Somsquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:30 schreef maily het volgende:
Vragen mensen weleens waar jij je bank hebt gekocht?
Lijkt me aardig kat-proof
quote:Op zondag 7 november 2021 23:13 schreef yinu het volgende:
[..]
OMG zo cute!! Dit is echt een fantastische video. Die heeft potentie om viral te gaan.
En wat een gedoe met je duim! Maar een verse tetanus-prik is wel handig met het opvangen.
En goede reminder. Ik moet ook weer eens naar mijn tetanus-vaccinatie kijken geloof ik.
Je zou verwachten dat met 7 kittens en 25+ nesten de verhalen (of inspiratie, of energie) op zou zijn, maar dat is helemaal niet zoquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat met 7 kittens en 25+ nesten de verhalen (of inspiratie, of energie) op zou zijn, maar dat is helemaal niet zo![]()
Bijzonder hè, geen nest is hetzelfde
Door dit topic krijg ik, ondanks alle diarree en oogzalf verhalen, toch weer de wens om een kitten te adopteren.
Helaas... voor mij geen nieuw katje.
Alhoewel mijn rode kater Daan dat echt superleuk zou vinden (krijgt die dikzak meteen wat beweging)... is mijn rode kater Koen niet zo goed met een eventueel nieuwe huisgenoot
Sjorsboomquote:
Cupcake toch!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deel 1 van het masterplan werkt![]()
[ afbeelding ]
Twee a drie keer per dag voeren (eerst buiten, toen net binnen en nu achterin de carrier) werkt.
Al eens voorzichtig ernaast gaan zitten en met één hand achter gezwaaid, mocht allemaal want nomnomvoerDus ik heb er vertrouwen in dat ik over een week in één getrainde beweging een hekwerk achter een ongetwijfeld boze poes kan dichtslaan en haar kan meenemen. Met intacte ledematen
![]()
Jammer voor de dierenarts: die krijgt dit keer geen nuchtere poes aangeboden voor sterilisatie. Wel een viezig dekentje met vertrouwde geuren en een leeg schoteltje
Alleen het plannen van die afspraak wordt een dingetje. Cupcake zag ik vandaag voor het eerst droge brokken eten. Arme knul was vast uitgehongerdKreeg maar drie keer extra natvoer vandaag…
Weer een kale kerst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |