Haha ja hier ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat nieuwe reacties verschijnen en weer opeens verschijnen en dat zo heen en weer?
Ben benieuwd waar ze volgend jaar mee komen eventueel. Erdogan wou op gegeven moment geen halfnaakte vrouwen meer toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vaak niet zo fan van Turkije op het songfestival maar dit vind ik goed!
Doen ze mee in 2022?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze volgend jaar mee komen eventueel. Erdogan wou op gegeven moment geen halfnaakte vrouwen meer toch?
Er zijn gesprekken gaande met de EBUquote:
Het is een mensquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Die robot is ehhhh… tamelijk overbodig
Officiele account postte dat ze overleg zijn met Turkije voor volgend jaar, dat posten ze niet zomaarquote:
Onder andere en bij het sturen van reacties loopt het vast en stuur ik soms dubbel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat nieuwe reacties verschijnen en weer opeens verschijnen en dat zo heen en weer?
Het maximum aantal deelnemers is op 44 vastgesteld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien gaan we ooit wel naar drie halve finales!
Of eh, drie 1/3e-finales
Of we gaan met kwartfinales werkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien gaan we ooit wel naar drie halve finales!
Of eh, drie 1/3e-finales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |