It's was only a fairytale.quote:Op zondag 12 september 2021 00:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Hadden ze hier al een relatie eigenlijk?
We gaan naar Berlijnquote:Op zondag 12 september 2021 00:16 schreef Sableheart het volgende:
Verstandig, geen stad aankondigen. Daar kan Netta van leren.
We gaan naar het land van bier und bratwurstquote:Op zondag 12 september 2021 00:16 schreef Sableheart het volgende:
Verstandig, geen stad aankondigen. Daar kan Netta van leren.
Maar vonden jullie dit niet apart?quote:Op zondag 12 september 2021 00:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat raar, er werd tussendoor helemaal niet gezegd dat Duitsland al had gewonnen en nu wordt het ook door niemand aangekondigd ofzo.
"Ik weet niet precies waar ik nu heen moet, dus ik wacht nog maar even" is een prima moment om af te kappen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 september 2021 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe dat ook afgekapt werdLena stond nog lekker in het Duits te lullen
Wie?quote:Op zondag 12 september 2021 00:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Hadden ze hier al een relatie eigenlijk?
Derde zaterdag van de maand is toch Eurovision Again?quote:
Eigenlijk wel. Dat ze het pas aankondigen nadat ze naar het podium loopt.quote:Op zondag 12 september 2021 00:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar vonden jullie dit niet apart?
Het ontbreken van de aankondiging aan het eind wel, maar die kwam na de beelden van de winnaar.quote:Op zondag 12 september 2021 00:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar vonden jullie dit niet apart?
Thanks voor het organiseren weerquote:Op zondag 12 september 2021 00:21 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, het was weer een heerlijke avond.
Oja nu je het zegt. Die weken zijn snel voorbij gegaanquote:Op zondag 12 september 2021 00:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Derde zaterdag van de maand is toch Eurovision Again?
Sowieso denk ik dat het beter is om 2020 over te slaan bij gebrek aan een Eurovisie.
Als er geen Eurovision Again is inderdaad 1961. Tot dan!quote:Op zondag 12 september 2021 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks voor het organiseren weer![]()
Volgende weer 1961 of Eurovision Again?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |