SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Budapestenaar op 12-09-2021 20:54:09 ]
Nou neequote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Seks is eigenlijk ook maar een mannending, vrouwen willen gewoon genegenheid en geliefd zijn.
en seks.quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Seks is eigenlijk ook maar een mannending, vrouwen willen gewoon genegenheid en geliefd zijn.
pas kwart voor 9quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al bijna poezenplaatjestijd?
Geweldig toppie the best etcquote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ach ja.... wat zullen we daar eens over zeggen
'hard voor weinig nooit chagrijning'quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.quote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet of ik het nog lang red
quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo ben ikquote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.
quote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er een eind aan maken iigquote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.
RIPquote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.quote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Die doggies zijn er al best lang in de OP
beide niet echt van toepassingquote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'hard voor weinig nooit chagrijning'
'wakker en aanwezig'
zomaar een greep
Wat wil jij dan in de OP?quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.Sowieso al die dierenplaatjes, we zijn toch geen poëziealbum?
Lol wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
oh nog even en alles moet weer alfabetisch geordend staan
is toch schattigquote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.Sowieso al die dierenplaatjes, we zijn toch geen poëziealbum?
Wilde zeggen dat het wel weer tijd is voor kwoksquote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
beide niet echt van toepassing![]()
bij jou al meer duidelijk?
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekkenquote:
De wie?quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekken
De bus en ons dorp is voor mij voldoende.quote:
Zilverberk denk ik.quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekken
frustrerendquote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decenniumquote:
dierenplaatjes it isquote:Op zondag 12 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decennium
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.quote:Op zondag 12 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decennium
quote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.
quote:Op zondag 12 september 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow? Zal best zo en nu dan zo zijn maar soms zijn ze ook gewoon botergeilquote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn er ook mensen zonder klachten?
Nounouquote:Op zondag 12 september 2021 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Zal best zo en nu dan zo zijn maar soms zijn ze ook gewoon botergeil
Vandaag niet.quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ygrittesap?quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
Ik doe mee met Frantic, Bal en vriendin CE momenteel![]()
Ik wist niet dat ik het kennelijk ook in mij had
Ik bovenopquote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.
Darm/buikklachten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
Lijkt me sterk. Maagbeschermer toch?quote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
maar iemand bij sjofel en sjachelaars zei dat je die ook bij de kruidvat kan kopen?
ja hij wist dat ze geel waren. hij zei verkopen ze bij kruidvat ook gewoon zonder recept maar heb nooit gekekenquote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Maagbeschermer toch?
quote:
https://www.kruidvat.nl/k(...)e-capsules/p/2253189quote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
maar iemand bij sjofel en sjachelaars zei dat je die ook bij de kruidvat kan kopen?
maar wat gaat er fout dan?quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Was op dieet en at eigenlijk amper tot geen koolhydraten. Nu ik dat wel op sommige dagen doe gaat dat ineens compleet helemaal fout. Voorheen eigenlijk altijd wel last van soort van permanent en weet niet beter, maar nu wel heel duidelijk ineens waarbij het fout gaat.
Ja. top.(en ik hou zooooooo van pasta en brood
)
defineer klachten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
johquote:Op zondag 12 september 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)e-capsules/p/2253189
Potjes vet?quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.
Nee betaal 7 euro geloof ik per doosjequote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg jij ze niet van de zorgverzekering dan?
quote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee betaal 7 euro geloof ik per doosje
Hoi ik ben Ygritte, Vanochtend was ik nog plat. Nu zie ik eruit als iemand die minimaal 7 maanden zwanger is.quote:
Ja dat ken ik. Ik heb ook vreemde darmen en als je zo ineens stopt met koolhydraten gebeurt dat.quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Was op dieet en at eigenlijk amper tot geen koolhydraten. Nu ik dat wel op sommige dagen doe gaat dat ineens compleet helemaal fout. Voorheen eigenlijk altijd wel last van soort van permanent en weet niet beter, maar nu wel heel duidelijk ineens waarbij het fout gaat.
Ja. top.(en ik hou zooooooo van pasta en brood
)
7 euro is niet veel toch? Zijn 90 pillen dus als je dat een jaar neemt is dat 28 euroquote:Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik betaalde 23 voor het eerste doosje en daarna is alles voor de verzekering
ahja Zilverberk, wie heeft haar ook alweer weggejaagd?quote:
oh die opgeblazen buik. Ja heb ik ookquote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi ik ben Ygritte, Vanochtend was ik nog plat. Nu zie ik eruit als iemand die minimaal 7 maanden zwanger is.![]()
Wat er daarna volgt laten we buiten beschouwing
truequote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
7 euro is niet veel toch? Zijn 90 pillen dus als je dat een jaar neemt is dat 28 euro
Buda ook.quote:Op zondag 12 september 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja Zilverberk, wie heeft haar ook alweer weggejaagd?
foto's? kleur? geur? vormquote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi ik ben Ygritte, Vanochtend was ik nog plat. Nu zie ik eruit als iemand die minimaal 7 maanden zwanger is.![]()
Ik ben al jaren niet meer plat, maar ik heb ook eens in de zoveel tijd dat de broek helemaal los moet of liever nog gewoon helemaal uitquote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zie net trouwens dat kruidvat 't niet meer verkoopt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het kutte is dat ik gewoon niet meer zonder die pillen kan
Nu niet, maar er zijn al heel veel dingen die ik niet drink (vooral drink) omdat ik het er anders van krijg.quote:Op zondag 12 september 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die opgeblazen buik. Ja heb ik ookMaar ook maagzuur?
nou ja ook wel terecht denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie net trouwens dat kruidvat 't niet meer verkoopt.
is volgens mij ooit ook eens in t nieuws geweest dat spul 'sterker dan' rennie alleen nog maar via de apotheek mag..
maar wat ga je er nu aan doen?quote:Op zondag 12 september 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu niet, maar er zijn al heel veel dingen die ik niet drink (vooral drink) omdat ik het er anders van krijg.
Stoppen met koolhydraten eten was fantastisch. Beginnen iets minderquote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Ik heb ook vreemde darmen en als je zo ineens stopt met koolhydraten gebeurt dat.
De kunst is, denk ik, gewoon normaal doen.
dat er uit komen is het probleem niet.. het is meer hoe het er uit komt en de weg daar naar toe..quote:Op zondag 12 september 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon lijnzaadolie drinken. Dan glijdt het er allemaal zo uit
Ja precies, ineens verandering, dat is het.quote:Op zondag 12 september 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stoppen met koolhydraten eten was fantastisch. Beginnen iets minder
quote:Op zondag 12 september 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
maar geloof dat heel veel mensen last hebben van maagzuur. Maar zoals toen in griekenland vorig jaar kon ik niet meer handelen
Volslagen onbetrouwbaarquote:Op zondag 12 september 2021 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij lijkt zo aardig die @:budapestenaar
Ja, dat doe ik dus gewoon lekker niet. Eiwitten vreet ik meer dan genoeg en bewegen doe ik genoeg.quote:Op zondag 12 september 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, ineens verandering, dat is het.
Mensen horen ook koolhydraten te eten. Met wat eiwitten en beweging.
Zoek het in de beweging misschien.
Ga maar onderop, klopt beter bij me.quote:Op zondag 12 september 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je boven op mij of juist niet boven op mij
Nee nee neequote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar onderop, klopt beter bij me.
Ik zou gewoon nog even verder dromenquote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
IRL foto's in de OP, dat gaat vast beter
Ik ben voor!quote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
IRL foto's in de OP, dat gaat vast beter
quote:Op zondag 12 september 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog even verder dromen
Je bent omsingeld door mensen met darmproblemenquote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar onderop, klopt beter bij me.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niet eens 'normale' foto's van mezelfmoest laatst foto's inleveren ter introductie. heb drie keer de vraag terug gehad of ik ook andere foto's had
Je moet ook niet steeds die toiletfoto inleverenquote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niet eens 'normale' foto's van mezelfmoest laatst foto's inleveren ter introductie. heb drie keer de vraag terug gehad of ik ook andere foto's had
de enige toiletfoto's die ik heb zijn van mijn knieënquote:Op zondag 12 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds die toiletfoto inleveren
Ja, die heb je hier ook eens gepost, geloof ikquote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de enige toiletfoto's die ik heb zijn van mijn knieën
dat is een running gag in de familie app
Je moet niet geloven, je moet zeker wetenquote:Op zondag 12 september 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die heb je hier ook eens gepost, geloof ik
Altijd over het randje deze jongen hequote:Op zondag 12 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Likt met snaakse blik zachtjes en laaaaaangzaam langs dat ene randje.
Ik weet het zekerquote:Op zondag 12 september 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je moet niet geloven, je moet zeker weten
Dat wist je tochquote:Op zondag 12 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt.........je gaat nu van mijn lijst af
Ik zal even terugbladeren in mijn excelquote:Op zondag 12 september 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buda is vandaag dichtbij de Paus geweest. natuurlijk gelooft hijquote:Op zondag 12 september 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Besmet met het aura van de pausquote:Op zondag 12 september 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Buda is vandaag dichtbij de Paus geweest. natuurlijk gelooft hij
vrees dat dat net de dingen zijn die ik graag eetquote:Op zondag 12 september 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot jij gewoon ook niet eens even hier een daar wat voedselintoleranties uitsluiten ofzo
Dan gewoon lijdzaam ondergaan.quote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrees dat dat net de dingen zijn die ik graag eet
nooit meer soesiequote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe fijn geen geouwehoer.quote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch wel even inhouden of zo, net als mensen in een lift of op een verjaardag?quote:
nu met die pilletjes gaat he best goed. Kan alleen niet meer op mijn linkerzij liggen of zijwaarts naar links op de buikquote:
nee inhouden is lastigquote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch wel even inhouden of zo, net als mensen in een lift of op een verjaardag?
Uurtje orale uiteet-seks lijkt me dan wel een uitdaging, ik wil hier zoveel over weten eigenlijk![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch wel even inhouden of zo, net als mensen in een lift of op een verjaardag?
Uurtje orale uiteet-seks lijkt me dan wel een uitdaging, ik wil hier zoveel over weten eigenlijk![]()
'best goed'quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu met die pilletjes gaat he best goed. Kan alleen niet meer op mijn linkerzij liggen of zijwaarts naar links op de buik
Geen frikandel speciaal als je de volgende dag naar de tandarts moet enzo.quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
standaard badkamervloertegel volgens mij..quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, die tegels heb ik ook.
Half nederland hebt dit soort van.quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, die tegels heb ik ook.
whutquote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu met die pilletjes gaat he best goed. Kan alleen niet meer op mijn linkerzij liggen of zijwaarts naar links op de buik
Aligrittequote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Half nederland hebt dit soort van.
een fleshlight is geen echte kutquote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo vaak meer dan een uur aan een kut liggen likken zonder dat ik poep ruik.
we hebben een clubske opgerichtquote:Op zondag 12 september 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, ik zie een club waar ik in pas.
/derpdarmen
quote:Op zondag 12 september 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, ik zie een club waar ik in pas.
/derpdarmen
Waarom op linkerkant slapen?quote:
Euhmquote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo vaak meer dan een uur aan een kut liggen likken zonder dat ik poep ruik.
Misschien kan Sint Buda even over de buikjes hier aaien en ze genezen met de heilige geestquote:Op zondag 12 september 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Buda is vandaag dichtbij de Paus geweest. natuurlijk gelooft hij
zou dan toch eens terug naar el doktor gaan..quote:Op zondag 12 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom op linkerkant slapen?
Door links te slapen, kan minder tot geen maagzuur uit de maag lekken. De maag zit aan de linker kant van het lichaam. Indien men op de linkerkant slaapt, dan ligt de maag en maagopening ten opzichte van de mond, keel en slokdarm laag. De zwaartekracht zorgt er als het ware voor, dat de vloeistof in de maag blijft. Slaapt men op de rechterkant, dan is het tegenovergestelde van toepassing. De mond, keel en slokdarm liggen relatief laag, waardoor maagzuur bij lekkage gemakkelijk veel overlast veroorzaken. Men kan daardoor tijdens de slaap geregeld een brandend gevoel krijgen. Op de linkerkant slapen zorgt er dus voor dat men geen tot weinig overlast van maagzuur heeft, zodat men wel prettig de nacht kan doorkomen.
https://mens-en-gezondhei(...)ur-te-vermijden.html
hier staat dat linkerzijde juist goed is maar kan ik niet meer zonder constant lucht op te boeren
Eeeeeeehm....quote:Op zondag 12 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door links te slapen, kan minder tot geen maagzuur uit de maag lekken. De maag zit aan de linker kant van het lichaam. Indien men op de linkerkant slaapt, dan ligt de maag en maagopening ten opzichte van de mond, keel en slokdarm laag. De zwaartekracht zorgt er als het ware voor, dat de vloeistof in de maag blijft. Slaapt men op de rechterkant, dan is het tegenovergestelde van toepassing. De mond, keel en slokdarm liggen relatief laag, waardoor maagzuur bij lekkage gemakkelijk veel overlast veroorzaken. Men kan daardoor tijdens de slaap geregeld een brandend gevoel krijgen. Op de linkerkant slapen zorgt er dus voor dat men geen tot weinig overlast van maagzuur heeft, zodat men wel prettig de nacht kan doorkomen.
hier staat dat linkerzijde juist goed is maar kan ik niet meer zonder constant lucht op te boeren
Koop gewoon een elektrisch bed. Problem solvedquote:Op zondag 12 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet bij mij nog ff boven water komen.. en ook zeker weten dat het een voedseloorzaak is of iets anders.quote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik weet inmiddels wel waar ik slecht op ga, dat scheelt al de helft.
Ik links, jij rechts of wat?quote:Op zondag 12 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nou voor die pillen kon ik ook niet plat op de rug liggen omdat dat maagzuur naar boven stroomdequote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou dan toch eens terug naar el doktor gaan..
ik slaap in alle mogelijke houdingen en kan ook heel slecht stil liggen in mn slaap. als ik in 1 of andere houding niet zou kunnen slapen is mn nachtrust echt gelijk verknalt.
Ik neem jullie allemaal vanavond op in mijn gebeden.quote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kan Sint Buda even over de buikjes hier aaien en ze genezen met de heilige geest
wat zei je dokter dan de laatste keer dat je er was voor je maag issuesquote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou voor die pillen kon ik ook niet plat op de rug liggen omdat dat maagzuur naar boven stroomde
Ja, logisch. Ik heb ook mazzel dat het zo overduidelijk is wat het triggert.quote:Op zondag 12 september 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat moet bij mij nog ff boven water komen.. en ook zeker weten dat het een voedseloorzaak is of iets anders.
ik las even over 'op' heenquote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem jullie allemaal vanavond op in mijn gebeden.
Komt goed schatjequote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou voor die pillen kon ik ook niet plat op de rug liggen omdat dat maagzuur naar boven stroomde
Tijdens seks blijven de scheten weg net zoals tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 12 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
mja niet zoveel. was telefonisch maar dat grote kans is dat het door stress komtquote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat zei je dokter dan de laatste keer dat je er was voor je maag issues
ik las iets als"" Ik neem jullie allemaal vanavond in mijn gebeden""quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bid voor me dat ik morgen de trap nog af kom.quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mja heb nu weer die gist uitbraak op mn rug.. dus maybe its related ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 12 september 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch. Ik heb ook mazzel dat het zo overduidelijk is wat het triggert.
Ja dat lijkt me wel een minimale geste aan elkaar.quote:Op zondag 12 september 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdens seks blijven de scheten weg net zoals tijdens een sollicitatiegesprek
Ik heb dat ooit gehad ook maar dat lag aan jus de orange vers geperst wat ik elke ochtend dronk.quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
¤ 11,86 20% Off | Schoudertassen Vrouwen Multi-layer Rits Leisure Vrouw Tassen Outdoor Reizen Messenger Tassen Bloemen Waterdichte Nylon Bolsos Mujerquote:
quote:Op zondag 12 september 2021 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las iets als"" Ik neem jullie allemaal vanavond in mijn gebeden""
Huehue!quote:Op zondag 12 september 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bid voor me dat ik morgen de trap nog af kom.
ja dat is zuur, kan idd slecht vallenquote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gehad ook maar dat lag aan jus de orange vers geperst wat ik elke ochtend dronk.
schattigquote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤ 11,86 20% Off | Schoudertassen Vrouwen Multi-layer Rits Leisure Vrouw Tassen Outdoor Reizen Messenger Tassen Bloemen Waterdichte Nylon Bolsos Mujer
https://a.aliexpress.com/_vqY4F4
Kleur 5
jaquote:Op zondag 12 september 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Willen jullie misschien zien hoe mijn teen eruit ziet nu?
Samequote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit gehad ook maar dat lag aan jus de orange vers geperst wat ik elke ochtend dronk.
Nee, iets buiten blikveld is gewoon kut.quote:Op zondag 12 september 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja heb nu weer die gist uitbraak op mn rug.. dus maybe its related ¯\_(ツ)_/¯
geen idee hoe lang die nu weer 'actief' is.. viel me afgelopen week pas opsta niet dagelijks naar mn rug te koekeloeren in de spiegel zeg maar
ik ben net pistachenootjes aan het eten dus aub in een spoilertquote:Op zondag 12 september 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Willen jullie misschien zien hoe mijn teen eruit ziet nu?
Veel te vrolijkquote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤ 11,86 20% Off | Schoudertassen Vrouwen Multi-layer Rits Leisure Vrouw Tassen Outdoor Reizen Messenger Tassen Bloemen Waterdichte Nylon Bolsos Mujer
Kleur 5
roze met stipjensquote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleur 5
Manneken pis zag ik ooit als Urine kind staanquote:Op zondag 12 september 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
die NL vertalingen altijd bij Ali whahaha
Welke dranken zijn eigenlijk basisch die zou je moeten drinken.quote:Op zondag 12 september 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Samemijn fix was hoofdeinde stukje omhoog. Appelsap moet ik ook niet drinken mag ik ook met het hoofdeind omhoog slapen.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn zondige gedachten jongeman
whehehehequote:Op zondag 12 september 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Manneken pis zag ik ooit als Urine kind staan
waterquote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke dranken zijn eigenlijk basisch die zou je moeten drinken.
Gootsteenontstopperquote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, iets buiten blikveld is gewoon kut.![]()
Zou wel prettig zijn als ze snel vinden wat het is.
Pehehhe. Je moet wat.quote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
smeer nu weer 2x per dag braaf zalf met de opscheplepel op mn rug
Truste Budaquote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht niet op het poezenplaatje
Als je van beren leren kan..quote:Op zondag 12 september 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alternatief is zalf op de muur en dan een raar dansje met je rug tegen de muur
Nou wat je eet en drinkt is wel belangrijk hoe je smaakt tijdens een beetje lieve seks waar nu eenmaal akelig wat lichaamsvocht uitgewisseld wordt.quote:
Gewoon aan je moeder/buurvrouw/vriendin/zusje/thuisbezorger vragenquote:Op zondag 12 september 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alternatief is zalf op de muur en dan een raar dansje met je rug tegen de muur
je zal maar hele dagen sushi etenquote:Op zondag 12 september 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou wat je eet en drinkt is wel belangrijk hoe je smaakt tijdens een beetje lieve seks waar nu eenmaal akelig wat lichaamsvocht uitgewisseld wordt.
ja ik ga als ik om 2.46 's nachts thuis kom mensen wakker maken omdat er zalf op moetquote:Op zondag 12 september 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon aan je moeder/buurvrouw/vriendin/zusje/thuisbezorger vragen
Ik vond geen marshmallow terug in de cola.quote:Op zondag 12 september 2021 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer van die nieuwe malle cola's maar ik was er niet kapot van.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zal maar hele dagen sushi eten
Heb je nou nog niet door dat dat een geintje was? Als er iemand nooit wiet zou gebruiken is dat Kwiwi.quote:Op zondag 12 september 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft @:kwiwi nu al over de cake avond verteld?
melk of cocosquote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zou dan ook Gergi zijn, niet kwiwi.quote:Op zondag 12 september 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat dat een geintje was? Als er iemand nooit wiet zou gebruiken is dat Kwiwi.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht niet op het poezenplaatje
Nee hč? En de framboos en strawberry cream zijn gewoon een soort chemisch ongelukje.quote:Op zondag 12 september 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond geen marshmallow terug in de cola.
Schijnbaar dus je ook appelsap.quote:
Jep. Ach, ik heb me ermee vermaakt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hč? En de framboos en strawberry cream zijn gewoon een soort chemisch ongelukje.
Je moet wat over hebben voor elkaarquote:Op zondag 12 september 2021 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ga als ik om 2.46 's nachts thuis kom mensen wakker maken omdat er zalf op moet
wordt gewaardeerd
Daarom drink ik dat dus ook nooit 's avondsquote:Op zondag 12 september 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar dus je ook appelsap.
Rode wijn -1,82
Koffie -1,40
Cola 1,75
Appelsap, ongezoet -2,03
Granen, meel
Spelt (groene spelt, volkoren) 7,50
Havervlokken (volkoren) 8,98
Rijst, gepeld 3,82
Tarwemeel (Type 405) 4,98
Melkproducten, eieren
Kippenei 9,96
Roomkaas 0,90
Emmentaler (45% vet) 21,54
Halfvolle melk 0,39
Volle yoghurt 0,05
Vlees, vleeswaren
Kip 8,70
Rundvlees, mager 10,44
Salami 8,77
Varkensvlees, mager 8,69
Vis, zeevruchten
Garnalen 18,20
Haring 9,18
Zalm 10,01
Gamba 7,60
Groente
Broccoli -4,35
Veldsla -6,62
Komkommer -2,30
Aardappel -6,14
Paprika, rood -7,76
Sojamelk -0,63
Tofu -0,33
Tomaten -4,17
Fruit
Banaan -7,46
Aardbei -2,54
Appel -2,36
Vet, olie
Boter 0,49
Margarine -0,15
Olijfolie 0,02
Zonnebloemolie -0,02
Zoetigheid
Pure chocolade -11,45
Melk chocolade -1,30
Melkrijst 2,26
Chocoladepasta -1,94
De kokos blijft wel lekker. En de cherry natuurlijk. En de kaneel ook nog wel.quote:Op zondag 12 september 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ach, ik heb me ermee vermaakt.
Kan jij zodanig goed bij je rug dat je 'm kan insmeren ja?quote:Op zondag 12 september 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor elkaar![]()
Hoezo kun je zelf eigenlijk niet bij je rug?
Inderdaad.... gewoon niet je handen in elkaar kunnen haken achter je rug langsquote:Op zondag 12 september 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 12 september 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan jij zodanig goed bij je rug dat je 'm kan insmeren ja?
Kan niet iedereen dat?quote:Op zondag 12 september 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan jij zodanig goed bij je rug dat je 'm kan insmeren ja?
Is dit hoe je sperma smaakt?quote:Op zondag 12 september 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar dus je ook appelsap.
Rode wijn -1,82
Koffie -1,40
Cola 1,75
Appelsap, ongezoet -2,03
Granen, meel
Spelt (groene spelt, volkoren) 7,50
Havervlokken (volkoren) 8,98
Rijst, gepeld 3,82
Tarwemeel (Type 405) 4,98
Melkproducten, eieren
Kippenei 9,96
Roomkaas 0,90
Emmentaler (45% vet) 21,54
Halfvolle melk 0,39
Volle yoghurt 0,05
Vlees, vleeswaren
Kip 8,70
Rundvlees, mager 10,44
Salami 8,77
Varkensvlees, mager 8,69
Vis, zeevruchten
Garnalen 18,20
Haring 9,18
Zalm 10,01
Gamba 7,60
Groente
Broccoli -4,35
Veldsla -6,62
Komkommer -2,30
Aardappel -6,14
Paprika, rood -7,76
Sojamelk -0,63
Tofu -0,33
Tomaten -4,17
Fruit
Banaan -7,46
Aardbei -2,54
Appel -2,36
Vet, olie
Boter 0,49
Margarine -0,15
Olijfolie 0,02
Zonnebloemolie -0,02
Zoetigheid
Pure chocolade -11,45
Melk chocolade -1,30
Melkrijst 2,26
Chocoladepasta -1,94
Kokos begin ik niet aan, maar die andere twee waren best aardig.quote:Op zondag 12 september 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kokos blijft wel lekker. En de cherry natuurlijk. En de kaneel ook nog wel.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan op veel plekken komen, maar echt niet overal.quote:
dittum dan?quote:Op zondag 12 september 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan op veel plekken komen, maar echt niet overal.
Dode hamstertjes.quote:Op zondag 12 september 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
O fuck helemaal vergeten dat de wasmachine vanmiddag klaar was
natriumhydroxide is een base. en dat bijt ook behoorlijkquote:Op zondag 12 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dima:
Een chemische ontstopper is meestal op basis van natriumhydroxide (NaOH) of zwavelzuur (H2SO4),
Ik heb dus een collega naar het zkh gebracht dit jaar die voor 40% van zijn lichaam zijn huid kwijt was door ontstopper en dat was een zwaar zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |