijdquote:
Ik denk serieus niet dat wanneer ik niet dingen inslik ik banwaardige dingen zou zeggen. Het zou alleen de sfeer niet altijd ten goede komen en sommige dingen zeggen heeft toch geen zin omdat mensen zo overtuigd zijn van eigen gelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben op Fok wel vrij vaak doende opmerkingen in te slikken, anders was ik al 100 rellen en 50 bans verder
Zeg dan niks en ga met lieske in gesprekquote:Op dinsdag 14 september 2021 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil iedereen wel graag aan het slapen hebben altijd
Ik begrijp echt niets van je aanvallen richting mij, kennelijk heb ik op een van je tenen gestaan ofzo, prima.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeg dan niks en ga met lieske in gesprek
Ik draai me dan nog een uurtje om. Maar ook slapen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
Nu niet meer, vwekker om 5:30
Truste allemaal![]()
Dat kan ik me voorstellen! Ik ben niet zo stoer wat vakanties betreft, maar als ik in Nederland in de natuur/op het strand loop, heb ik die ook het liefst voor mezelf. Gek genoeg kun je zelfs op de Waddeneilanden alleen op het strand lopen. Lijkt me ook wel suf als je in de binnenlanden van Albanië opeens een geel nummerbord tegenkomt met een doorsneefamilie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ontmoet het liefste zo weinig mogelijk andere toeristen.In Albanie dan, in andere landen vind ik het contact wel soms fijn, maar Albanie is alleen voor mij.
Ah, dat aspect had ik nog helemaal niet bedacht. Kunnen de Albaanse mannen een beetje toneelspelen?quote:En omdat ik alles met het OV doe, ontmoet ik allerlei Albanezen, fijne ontmoetingen, altijd. Maar soms zijn het dus alleenstaande mannen die in jou een ticket naar Europa zien. Jammer, want ik denk graag het beste van mensen. Maar daar prik je ook wel snel doorheen hoor! Ik heb een Albanese ex die echt totaal niet naar Europa wilde. Maar was niets serieus want ik was niet Albanees en dat kon niet. Vond ik ook wel prima eigenlijk.
Tja, als het mooi, exotisch en goedkoop is, zal het toerisme vrij snel toenemen, vrees ik. Straks moet je een nieuw land vinden!quote:Het toerisme is zeker niet meer in de beginfase, 3 of 4 jaar geleden was het heel anders. Corona heeft het wel een stapje terug gezet maar het is wel echt heel erg in opkomst nog steeds. Wizz vliegt vanwege arbeidsmigratie ook vanaf heel veel luchthavens naar Tirana. En daar komen ook toeristen mee, zo ben ik er zelf immers ook beland. (Naja met toen transavia )
Vriendinlief is vroeg weg. En er zijn wat Aziaten door aandacht nodig hebben dus die neem ik dan ook maar meteen mee.quote:Op dinsdag 14 september 2021 05:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
InderdaadWaarom moet je steeds zo vroeg op de laatste tijd?
![]()
Gewn bejaardenleef voor jou dusquote:Op dinsdag 14 september 2021 06:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen ambities om dit mijn vaste ritme te maken.
O ja, nee dat is niet te doen danquote:Op dinsdag 14 september 2021 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon laat naar bed gaan. Niet echt sustainable op die manier.
Kijk nog niet helemaal uit om te gaan sporten vanavond. Misschien maar even verzetten naar de donderdag ofzo.quote:
door de week tik ik de 6 uur meestal niet aan inderdaad. Als is het minder erg dan voorheen, ging ik rustig hele week om 2;00 slapen en om 6:00 wekkerquote:Op dinsdag 14 september 2021 06:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt ook een kort nachtje.
Je auto niet in de fik gevlogen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 06:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt ook een kort nachtje.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 06:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door de week tik ik de 6 uur meestal niet aan inderdaad. Als is het minder erg dan voorheen, ging ik rustig hele week om 2;00 slapen en om 6:00 wekker
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:15 schreef Karzai het volgende:
20 wagens in de fik in Ede @:cherrylips?
Geen idee. Heb geen brandweer aan de deur gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2021 06:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je auto niet in de fik gevlogen?
+1quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat zou ik nog geen dag volhouden, zo weinig slaap.
Leuke dagquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:24 schreef Karzai het volgende:
Dit was het nieuws[ afbeelding ]
plannen vandaag, even naar de markt
vanmiddag langs de kno voor controle
vanavond bij mijn moeder eten
Hoorde op de radio dat het best wel veel kan schelen als we een strenge winter krijgen. Gaat ongeveer goedkoper worden om mijn huis te verwarmen met de airco ipv gas.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
Ojee de energieprijzen gaan flink stijgen
Vandaar die shoarma op mijn bed net...quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaar die shoarma op mijn bed net...
what else is new?quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
toch geen last van hierquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
wait whatquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles wordt duurder schuld van rutte!!!quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
Was @dud0r blijven slapenquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Romantisch, samen een grote shoarmaschotel op bed etenquote:
Met extra knoflooksaus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Romantisch, samen een grote shoarmaschotel op bed eten
en flink wat rauwe uiquote:
Is dat zo?quote:
Slechter dan de rest van FOK bedoel je?quote:
Verwentheequote:
Mja, er zijn analysten die voorspellen dat China gebruik gaat maken van de zwakte van Biden om Taiwan binnen te vallen. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Lekker zo'n demissionair kabinet op oorlogspad, raar dat je nooit eens een keer reuring krijgt in de pers dat Nederland al tientallen jaren als een loops hondje rond de benen van de Westerse militaire grootmachten huppelt.
En op het werk. Lekker naar de wijk van Kees Kachelquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar naar iets wat men werk noemt...
Wat een duur woord voor "Fittie op de tremhalte"quote:
Gaat hardquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mogguh allenVandaag 4 minuten goddelijk weer minder dan gisteren helaas. Gelukkig ben ik al wel weer even door de uiterwaarden gaan wandelen en het was weer heerlijk
![]()
Het sterrenstelsel dat het meest op onze Melkweg lijkt is de Andromedanevel.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een duur woord voor "Fittie op de tremhalte"
gaat steeds meer de goede kant opquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mogguh allenVandaag 4 minuten goddelijk weer minder dan gisteren helaas. Gelukkig ben ik al wel weer even door de uiterwaarden gaan wandelen en het was weer heerlijk
![]()
Ooh ja klopt, China is daar een vies spelletje aan het spelen ten nadele van heel wat omringende landen bij de Spratly eilanden maar wat heeft Nederland erbij te zoeken voor de zoveelste keer, laat gewoon andere NAVO landen een keer de harige ballen laten zien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, er zijn analysten die voorspellen dat China gebruik gaat maken van de zwakte van Biden om Taiwan binnen te vallen. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
En bovendien: China CLAIMT deze zee als haar grondgebied, maar het zijn gewoon internationale wateren
Mja, het is een soort gezonde 'thee.'quote:
Zo klinkt het meer als een kopje levertraan met cola waar de prik al weken vanaf is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het is een soort gezonde 'thee.'
Dit zijn gewoon vlooteskaders die samen oefenen. En tevens laten zien: we zijn er, probeer niks. Doet Rusland in onze wateren. Doet China bij Australië.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja klopt, China is daar een vies spelletje aan het spelen ten nadele van heel wat omringende landen bij de Spratly eilanden maar wat heeft Nederland erbij te zoeken voor de zoveelste keer, laat gewoon andere NAVO landen een keer de harige ballen laten zien.
Lekker botsen over 4 miljard jaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het is een soort gezonde 'thee.'
Nou, ja erg vies is het niet, maar echt een delicatesse nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het meer als een kopje levertraan met cola waar de prik al weken vanaf is.
Graag met pompons en korte rokjesquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker botsen over 4 miljard jaar
waren ze niet al gestegen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
Ja ik snap de politiek wel, daarom varen er ook expres weinig Amerikanen mee, gunboat diplomacy, ik vind het alleen zo muf dat wij weer meedoen na Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon vlooteskaders die samen oefenen. En tevens laten zien: we zijn er, probeer niks. Doet Rusland in onze wateren. Doet China bij Australië.
Ik wordt blij van deze postquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag met pompons en korte rokjes
Of gewoon een beetje wennen aan sneeuw, ijs en kou.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
maar meot dus een elektrische kacheltje gaan kopen?
Mja, met wie moeten we anders oefenen? Pang roepen tegen de zeekadetten?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik snap de politiek wel, daarom varen er ook expres weinig Amerikanen mee, gunboat diplomacy, ik vind het alleen zo muf dat wij weer meedoen na Irak en Afghanistan.
Pinda pinda!quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met wie moeten we anders oefenen? Pang roepen tegen de zeekadetten?
Fotos willen we :pquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk in zo’n hof. Je krijgt best het een en ander mee van je burenals ze komen en gaan. Maar het heeft wel wat. Beetje dorps
En gewoon een superleuk appartementje
Zaterdag ben ik weer terug. Maar daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
Ik kwam even kijken of je al terug was van vakantie. Maar volgens mij nog lang niet
De Amerikanen willen graag dat we voorlopig de eerste 5 jaar blijvenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met wie moeten we anders oefenen? Pang roepen tegen de zeekadetten?
Ik denk dat dat duurder is dan gewoon je cv laten draaien, tbh.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
het s wel een idee om zon apart verwarmding te halen alleen voor deze kamer
Dat is iets voor bejaarden toch zo'n straalkacheltje?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Duurt nog langquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik weer terug. Maar daar wil ik nog niet aan denken
Gas toch niet?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat duurder is dan gewoon je cv laten draaien, tbh.
ja plus hun verwarming er nog bijquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is iets voor bejaarden toch zo'n straalkacheltje?
Leuk. Schattigquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
http://www.booking.com/Share-TWxXqsW
Blijven? Het is toch gewoon een oefening?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Amerikanen willen graag dat we voorlopig de eerste 5 jaar blijven
Te kortquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Duurt nog lang
Geniet er lekker van.
mooiquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elektrieke dekenquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
maar meot dus een elektrische kacheltje gaan kopen?
Leukquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hofjes heb je heel veelquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi
is dat hele centrum van budapest in deze stijl?
Die onderhandelingen zijn nog gaande, de Amerikanen zouden een blijvende deployment zeeeeer op prijs stellen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijven? Het is toch gewoon een oefening?
Waarom moet ik nu aan een gerbil denken?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das dan voor in bed zodat ik dan van deze verwarmde kamer naar verwarmd bed kan rennen
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar zo'n tussen muren ingeklemd bed krijg ik het benauwd van
je ziet mij zo van de ene naar de andere kamer rennen als een gerbil?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan een gerbil denken?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onderhandelingen zijn nog gaande, de Amerikanen zouden een blijvende deployment zeeeeer op prijs stellen.
De gerbils van mijn stiefdochtertje renden altijd als een dolle van warm plekje naar warm plekje.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet mij zo van de ene naar de andere kamer rennen als een gerbil?
Neem je een split airco die kan ook verwarmen EN koelen als het echt warm is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Als je isolatie een béétje ok is, draait die kachel niet continu he.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gas toch niet?
Alleen douchen is al 1,49 hier
Wist niet dat je bij defensie werktequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet weer.
Daar hebben we helemaal geen capaciteit voor. We hebben een van de oudere fregatten tijdelijk aan de ketting moeten leggen omdat er personeelstekort is.
een stukje noordelijker dan wat ik heb geboekt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat ding bijna de hele winter gebruikt. Amper de cv aan gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem je een split airco die kan ook verwarmen EN koelen als het echt warm is.
Daar heeft ballie toch niks aan. Die heeft het in Nederland nog nooit warm gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rendement op stroom is 300-400%quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat ding bijna de hele winter gebruikt. Amper de cv aan gehad.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heeft ballie toch niks aan. Die heeft het in Nederland nog nooit warm gehad.
Marine is een van mijn interessesquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat je bij defensie werkte
nou ja dan begrijp ik dat je aan gerbils denktquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gerbils van mijn stiefdochtertje renden altijd als een dolle van warm plekje naar warm plekje.
ja moet het nog zien., Heb in in mei de verwarming aangehad en toen waren totale energie kosten die maand 99 euroquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je isolatie een béétje ok is, draait die kachel niet continu he.Bedoel vooral te zeggen: onderschat het verbruik van die straalkacheltjes niet.
Ja weet niet waar ik dat ding kwijt moet.Die kast. En het is hier helemala niet warm geweest binnen omdat aan deze kant pas de zon vanaf 1730 komt. Das wel echt een groot voordeelquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie keuzequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een stukje noordelijker dan wat ik heb geboekt.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een appartement in het Corvin centre.
Losse bedragen zeggen me niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet het nog zien., Heb in in mei de verwarming aangehad en toen waren totale energie kosten die maand 99 euro
ja de ramen tochten. Weet nog niet hoe ik dat moet oplossenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Losse bedragen zeggen me niet zoveel.Maar goed isoleren is sowieso goedkoper dan stoken/koelen, dus check ook vooral op tochtige hoekjes straks.
Ja mis nog meer vulling nadat ik gisteren chips had gegeten.quote:
Neequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je al in het reuzenrad geweest?
[ afbeelding ]
Jammer voor onze bootjesjongens dat ze niet in Incheon gestationeerd zullen zijn, dat is naast 's-Hertogenbosch het leukste plekje op Aardequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet weer.
Daar hebben we helemaal geen capaciteit voor. We hebben een van de oudere fregatten tijdelijk aan de ketting moeten leggen omdat er personeelstekort is.
Valt dat onder VVE?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de ramen tochten. Weet nog niet hoe ik dat moet oplossen
ben je toch ook een klein beetjequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDa’s iets voor toeristen
nee denk ik niet. Het is wel al kunstofquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt dat onder VVE?
En simpelste is een bak geld gooien richting nieuwe kozijnen en glas, denk ik.
In een reuzenrad gaan zitten is best wel muf en suf toch eigenlijk, ja of ze moeten dat ding rondjes van 3 seconden laten maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je al in het reuzenrad geweest?
[ afbeelding ]
Ja, maar ik houd niet van tourist trapsquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je toch ook een klein beetje
kitten?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de ramen tochten. Weet nog niet hoe ik dat moet oplossen
Rubbers laten vervangen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik niet. Het is wel al kunstofMaar sluit niet helemaal netjes aan meer
problem solvedquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan kunnen ze niet meer open toch?
misschien is dat idd een optie ja. Als de wind er vanaf water opstaat dan hoor je het gewoon fluiten zeg maarquote:
wil je @dud0r terughalenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen, op deze mooie prachtige zonnige dag.
@:dr_flash zon onder om 19.56
ik kom niet meer voor zonsondergang thuisquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen, op deze mooie prachtige zonnige dag.
@:dr_flash zon onder om 19.56
wanneer is de sleuteloverdracht?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet meer voor zonsondergang thuis
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Leuke ontvangst voor @:dud0r weer dit.
1 decemberquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer is de sleuteloverdracht?
Dat is een lange dag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet meer voor zonsondergang thuis
Hij voelt zich vast geroepenquote:
mis hemquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is een lange dag.
[..]
Hij voelt zich vast geroepen
Heer Haags.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Leuke ontvangst voor @:dud0r weer dit.
zoals elke dag, behalve vrijdag, zaterdag en zondag..quote:
Hey vriendjequote:
Jij bikkel!quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals elke dag, behalve vrijdag, zaterdag en zondag..
tenzij het piekseizoen is, dan wil 1 of meerdere van die dagen ook wel een lange dag zijn
januariquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das nog even. En tot wanneer mag je in je huidige woning blijven?
uiteraardquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah mooi toch![]()
kijk je er naar uit?
Zit je in Budapest?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze heb ik je al laten zien toch![]()
https://cf.bstatic.com/xd(...)9549f47a64dec4c7a&o=
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze heb ik je al laten zien toch![]()
https://9gag.com/gag/a6EPKq9
Je kunt ons gerust meenemen naar de wc hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc, stop nou met praten
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik een enquête van een universiteit.
- Ben u vrouw?
- Bent u man?
- Ben u Non-Binair?
- Ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik een enquête van een universiteit.
- Ben u vrouw?
- Bent u man?
- Ben u Non-Binair?
- Ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Loopt hier iemand rond die volgens mij flacon parfum over zich heeft heen laten vallen
https://9gag.com/gag/aK6RmKZquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard aangeklikt.
eentje opeten?quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:03 schreef Ama het volgende:
Krijg honger door de lucht van verse gevulde koeken.
Keer vriendin gehad die als receptioniste werkte in hetzelfde pand en die douchte zowat met parfum, ik rook haar door het hele enorm pand heen, soort vreemde mengelmoes van walging en lust was datquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Loopt hier iemand rond die volgens mij flacon parfum over zich heeft heen laten vallen
Sommige mensen ruiken het geurtje niet meer en dan gaan ze steeds meer gebruiken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer vriendin gehad die als receptioniste werkte in hetzelfde pand en die douchte zowat met parfum, ik rook haar door het hele enorm pand heen, soort vreemde mengelmoes van walging en lust was dat
Terwijl haar huid, haren, benen, oren en neus al zo lekker roken van zichzelf.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen ruiken het geurtje niet meer en dan gaan ze steeds meer gebruiken.
Zondequote:Op dinsdag 14 september 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl haar huid, haren, benen, oren en neus al zo lekker roken van zichzelf.
oren en neus ookquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik ruik daar nooit iets vanquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n kleren gewassen met van die pods en de geur is nogal sterk
Ja of neutraal dan, met kussen nooit iets vreemds aan haar neus geroken en dan kom je toch best dichtbij.quote:
Lekker een dagje erudiet Bohemien wezenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik neem mijn boek mee. Dan kan ik op een lekker plekje een poosje lezen.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een dagje erudiet Bohemien wezen
Lange paardenstaart en schoenen in een kleur die je nooit verwacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou eigenlijk een intelligent brilletje moeten kopen en een kleurige sjaal.
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |