SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoogquote:Op zondag 12 september 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer niet lukken.
Ben bang dat mijn schouder dan weer *plop* doet.
gergi goedgekeurd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Zei ik tochquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dat was me het weekend wel.. 22u in de auto gezeten, eerste familieleden hebben Gergi eindelijk kunnen ontmoeten, veel te veel gegeten, geen spacecake uiteindelijk, en nu thuis in bed
Kinkyquote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nog verder dan die mevrouw omhoog
De realiteit zegt wat anders.quote:
Dit is speciaal houtskool begrijp ik? Voor de bbq?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n lekkere geur hč.
Grof houtskool van Marabu uit Cuba.
quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen hier die een spagaat kunnen?
ten huwelijk gevraagd?quote:Op zondag 12 september 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Grote verrassing: nope.quote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Niet zonder iets te scheuren denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Been in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nogquote:Op zondag 12 september 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger wel, geen idee of ik het nog kan. Ben in mijn nek tijd geleden nog eens geprobeerd, toen lukte het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |