quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien gaan we ooit wel naar drie halve finales!
Of eh, drie 1/3e-finales
Dan wordt het wel erg lang. Het is festival di San Remo nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Of we gaan met kwartfinales werken
De leukste komen nog, dus je bent nog op tijd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond.
Ik dacht dat het wel al bijna voorbij zou zijn, maar er moeten er nog tien geloof ik.
Welkom. 2010 is geen 1960, dus we mogen inderdaad nog even.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond.
Ik dacht dat het wel al bijna voorbij zou zijn, maar er moeten er nog tien geloof ik.
Ik blijf dat leuk vindenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een onvervalste eurohouse fanstamper
Recentere editie met meer deelnemers dan vroegahquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond.
Je hebt wel Grieks genot gemist, Belgische mooiigheid en Turkse rockquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond.
Met Belgie, Turkije en Griekenland heeft hij toch ook erg leuke nummers gemist, hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De leukste komen nog, dus je bent nog op tijd.
Ik hoor er wel wat Crusified in idd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een onvervalste eurohouse fanstamper
Dat is waar. Maar Roemenië is mijn favo persoonlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Met Belgie, Turkije en Griekenland heeft hij toch ook erg leuke nummers gemist, hoor.
En flashmob intervalactquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |