SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig staat de eerste lading koekjes in de oven.
Gevuld met pissebedden?quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
wat ben je aan t maken?quote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Tweede lading staat ook in de oven.
quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Pissebedkoekjesquote:
Oh deze post bijna gemist.quote:Op zondag 12 september 2021 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof, hiermee ga je een scoren.Zoek een paar dekseltjes van verpakkingen van plastic, je weet wel boterdekseltjes of dekseltjes van kwark enzo. Daar mieter je een lading houtlijm in, zodat er echt een laagje in de hele deksel staat zeg maar. Doe wat druppels kleurstof (ik gebruik voedselkleurstof maar wellicht werkt verf ook) op de lijm en glitters geven ook een leuk effect, Dan met een sateprikkertje ofzo door de lijm roeren zodat je de verf verdeeld, dan laten drogen. Dat duurt wel een dag, of 2, dan kan je ze uit het dekseltje halen, omdat de houtverf transparant opdroogt krijg je dan een heel tof effect.
Wacht zal even een foto maken als voorbeeldje.
de mug die ik geëlektrocuteerd had begon net ook weer te lopenquote:Op zondag 12 september 2021 17:20 schreef Ama het volgende:
Hmm sprinkhaan die ik vannacht buiten had gezet zit nu hier op het plafond.
De auto die ik gister geparkeerd had stond net nog stil.quote:Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de mug die ik geëlektrocuteerd had begon net ook weer te lopen
quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
De auto die ik gister geparkeerd had stond net nog stil.
Verwacht je ook niet.quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom zijn we geen buren?quote:Op zondag 12 september 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Tweede lading koelt nu af op het aanrecht
Even wat proeven.
Weet jij waar Guus Meeuwis?quote:Op zondag 12 september 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
daaronder blafte Marjon de hond..quote:Op zondag 12 september 2021 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rolde net samen in een dronken bui met John van den Heuvel.
quote:Feeling blue? Strangely, it might mean that you're actually better at judging your performance—and reality in general—than when you're not.
It's called "depressive realism," and it seems to suggest that in our normal state, we tend to operate under happy delusions that lift away when we're depressed. The idea blows apart the theory that depressed people have too negative an outlook on the world: They may actually just be seeing it how it is.
https://www.vice.com/en/a(...)TC1l7X7Dc559nhmgkejw
Ook gezien hoe hard Viola Holt?quote:Op zondag 12 september 2021 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daaronder blafte Marjon de hond..
Die holt inderdaad hard, ik zei nog tegen Jennifer; Lopez door !!quote:Op zondag 12 september 2021 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook gezien hoe hard Viola Holt?
quote:Op zondag 12 september 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die hier urenlang schuddebuikend om moeten lachen zijn Ama en bitterbal.
Denk ook dat ik Bassie.quote:Op zondag 12 september 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Die holt inderdaad hard, ik zei nog tegen Jennifer; Lopez door !!
Nee juist niet.quote:Op zondag 12 september 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die hier urenlang schuddebuikend om moeten lachen zijn Ama en bitterbal.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 12 september 2021 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lazy Sunday indeed
Lig in bed![]()
Net 1,5 uur over de Kampina gewandeld.
De heide is nog steeds mooi in bloei.
Lekker ite.quote:
Houdoequote:
Ocherm wefke.quote:Op zondag 12 september 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whehe, schoonmoeder durft niet meer binnen te komen
Mission accomplished
ik ben ondertussen ook zo ver dat m'n zus zonder haar partner komtquote:Op zondag 12 september 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whehe, schoonmoeder durft niet meer binnen te komen
Mission accomplished
Ik had vandaag die obstacle run.quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Qua smaak zijn die geroosterde pijnboompitten erg goed trouwensNu nog even wat burgers op de plaat. Hopelijk houden we het droog
Toch weer een mooie avond blarbieknoeien
Was wel leuk?quote:Op zondag 12 september 2021 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vandaag die obstacle run.M'n armen doen niks meer.
quote:
heb je alles al ingepakt?quote:Op zondag 12 september 2021 17:59 schreef mschol het volgende:
zo maar even pasta verwarmen.. daarna maar stukkie fietsen nog
Pijnboompitjes (helaas) altijd eventjes roosteren anders smaakt zo meteen alles naar de bedorven lever van een Poolse zwerver voor een paar weken lang.quote:Op zondag 12 september 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Qua smaak zijn die geroosterde pijnboompitten erg goed trouwensNu nog even wat burgers op de plaat. Hopelijk houden we het droog
Toch weer een mooie avond blarbieknoeien
quote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijnboompitjes (helaas) altijd eventjes roosteren anders smaakt zo meteen alles naar de bedorven lever van een Poolse zwerver voor een paar weken lang.
Superranzig toch? Kun je makkelijk oplossen door ze even te bakken of alleen Italiaanse te kopen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ik eet liever geen pijnboompitten meer. paar keer gehad dat daarna alles een week naar metaal smaakte![]()
vind ze wel erg lekker
ja was al bang dat dat "moest" idd. Nu ruik je die lever alleen maar tijdens het roosterenquote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijnboompitjes (helaas) altijd eventjes roosteren anders smaakt zo meteen alles naar de bedorven lever van een Poolse zwerver voor een paar weken lang.
Nee, ik geloof jequote:Op zondag 12 september 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I shit ya not.
pine nut syndrome
Ongeveer 11.600.000 resultaten (0,32 seconden)
Beetje van internet en dat laatste is van mezelfquote:Op zondag 12 september 2021 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je
Was alleen niet op zulke beeldspraak gekomen
Kuukske erbeiii ?quote:Op zondag 12 september 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Ooit kom alles wat ik hier zeg in een Encyclopedia Caledonia Braebantica
Ja in salade is dat juist wel lekker maar als je pesto maakt vind ik roosteren ranzig.quote:Op zondag 12 september 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu zit er een tikje geroosterdheidssmaak aan mijn turbosalade en dat is eigenlijk erg lekker
Mijn zwager is ook nog niet langs geweest, maar echt heel rouwig ben ik daar niet omquote:Op zondag 12 september 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben ondertussen ook zo ver dat m'n zus zonder haar partner komt
quote:
De anderhalve meterregel zal per 25 september verdwijnen, Mondkapjes in het openbaar vervoer blijven verplicht en in de horeca en culturele sector worden coronatoegangsbewijzen verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar..
Ook zal het thuiswerkadvies voorlopig niet veranderen en moet de nachthoreca tussen middernacht en 6.00 uur dicht blijven.
Dat zijn in grote lijnen de uitkomsten van het Catshuisberaad, melden ingewijden aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Dinsdag zullen de maatregelen bekend worden gemaakt bij een persconferentie van demissionair premier Rutte en zorgminister De Jonge.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ona-anderhalve-meter
Die zijn niet lekker nee, zeker die zwartequote:
Nou nog iemand vinden die hier nog achter staatquote:
benieuwd wat mijn niet gevaccineerde collegas hiervan vindenquote:Op zondag 12 september 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog iemand vinden die hier nog achter staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |