Proleetquote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
Vannacht trouwens een boete gehad voor wildplassen
Terechtquote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
140 euro![]()
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
quote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
140 euro![]()
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
User caland mag als influencer ook wel eens rust krijgen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is hier gebeurd? Wij MOETEN dit weten.
Graag duiding @:r-woud93
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @DJMO ?quote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User caland mag als influencer ook wel eens rust krijgen.
Het is hem gegund!
Ik denk niet dat caland daar veel rustiger van wordtquote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @:DJMO ?
Als het een OLED tv oplevert wel.quote:Op zondag 12 september 2021 18:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat caland daar veel rustiger van wordt
Fake newsquote:Op zondag 12 september 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als het een OLED tv oplevert wel.
Geef de FOK!stok maar aan haar doorquote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @:DJMO ?
@fetX @Neef_Wuppiequote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geef de FOK!stok maar aan haar door
Misschien was het wel een BOA?quote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zowel de politie als forum admin @:ggmm treden hard op tegen het wangedrag van user @:caland .
Nee ik was hetquote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien was het wel een BOA?
[ afbeelding ]
WE WETEN HET NIET.
Trots hier melden dat er een user een ban is aangesmeerd. Wat ben je ook een extreem gladde engnek.quote:
Ach, gun die jongen nou zijn scoopquote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trots hier melden dat er een user een ban is aangesmeerd. Wat ben je ook een extreem gladde engnek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |