SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Budapestenaar op 12-09-2021 20:54:09 ]
Nou neequote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Seks is eigenlijk ook maar een mannending, vrouwen willen gewoon genegenheid en geliefd zijn.
en seks.quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Seks is eigenlijk ook maar een mannending, vrouwen willen gewoon genegenheid en geliefd zijn.
pas kwart voor 9quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het al bijna poezenplaatjestijd?
Geweldig toppie the best etcquote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ach ja.... wat zullen we daar eens over zeggen
'hard voor weinig nooit chagrijning'quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.quote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet of ik het nog lang red
quote:Op zondag 12 september 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo ben ikquote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.
quote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er een eind aan maken iigquote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel heel dramatisch dit.
RIPquote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.quote:Op zondag 12 september 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Die doggies zijn er al best lang in de OP
beide niet echt van toepassingquote:Op zondag 12 september 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'hard voor weinig nooit chagrijning'
'wakker en aanwezig'
zomaar een greep
Wat wil jij dan in de OP?quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.Sowieso al die dierenplaatjes, we zijn toch geen poëziealbum?
Lol wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
oh nog even en alles moet weer alfabetisch geordend staan
is toch schattigquote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die mogen er van mij ook best uit.Sowieso al die dierenplaatjes, we zijn toch geen poëziealbum?
Wilde zeggen dat het wel weer tijd is voor kwoksquote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.quote:Op zondag 12 september 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
beide niet echt van toepassing![]()
bij jou al meer duidelijk?
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekkenquote:
De wie?quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekken
De bus en ons dorp is voor mij voldoende.quote:
Zilverberk denk ik.quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een of ander hypocriet wijf die haar zin door ging drammen om vervolgens met de noorderzon te vertrekken
frustrerendquote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decenniumquote:
dierenplaatjes it isquote:Op zondag 12 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decennium
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.quote:Op zondag 12 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee neee neeeeeee niet weeeeeeer dat eeuwige gezeik over wie er wel en niet in mag en UI's die veranderen en de grid die dan weer niet klopt, dat was het vorige decennium
quote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.
quote:Op zondag 12 september 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow? Zal best zo en nu dan zo zijn maar soms zijn ze ook gewoon botergeilquote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn er ook mensen zonder klachten?
Nounouquote:Op zondag 12 september 2021 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Zal best zo en nu dan zo zijn maar soms zijn ze ook gewoon botergeil
Vandaag niet.quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ygrittesap?quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
Ik doe mee met Frantic, Bal en vriendin CE momenteel![]()
Ik wist niet dat ik het kennelijk ook in mij had
Ik bovenopquote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet naast Ygritte staan in de OP.
Darm/buikklachten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
Lijkt me sterk. Maagbeschermer toch?quote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
maar iemand bij sjofel en sjachelaars zei dat je die ook bij de kruidvat kan kopen?
ja hij wist dat ze geel waren. hij zei verkopen ze bij kruidvat ook gewoon zonder recept maar heb nooit gekekenquote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Maagbeschermer toch?
quote:
https://www.kruidvat.nl/k(...)e-capsules/p/2253189quote:Op zondag 12 september 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
maar iemand bij sjofel en sjachelaars zei dat je die ook bij de kruidvat kan kopen?
maar wat gaat er fout dan?quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Was op dieet en at eigenlijk amper tot geen koolhydraten. Nu ik dat wel op sommige dagen doe gaat dat ineens compleet helemaal fout. Voorheen eigenlijk altijd wel last van soort van permanent en weet niet beter, maar nu wel heel duidelijk ineens waarbij het fout gaat.
Ja. top.(en ik hou zooooooo van pasta en brood
)
defineer klachten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
johquote:Op zondag 12 september 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)e-capsules/p/2253189
Potjes vet?quote:Op zondag 12 september 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope..weer paar potjes afgegeven afgelopen week. hopelijk morgen uitslag.
Nee betaal 7 euro geloof ik per doosjequote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg jij ze niet van de zorgverzekering dan?
quote:Op zondag 12 september 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee betaal 7 euro geloof ik per doosje
Hoi ik ben Ygritte, Vanochtend was ik nog plat. Nu zie ik eruit als iemand die minimaal 7 maanden zwanger is.quote:
Ja dat ken ik. Ik heb ook vreemde darmen en als je zo ineens stopt met koolhydraten gebeurt dat.quote:Op zondag 12 september 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Was op dieet en at eigenlijk amper tot geen koolhydraten. Nu ik dat wel op sommige dagen doe gaat dat ineens compleet helemaal fout. Voorheen eigenlijk altijd wel last van soort van permanent en weet niet beter, maar nu wel heel duidelijk ineens waarbij het fout gaat.
Ja. top.(en ik hou zooooooo van pasta en brood
)
7 euro is niet veel toch? Zijn 90 pillen dus als je dat een jaar neemt is dat 28 euroquote:Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik betaalde 23 voor het eerste doosje en daarna is alles voor de verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |