Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef Annika77 het volgende:
Wat een ontzettend leuk nest! En fijn dat moeder ook zo op haar gemak is. Hoe oud wordt moeder geschat?
Goed bezig, je weet waar je ze kunt vindenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:35 schreef Yinny het volgende:
Ik ben hier thuis vriend aan het ompraten voor een kitten erbij, kind is allang voor een knuffelkitten
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ander hoogtepunt van de avond:
*natvoer voor Chartreuse klaarzet*
Poes![]()
![]()
![]()
‘Hier ligt nog een beetje poes, lekker!’
Poes![]()
![]()
‘Toe dannnn![]()
![]()
‘
Poes:![]()
![]()
Nadere inspectie leerde dat het een kitten drolletje was![]()
Waarna Cayenne het systeem nog eens demonstreerde door in een hoekje te plassen.
*poetspoets*
Na drie uur vond ik de ervaring wel lang genoeg. Een kleine verbouwing en zachte overtuiging (met bezemsteel) deed haar weer naar de kinderkamer floepen. En daar vond ze me al snel genoeg weer lief.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach Chartreuse! Of is ze ondertussen weer aan het moederen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Na drie uur vond ik de ervaring wel lang genoeg. Een kleine verbouwing en zachte overtuiging (met bezemsteel) deed haar weer naar de kinderkamer floepen. En daar vond ze me al snel genoeg weer lief.
Hier nog steeds redelijk lava
[ afbeelding ]
Inclusief broek van moeder die vol in de kleine kinderen zit![]()
Snoet van een Cupcake die best aardig natvoer van mijn vinger oplikte. Bordje is nog te moeilijk. Familie kon het festijn moeilijk aanzien en beet dapper mee![]()
[ afbeelding ]
De rest snapt het bordje al aardig en gaat van tijd tot tijd richting buffet![]()
[ afbeelding ]
Naast twee bikini’s hebben we trouwens ook een badpak. Meeste zwart aan de bovenkant, meeste wit aan de onderkant
[ afbeelding ]
Had niet bijgelezen, dus kon niet duimenquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uur rond getetterd met bezoek. Woonkamer is geen lava meer. De meesten kunnen inmiddels zelf op de bank klauteren. En de rest roept me, als ze zich eenzaam voelen![]()
[ afbeelding ]
U mist er eentje? Dat klopt. Sommige kittens hebben personal space nodig. Drie keer raden wie! Begint met een C en eindigt op erise…
[ afbeelding ]
Beetje jammer is wel dat jullie niet hard genoeg geduimd hebben en dat in ieder geval Cupcake (en volgens mij ook Cappucino) half vaste ontlasting hebben. Cupcake meteen wat grammetjes afgevallen![]()
Tettert verder nog net zo vrolijk rond als normaal. Dus vanmorgen toch maar snel dieetvoer gehaald. Ik wil geen zeven diarree kittensHopelijk blijven we het feest zo voor en kan de Grote Groei weer doorgaan.
Nu wel aan de slag geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had niet bijgelezen, dus kon niet duimen
Uiteraard. Net gestopt wegens zere duimenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu wel aan de slag geweest?Want Cupcake was toch netjes bijgekomen
Moederpoes is haast niet te zienquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand gaat het niet koud krijgen![]()
https://i.imgur.com/BhTDBjy.mp4
!!!quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iemand gaat het niet koud krijgen![]()
https://i.imgur.com/BhTDBjy.mp4
Dat zou ik eerder door hebben gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:32 schreef superkimmi het volgende:
Maar dan hebben ze er ook weinig om gezeurd denk ik?
En ach, beter dan andersom. Kattenluik dicht als ze nog buiten zijn
Dan genieten ze vandaag vast extraquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder door hebben gehad
Heb ze nog steeds niet buiten gezien. Waarschijnlijk hebben ze na daaagen het kattenluik uitproberen de hoop opgegevenquote:
Of ze hebben gewoon toch herfst...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb ze nog steeds niet buiten gezien. Waarschijnlijk hebben ze na daaagen het kattenluik uitproberen de hoop opgegeven
Dus nu zielig bij/op mij op de bank. Sneu hoor.
Dan heb je nog tijd om je in te schrijven voor novemberquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:08 schreef Takaiki het volgende:
Wij komen pas als het normaal keutelt
(just kidding)
Hield jullie eerder ook niet tegenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:08 schreef Takaiki het volgende:
Wij komen pas als het normaal keutelt
(just kidding)
Smoothquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je nog tijd om je in te schrijven voor november
Moet ik voor je met het asiel overleggen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:15 schreef vencodark het volgende:
Krijg ik groepskorting als ik ze allemaal neem?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rookie mistake..quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit ik weer hier. Zonder eten of drinken. Onder kittens
quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kocht een doosje sardientjes…
https://i.imgur.com/BvYClbU.mp4
Cupcake had het druk!
[ afbeelding ]
Wakker! Alleen niemand om mee te spelen![]()
[ afbeelding ]
Jamaar… ze doen het heel subtielquote:
In aanwezigheid van kittens áltijd eten, drinken, mobiel en afstandsbediening bij de hand houden.. regel nummer één toch?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar… ze doen het heel subtiel![]()
Speel speel speel op de grond.
Speel speel speel op en onder de bank
Speel speel speel op de bank en op mij…
En dan opeens *poef* lig ik onder slapende kittens
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoek de acht katten!
[ afbeelding ]
Mooie foto voor een legpuzzelquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoek de acht katten!
[ afbeelding ]
Ik moest weer bevestigen dat ik 18+ benquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Cupcake is -niet- moe
https://i.imgur.com/dDUI2Rz.mp4
Echt waar!?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest weer bevestigen dat ik 18+ ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze zijn echt gezellig![]()
En het gaat goed!
Ik vind steeds meer sigaartjes in de bak en de blobjes die ik er ook bij vind zijn klein van hoeveelheid en mooi van kleur.
Kijk eens aan!![]()
Van het dieetvoer gaan ze voorlopig niet af wat mij betreft, maar ik hoop ze wel op normaal voer af te kunnen leveren bij bazen.
Cappuchino weegt nu zo’n 750 gram, zwaar zat voor de eerste enting dus. Alleen hangt de rest van de familie nog rond de 600 gram. Maar het groeit goed.
Dat is toch redelijk conform leeftijd of zijn ze gemiddeld toch wat lichter?
Cupcake krijgt nog steeds extra natvoer van mij, at net zijn grootste hoeveelheid in één keer ooit. En komt sinds een paar dagen ook in de nacht bij, dus ik denk dat de brokken zijn ontdekt.
Wat fijn
Met wat hij net at, heeft hij denk ik de 500 gram aangetikt. Zal hij wellicht weer wat onder duiken nu, want meneer zit nu op de bak.
Intussen reist het sardineblik door de woonkamer en kittens OVERAL!
Die 7 kattenkinderen lijken dan vast op een klas kleuters in de speeltuin
Moeder doet het ook goed, durft voorzichtig kroelen te halen en geniet daarvan. De wereld buiten de kittenkamer… die blijft nog te eng, helaas.
Jammer maar gelukkig laten haar kinderen dit gedrag niet zien dankzij jouw geregelde uitstapjes naar de woonkamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |