abonnement Unibet Coolblue
pi_201415868
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Berlioz is knuffel maal 29585482 nu de rest van de familie weg is en Ozje niet in de woonkamer mag rondrennen. Spinnen, op schoot, melktrappelen, ALLES. Dat wordt een heerlijke knuffelbeer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201418762
Wel een beetje sneu. Baasjes meldden (met fotografisch bewijs) dat Bagheera DOODVERMOORD wordt door haar broer…. Hebben ze daar zo’n eind voor gereden om haar op te halen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 september 2021 @ 21:57:44 #28
22592 crew  Ole
pi_201419345
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel een beetje sneu. Baasjes meldden (met fotografisch bewijs) dat Bagheera DOODVERMOORD wordt door haar broer…. Hebben ze daar zo’n eind voor gereden om haar op te halen :')
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel een beetje sneu. Baasjes meldden (met fotografisch bewijs) dat Bagheera DOODVERMOORD wordt door haar broer…. Hebben ze daar zo’n eind voor gereden om haar op te halen :')
maar kan zomaar goedkomen!!
Ben ooit huis uitgegaann en zoek het
uit.. Midden in de nacht wakker en ze spelen O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201419456
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef Ole het volgende:

[..]
[..]
maar kan zomaar goedkomen!!
Ben ooit huis uitgegaann en zoek het
uit.. Midden in de nacht wakker en ze spelen O+
Broer en zus zetten gewoon hun gedrag voort wat ze hier ook vertoonden ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201431196
Huis leeg!

Op twee spinnende huiskatten bij en op schoot na dan.

Het hele gezin is hernoemd, eervolle vermelding voor de nieuwe naam van Ozzie.
Bij het noemen ging mijn LOTR hartje wat sneller kloppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier zijn updates beloofd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 19-09-2021 20:29:04 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201432325
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huis leeg!

Op twee spinnende huiskatten bij en op schoot na dan.

Het hele gezin is hernoemd, eervolle vermelding voor de nieuwe naam van Ozzie.
Bij het noemen ging mijn LOTR hartje wat sneller kloppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier zijn updates beloofd ;)
Wat zullen moeder en zoon blij zijn ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201432680
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat zullen moeder en zoon blij zijn ;)
Mijn asos O+

Update: alles is spannend maar er is wel al door beiden gegeten _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201443314
Aaah, fijn dat ze allemaal een mooi, fijn huis hebben gevonden!
Top gedaan, poezenmama!
  maandag 20 september 2021 @ 18:01:30 #34
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201443524
Allemaal een eigen thuis!
Fijn hoor O+ O+
pi_201446616
Heerlijk!
pi_201455740
O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gehoopt een wat socialer katertje af te leveren, maar het is fijn om te zien dat zijn verblijf hier hem echt van een stukje angst heeft afgeholpen. Dit deed hij zo niet op dag 2 bij mij _O_

Berlioz tuimelt uiteraard blij rond. En pest de hond :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 september 2021 @ 11:23:41 #37
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201467159
Awwwww.

Heb je nu nog poezels buiten je eigen team?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 september 2021 @ 22:04:53 #38
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201476575
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had gehoopt een wat socialer katertje af te leveren, maar het is fijn om te zien dat zijn verblijf hier hem echt van een stukje angst heeft afgeholpen. Dit deed hij zo niet op dag 2 bij mij _O_
O+ O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Berlioz tuimelt uiteraard blij rond. En pest de hond :')
_O-
pi_201488668
Inmiddels is er regelmatig contact met de bazen.

Oz en Berlioz hoesten af en toe, maar ze zijn door de DA gecheckt voor vertrek hier en de longen waren goed. Dus daar maken we ons niet zo druk om.

Bagheera en Baloo hebben nog steeds wat diarree… soms ook een spoor of een hele drol buiten de bak. Onhandig, maar we verwachten dat dat met tijd en dieetvoer wel goed komt.

En Belle… die wil niet in de bak poepen -O- Inmiddels is er een bak bij, ander grit, bak op de onheilsplek, kap eraf…

Iemand nog tips?

Bazen zijn tof O+ Vinden alle setjes nog steeds geweldig en gelukkig zijn er ook veel gezellige momenten, tussen het opruimen door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201489010
Tips die me zo te binnen schieten: probeer eens kranten of superfijn grit (als dat nog niet geprobeerd is).

Ruikt de kattenbakplek naar haar? Laat haar bv krabben aan die kartonnen krabstukken van een euro en die daarna in de buurt leggen.

Check de onheilsplek als het één specifieke plek is: heeft ze daar stress? Ziet ze daar andere katten, hoort ze daar vrachtverkeer? Een hogere plek en fijne associaties zoals daar spelen kunnen helpen.

Tot zover de lezing _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_201489380
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:46 schreef quickstepster het volgende:
Tips die me zo te binnen schieten: probeer eens kranten of superfijn grit (als dat nog niet geprobeerd is).

Ruikt de kattenbakplek naar haar? Laat haar bv krabben aan die kartonnen krabstukken van een euro en die daarna in de buurt leggen.

Check de onheilsplek als het één specifieke plek is: heeft ze daar stress? Ziet ze daar andere katten, hoort ze daar vrachtverkeer? Een hogere plek en fijne associaties zoals daar spelen kunnen helpen.

Tot zover de lezing _O-
Dank! Ze plast wel in de bak, dus de geur zit erin. Verhouding is aantal katten+1 qua bakken.
Ze lijkt een redelijk vaste plek te hebben (woonkamer), onze theorie is nu dat ze overzicht wil hebben en de bak te beschut staat. Dus nu een open bak op die plek, middenin in de kamer (naast een muur).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 21:05:46 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201489486
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels is er regelmatig contact met de bazen.

Oz en Berlioz hoesten af en toe, maar ze zijn door de DA gecheckt voor vertrek hier en de longen waren goed. Dus daar maken we ons niet zo druk om.

Bagheera en Baloo hebben nog steeds wat diarree… soms ook een spoor of een hele drol buiten de bak. Onhandig, maar we verwachten dat dat met tijd en dieetvoer wel goed komt.

En Belle… die wil niet in de bak poepen -O- Inmiddels is er een bak bij, ander grit, bak op de onheilsplek, kap eraf…

Iemand nog tips?

Bazen zijn tof O+ Vinden alle setjes nog steeds geweldig en gelukkig zijn er ook veel gezellige momenten, tussen het opruimen door.
Mist ze de geur van de kittens?
pi_201489682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:05 schreef maily het volgende:

[..]
Mist ze de geur van de kittens?
Ze heeft haar dochter nog dus dat verwacht ik niet. En ik had het idee dat ze de drukte van het volledige gezin inmiddels zat begon te worden. Zoals het heurt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201489826
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dank! Ze plast wel in de bak, dus de geur zit erin. Verhouding is aantal katten+1 qua bakken.
Ze lijkt een redelijk vaste plek te hebben (woonkamer), onze theorie is nu dat ze overzicht wil hebben en de bak te beschut staat. Dus nu een open bak op die plek, middenin in de kamer (naast een muur).
Overzicht klinkt dan inderdaad vrij logisch! Goed gespeurd dus al, hopelijk helpt die bak!
Gek? kan je dat eten?
pi_201508830
Kitten kamer vandaag fatsoenlijk uitgepuind. Afgelopen week druk met werk en veel weg, dus de verhuizing kwam perfect op tijd. Nu heb ik het weer wat rustiger en toen pingde mijn app.

Dus morgen rijd ik weer even naar het asiel…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201508844
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kitten kamer vandaag fatsoenlijk uitgepuind. Afgelopen week druk met werk en veel weg, dus de verhuizing kwam perfect op tijd. Nu heb ik het weer wat rustiger en toen pingde mijn app.

Dus morgen rijd ik weer even naar het asiel…
Hoeveel nu? Is het niet een beetje een rare tijd nu?
We have far more in common than that which devides us..
  Spellchecker zaterdag 25 september 2021 @ 11:55:37 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201509217
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kitten kamer vandaag fatsoenlijk uitgepuind. Afgelopen week druk met werk en veel weg, dus de verhuizing kwam perfect op tijd. Nu heb ik het weer wat rustiger en toen pingde mijn app.

Dus morgen rijd ik weer even naar het asiel…
Goud waard jij _O_ ^O^
pi_201509235
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoeveel nu? Is het niet een beetje een rare tijd nu?
Ik dacht dat het linkje duidelijk was :P

Het is niet zo vreemd dat er nu nog nestjes komen, maar het zijn er wel veel. Dat maakt het een raar jaar. Heel veel najaarskittens!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201509265
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik dacht dat het linkje duidelijk was :P

Het is niet zo vreemd dat er nu nog nestjes komen, maar het zijn er wel veel. Dat maakt het een raar jaar. Heel veel najaarskittens!
7!!! oef
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509360
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik dacht dat het linkje duidelijk was :P

Nou dan heb je ook meteen de namen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')