Zeker, maar in tegenstelling tot vroegah heb ik nu weinig vertrouwen in dat er ooit nog een bullcycle bij komt. Omhoog kan zeker nog wel, maar de totale gekte gaat niet meer evenaard worden. Groei is niet oneindig.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bijzonder dat je mij de maat neemt als het aankomt op (te) bullish zijn. Als iemand hier realistisch was het afgelopen jaar dan was ik dat wel
Ben jij helemaal klaar met crypto dan? Ik dacht dat jij ook al wat meer crypto cycles had meegemaakt?
Komt omdat we massaal wat verkocht word gelijk word opgekocht .quote:Op maandag 19 december 2022 09:24 schreef Homey het volgende:
Bizarre aan Cardano is dat ie nooit een keer flink opveert, ook al was het maar tijdelijk. Het is echt een langzame diagonale lijn naar beneden met de koers.
En toch is die al een paar dagen op rij aan het stijgenquote:Op maandag 19 december 2022 09:24 schreef Homey het volgende:
Bizarre aan Cardano is dat ie nooit een keer flink opveert, ook al was het maar tijdelijk. Het is echt een langzame diagonale lijn naar beneden met de koers.
AGIX is mijn eerste 10x van het jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Stond op mijn lijstje om naar te kijken, met nog een paar andere projecten. Heb al wat COTI, AGIX en WMT
Niets bijgekocht, wel iets eruit gehaald om elders in te stoppenquote:Op zondag 10 november 2024 10:51 schreef 111210 het volgende:
En hoeveel heeft iedereen er nog in zitten?
Ik heb eigenlijk niks meer bij gekocht de afgelopen 2 jaar. Dus profiteer nu maar een klein beetje van de leuke winst
bij mij precies hetzelfde. Mijn ADA is ook allemaal "oud"quote:Op zondag 10 november 2024 10:51 schreef 111210 het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meer bij gekocht de afgelopen 2 jaar. Dus profiteer nu maar een klein beetje van de leuke winst
Ik zie dat ik in de vorige hype in 2021 ook nog flink wat bijgekocht had op 76 ct.quote:Op dinsdag 12 november 2024 07:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde. Mijn ADA is ook allemaal "oud"
Ik kijk wel waar dit naar toe gaat, ik had wel redelijk hoog ingekocht, dus dat stijgen mag nog wel even doorgaan
Ik heb elke maand een beetje gekocht afgelopen 2 jaar.Ik ben benieuwd waar het nu heen gaat met al dat goede nieuws van afgelopen wekenquote:Op zondag 10 november 2024 10:51 schreef 111210 het volgende:
Heb reeds wat profit genomen, maar al die tijd geHODLt en wat DCAquote:Op zondag 10 november 2024 10:51 schreef 111210 het volgende:
Vandaag ook weer een groot deel eruit gehaald, met btc en eth ook overigens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb reeds wat profit genomen, maar al die tijd geHODLt en wat DCA
Congrats!quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:05 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een groot deel eruit gehaald, met btc en eth ook overigens.
Heb een mooie winst gemaakt afgelopen maand
Heb al wat winst genomen op 0.92 eurocent. Maar heb ook al sell orders gezet op toekomstige targets maar die zullen voor (hopelijk) later in in de run nog zijn. Voel wel een correctie aankomen, maar daar heb ik ook buy orders voor aanstaanquote:
Ik ben net wat aan het verzenden om ook wat winst te pakken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb al wat winst genomen op 0.92 eurocent. Maar heb ook al sell orders gezet op toekomstige targets maar die zullen voor (hopelijk) later in in de run nog zijn. Voel wel een correctie aankomen, maar daar heb ik ook buy orders voor aanstaan
Geef het een maandjequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:11 schreef Wouter2006 het volgende:
Nog lang geen winst, gekocht met fomo in 2021 voor 2.50 euro 🫣
Ik heb mijn sell orders klaar staanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou dit is de afgelopen dagen rap gegaan. Ik ben benieuwd wat de komende weken ons nog gaan brengen.
Zou fijn zijn als hij nog een ruime X2 doet in BTC-waarde. Dan kan ik na jaren hodl'en minimaal zonder verlies (en hopelijk met winst) verkopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou dit is de afgelopen dagen rap gegaan. Ik ben benieuwd wat de komende weken ons nog gaan brengen.
Ik sta nog op verlies. FOMO aankoop toen hij op ¤1,80 stondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb mijn sell orders klaar staan
Mwah, denk dat de meesten toch hadden verwacht of op z'n minst gehoopt dat het Trump-effect de Bull nog wel even door zou trekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Alles dondert naar beneden, maar dat had iedereen toch wel verwacht hoop ik
Droog broodquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Met als doel...?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Weet het niet, ben wel uitgestapt 1,05 euro
Verstandig, was weer van korte duurquote:Op zondag 2 maart 2025 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Weet het niet, ben wel uitgestapt 1,05 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |